Vain elämää
Kommentit (2006)
Mitä tos ens viikon jaksossa tapahtuu?. Nyt näkyy Ruutu+
Jennin ilmeet jaren esiintyessä. Siinä laivakohdassa varsinkin, on niillä ollut jotain. Ja Jenniä näytettiin koko aja jaren esityksessä.
Tuntu jotenki et ois ite ollu joka perjantai mukana tuolla leirillä :D kiinnyin liikaa tuohon porukkaan ja tähän ohjelmaan. Paras kausi oli minun mielestäni! Harmi että se on nyt ohi
Vierailija kirjoitti:
Mitä tos ens viikon jaksossa tapahtuu?. Nyt näkyy Ruutu+
Kaikki biisit tulee siin putkeen.
Ykköskaudella oli aidointa, sen jälkeen on liikaa mietitty spotify hittejä, konserttia, rahaa, ohjelman nostetta uralle jne...
Paras kausi ikinä. Ja Tonin ja Jaren ansiosta nousi tää vika jaksokin ihan uudelle tasolle. Hieno oli!
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa et tää kaikki loppuu. Sanniki on tauolla nii miten sitä pystyy nyt seurata?
Olikohan useassa jaksossa rivien välistä havaittavissa ollut vihjailu Jaren ja Sannin suhteesta tuotannon laskelmoima kuvio, että saataisiin enemmän katsojia? Kun asiaan ei mitään selvyyttä sitten lopulta tullutkaan.
Olis ollu söpöä jos Evelina olis tullu laulaan Sannin kanssa!
Siis kuulinko oikein vai sanoiko Sanni ettei ole koskaan kuullut Evakon Laulua!??!!! Voiko olla todellista, voi hyvä luoja että olen pettynyt Suomen nuoriin
Vierailija kirjoitti:
Jennin ilmeet jaren esiintyessä. Siinä laivakohdassa varsinkin, on niillä ollut jotain. Ja Jenniä näytettiin koko aja jaren esityksessä.
Kuuluuko toi laivakohta alkuperäiseen biisiin. Jenni meni siinä kohtaa ihan hämilleen jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Eipäs kun kyseessä oli Sanni, joka istui Jennin vieressä! :D
Vierailija kirjoitti:
Siis kuulinko oikein vai sanoiko Sanni ettei ole koskaan kuullut Evakon Laulua!??!!! Voiko olla todellista, voi hyvä luoja että olen pettynyt Suomen nuoriin
Itse 43 v ja isovanh evakkoja, en silti muista kuulleeni.
Vierailija kirjoitti:
Tää jakso on ollu jotenki tosi huono verrattuna siihen mitä odotin :( ois se duettojakso ollu parempi
Eikä ole, vaan todella kiva, että esittivät jotain mitä ei ole aiemmin kuultu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne Jennin ilmeet oli, katso uudestaan
Ekaa kertaa katoin. Hirveetä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Olis ollu söpöä jos Evelina olis tullu laulaan Sannin kanssa!
Söpö pari juu, mut ainekset korvaräjähdykseen
No jatkuuko sarja enää? Eikös se pitäny ilmottaa kun tää kausi ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne Jennin ilmeet oli, katso uudestaan
Katsopa sinä koko kausi uudestaan.
Jaren ei pitäis laulaa.
Se evakon laulu oli kyllä koskettava.