Vain elämää
Kommentit (2006)
Vierailija kirjoitti:
Cheekin lapsuuden ja teini-iän aikoihin juurikin se yhteiskunnallinen rap / hip hop oli se mikä hallitsi USA:n räppilistoja. Pinnallinen räppi tullut vasta myöhemmin.
Ei sillä ole väliä mikä oli pinnalla, kun se vaihtoehto on kuitenkin ollut ja nämä tyypit on sitä kuunnelleet. Ei kaikki kuuntele pelkkää listahittimusaa, vaikka monelle musiikin kuuntelijalle riittääkin suomipopin soittolista.
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan Sanni ulos kaapista tällä kaudella
Ei ole kaapissa vaan ihan avoimesti yhdessä Evelinan kanssa.
Pakko sanoa vielä tuosta Siltsusta, että on kyllä mies kuin varjo entisestään. Vielä pari vuotta sitten oli nuorekas ja menevä, ja käyttäytyi kuitenkin ikäiselleen sopivalla tavalla. Nyt habitus on kuin juopolla vanhalla ukolla, mutta tukka ja kaksimieliset läpät kuin teinipojalla. Ikäkriisi? Ennen oli aina niin tyylikäs!
Tänä kesänä pari Jarin keikkaa nähneenä tuli myös sellainen fiilis, että hän olisi väsynyt keikkailuun ja vetäisi keikat siitä mistä aita on matalin. Ennen oli enemmän koko sydämellään mukana ja näytti nauttivan viihdyttämisestä.
Pitempi tauko voisi tehdä hyvää.
Mulla jäi Espanjan kausi katsomatta, mutta en halua biisejä tynkäversioina. Silloin niistä ei saa mitään irti. Kyllä jorinaa mahtuu mukaan riittävästi ja pöytäkeskustelut ja porukan kemiat kiinnostaa. Ei niinkään ne pakolliset pirtsakat aktiviteetit.
Vierailija kirjoitti:
Biisinsä lopussa räppiosassa Sanni laulaa deittaavansa "mimmei joit sä kuolaat instagramissa" :)
Siltsuhan oikein taas pyörii itsesäälissä tuossa biisissä Parempi mies. Samanlaista pateettisuutta kuin siinä Sinä ansaiset kultaa. Joo, kyllä on Siltsu jotenkin plösähtänyt tämän vuoden aikana, ei vaan voi mitään.
Sanni ja epäsuorat hampaat. Kuitenkin tekee miljoonatiliä. Onko sillä lopuksi niin väliä?
Siltsu on kyllä pihalla kuin lumiukko. Myötähäpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biisinsä lopussa räppiosassa Sanni laulaa deittaavansa "mimmei joit sä kuolaat instagramissa" :)
Huomasin saman :) Ehkä Sanni on nyt kypsä puhumaan asiasta, toivoisin ainakin näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaija sanoi, että teki vähän muutoksia Jaren lyriikoihin, kun ei kokenut naisena voivan laulaa ihan niitä kaikkia, mut Sanni sanoi että olisit voinut. En tiedä mitä hait tuolla että Sanni lauloi deittaavansa mimmei joita kuolaat instagramissa, mut ehkä sillä haettiin vaan sitä, että jokainen voi laulaa miten vain.
Sori että palaan viime kauden kommentteihin mutten oikein allekirjoita Petran huonoutta. Hänhän on loistava laulaja ja teki hyviä versioita muiden biiseistä, esim. Pokka, En tiedä sun nimeä jne. Toki hän oli varmasti joukosta tuntemattomin, mutta usein ne on olleet itselleni just positiivisimpia yllätyksiä. Näistä kaikkien tuntemista harvoin saa uutta irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaija sanoi, että teki vähän muutoksia Jaren lyriikoihin, kun ei kokenut naisena voivan laulaa ihan niitä kaikkia, mut Sanni sanoi että olisit voinut. En tiedä mitä hait tuolla että Sanni lauloi deittaavansa mimmei joita kuolaat instagramissa, mut ehkä sillä haettiin vaan sitä, että jokainen voi laulaa miten vain.
Mutta kyllä Sanni sano tuon ihan tietyllä tavalla, Kaija sanoi että kun hän ei voi naisista laulaa niin Sanni heitti perään että siis kyllähän sä VOIT.. Tuntuu että on vähän avoimempi asian suhteen mutta en usko että mitään suurta paljastuksen hetkeä saadaan.
