Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain elämää

Vierailija
08.09.2017 |

Kai tää vielä jotakuta kiinnostaa?

Kommentit (2006)

Vierailija
201/2006 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori että palaan viime kauden kommentteihin mutten oikein allekirjoita Petran huonoutta. Hänhän on loistava laulaja ja teki hyviä versioita muiden biiseistä, esim. Pokka, En tiedä sun nimeä jne. Toki hän oli varmasti joukosta tuntemattomin, mutta usein ne on olleet itselleni just positiivisimpia yllätyksiä. Näistä kaikkien tuntemista harvoin saa uutta irti.

No jos nyt ihan rehellisesti sanotaan, niin mun mielestä Petralla vaan ei yksinkertaisesti laulutaito ole ihan huipussaan. Kyllähän Petra esiintyi viime kaudella ihan tyylikkäästi, mut että se ite laulaminen oli kyllä mun mielestä todella väkinäistä ja vaisua. Ei vaan jotenki lähteny.

Vierailija
202/2006 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks musta on jotenki vaikee kattoo uutta kautta näin nopeeta edellisen jälkeen? Ei tässä porukassa mitään vikaa ole, mut jotenki tuntuu et edellinenki kausi vielä 'päällä' :D

En ois uskonu sanovani et ikävä Samun ja Robinin "bromancea", mut tuli nyt kuitenki jotenki mielee...

No mää en niinkään kaipaa sitä Samun jatkuvaa kiroilua ja kaksmielistä läppää, mut jotenki viimekaudella oli mielestäni aidompi ja välittömämpi ilmapiiri. Toki eipä tästä kaudesta voi vielä mitään hirveesti sanoa.

Ja musta viimevuonna Robin oli kiva poikkeus, joka toi sarjaan pirteyttä ja "tulevaisuus on edessä" asennetta, eikä sitä pelkkää nyyhkytarinaa, mitä Vain elämää enimmäkseen on. Ja sekin ehkä jollain tapaa toi koko kauteen vähän erilaista näkökulmaa.

Mutta ihan mielenkiintonen kattaus kuitenkin tällä kaudella, ja innolla odotan mitä seuraavat jaksot tuo tullessaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/2006 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannihan on tullut aikoja sitten kaapista!!

Sillä on tyttöystävä. Ootte niin pihalla!:D

Vierailija
204/2006 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta voisivat olla muokkaamatta niitä sanoja, koska eihän se kappale ole enää se sama. 

Vierailija
205/2006 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentit eilisistä vedoista:

- Jare ihan superkuiva ja tylsä. En tiedä jännittikö vai oliko niin pettynyt vetoihin, mutta juttu ei kulkenut ja meinasin nukahtaa sen juttuihin.

- Siltsun olisin niin kovasti halunnut onnistuvan, mutta oliko jotenkin liian vereslihalla tosta aiheesta. Näyttää rasittuneelta, vaikka alla se Siltsu jota kaikki rakastaa. Käy selkeästi jotain läpi.

- Kaijan veto oli pettymys. Biisiä ei ollut tarpeeksi modifioitu ja siitä tuli jopa hieman nolo. Kaija olis tarttenut tuolla apua tyylillisesti, niin musassa kuin pukeutumisessa.

- JT oli yllätys! Ihan huikea veto ja täysin odottamatonta häneltä. Odotin häneltä vähiten, mutta sain eniten.

- Sanni, niin superlahjakas mimmi, että ei voi kuin ihailla. Tyyli ja asenne kohdallaan, oikea artisti.

- Jennin veto jälleen ulkokohtainen, mutta osaahan hän nyt laulaa ja sovitus oli magee. Cheekin kanssa niistä tulis hyvä pari.

- Ainiin ja Toni, meinasin unohtaa. Kertonee kaiken.