Sopii Jennille nuo melodiset biisit. Ja superkaunis!!
Keekin perseestä roikkuvat farkut oli kyllä nolot, mies on jotain 40 v ei teini enää.
Mut jos ei oo tyylitajuu....
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin siitä, että Cheekin kappaleissa on myös syvällisempiä lyriikoita ja juuri ne biisit olikin ihan hyviä, jopa vaikuttavia. Harmi, että suurin osa tuotannosta on kuitenkin edelleen sitä pelkkää ego ego, naiset, panot, raha, olen kuningas -menoa, minkä vuoksi on vaikea ottaa vakavasti näitäkin biisejä, joissa vakavampi sanoma.
Cheek olisi paljon tykätympi, jos unohtaisi bling bling -meiningin, uhon ja muut suomiräp-kliseet ja loisi imagonsa uudelleen, tekisi koskettavia ja vakavastiotettavia räppikappaleita. Jos on pakko uhota, sen uhoenergian voisi siirtää vaikka yhteiskunnallisesti kantaaottaviin lyriikoihin.
Olen kai kuuro kun en esim. Keinu biisissä kuule mitään syvällistä. Perus minä minä minä ja ylentämässä itseään jo jumalaksi.
Vierailija kirjoitti:
Keekin perseestä roikkuvat farkut oli kyllä nolot, mies on jotain 40 v ei teini enää.
Mut jos ei oo tyylitajuu....
No ei tuolla muutkaan mitään tyyli-ikoneita ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin siitä, että Cheekin kappaleissa on myös syvällisempiä lyriikoita ja juuri ne biisit olikin ihan hyviä, jopa vaikuttavia. Harmi, että suurin osa tuotannosta on kuitenkin edelleen sitä pelkkää ego ego, naiset, panot, raha, olen kuningas -menoa, minkä vuoksi on vaikea ottaa vakavasti näitäkin biisejä, joissa vakavampi sanoma.
Cheek olisi paljon tykätympi, jos unohtaisi bling bling -meiningin, uhon ja muut suomiräp-kliseet ja loisi imagonsa uudelleen, tekisi koskettavia ja vakavastiotettavia räppikappaleita. Jos on pakko uhota, sen uhoenergian voisi siirtää vaikka yhteiskunnallisesti kantaaottaviin lyriikoihin.
Olen kai kuuro kun en esim. Keinu biisissä kuule mitään syvällistä. Perus minä minä minä ja ylentämässä itseään jo jumalaksi.
Missä kohtaa ylentää itsensä jumalaksi? Jumalten keinu ei ole yhtäkuin jumala. Mutta Jaren kohdallahan asiat nähdään niin kuin halutaan, ei niin kuin Jare ne tarkoittaa/sanoo.
Ohjelman nimi voisi olla jo Voi elämää. Tympii nää kaiken maailman formaatit kybällä.
Vaikutti siltä, että Jare oli pettynyt kaikkiin muihin versioihin, paitsi Jennin. Biisejä oli muutettu liikaa, ja joitain jopa vähän vedetty vitsiksi. Aika epäkunnioittavaa, kun toinen on kuitenkin alkuperäiset tehnyt sydänverellään.
Huono aloitus, mutta ehkäpä tämä tästä.
PS. Jenni on mahtava laulaja ja vielä todella kauniskin. Siltsu oli outo, tsemppiä hänelle jatkoon.
Taidettiin katsoa taas eri ohjelmaa. Mun mielestä tuolla oli hyvä fiilis alusta alkaen porukalla. Ehkä siitä puuttuu vaan se uutuudenviehätys ja jotenkin biisit syö niin paljon sitä muuta yhteistä aikaa. Mun mielestä ohjelmassa vois ihan hyvin olla aikaisempi tyyli eli lyhyemmät biisit ja näytettäis enemmän vaikka ihan vaan yleisestä hengailusta, niin kuin ennen oli.
Viime vuoden fiilikseen vaikutti pitkälti osin Samu ja Robin, joka piti yllä sitä hassuttelua ja tunnelmaa. Kyllä siellä ois ollut tosi kolkkoa ilman noita kahta.