Vierailija
206/2006 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin mielenkiinnolla, vaikka tai koska mukana ei ole yhtään esiintyjää, jota mitenkään ihailisin tai kuuntelisin. Siltsua symppaan jonkin verran ja Sanni ja Jenni ovat söpöjä. Cheek edustaa kaikkea sitä, mitä inhoan syvästi. Toni Wirtanen on pinnallinen, tekotaiteellinen, myyn vaikka isoäitini, ai se on jo myyty - tyyppi. Juha Tapio teennäisyyden perikuva, hui kammotus. KaijaKoo on teennäisyyskakkonen, on aina ollut ja tulee aina olemaankin.

Muutama helmi: esimerkiksi Toni W kysyi viattomasti, salakavalasti Cheekiltä, miten tämä käsittää Jumalan Keinun. Tietäen tasan tarkkaan, ettei tämä tyhjäpää ymmärrä koko käsitettä, niin kuin ei ymmärtänytkään, saimme kuulla hölynpölynjargonia, joka yhden pennin konsultin suoltamaa hevonpuppua, joka läheni jo komiiikkaa. Sellaista kateutta ja passiivis-aggressiivisuutta peiteltynä hyvämeininki- ja samassakusessaollaan - menoon. Palkintojakaan ei heru, ei kriitikot tajuu tätä meidän paskaa, vaativat mokomat vielä laatua ja jotain, jotain, jotain kummallista, outoa SISÄLTÖÄ. Eikö pelkkä minä ja mun elämä muka riitä?

Jälleen kävi mielessä, et mitä perhanaa, jos saataisiinkin oikeasti kovat tyypit kokoon saman pöydän ääreen, nuo äreät ja suorasanaiset: Tuomari Nurmio, Ismo Alanko, Kauko Röyhkä, Rauli Somerjoki haudastaan ym. Mut eihän ne tällaiseen lähde.

Vierailija
207/2006 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutti siltä, että Jare oli pettynyt kaikkiin muihin versioihin, paitsi Jennin. Biisejä oli muutettu liikaa, ja joitain jopa vähän vedetty vitsiksi. Aika epäkunnioittavaa, kun toinen on kuitenkin alkuperäiset tehnyt sydänverellään.

Huono aloitus, mutta ehkäpä tämä tästä.

PS. Jenni on mahtava laulaja ja vielä todella kauniskin. Siltsu oli outo, tsemppiä hänelle jatkoon.

Ja sinä häiriintynyt fanaattinen AINOA Jenni-fani, lopeta jo tuo länkytys. Taidat olla Jenni itse täällä itseäsi kehuskelemassa? Huono laulaja, huono esitys, ja verkkarit jalassa epäkunnioittavasti vrt Sannin upea kiiltävä takki.

Häh, nyt en ymmärtänyt? 

Vierailija
208/2006 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Jare ihan superkuiva ja tylsä. En tiedä jännittikö vai oliko niin pettynyt vetoihin, mutta juttu ei kulkenut ja meinasin nukahtaa sen juttuihin.

- Siltsun olisin niin kovasti halunnut onnistuvan, mutta oliko jotenkin liian vereslihalla tosta aiheesta. Näyttää rasittuneelta, vaikka alla se Siltsu jota kaikki rakastaa. Käy selkeästi jotain läpi.

- Kaijan veto oli pettymys. Biisiä ei ollut tarpeeksi modifioitu ja siitä tuli jopa hieman nolo. Kaija olis tarttenut tuolla apua tyylillisesti, niin musassa kuin pukeutumisessa.

- JT oli yllätys! Ihan huikea veto ja täysin odottamatonta häneltä. Odotin häneltä vähiten, mutta sain eniten.

- Sanni, niin superlahjakas mimmi, että ei voi kuin ihailla. Tyyli ja asenne kohdallaan, oikea artisti.

- Jennin veto jälleen ulkokohtainen, mutta osaahan hän nyt laulaa ja sovitus oli magee. Cheekin kanssa niistä tulis hyvä pari.

Parista asiasta eri mieltä olen: Sannin esitys oli lapsellisia sanoja ja järkyttävää honotusta myöten rimanalitus. Ei Jaren päivänä tarvitsisi vinkua yläasteella kokemiaan omia ongelmia, etenkin kun aiemmin on selvinnyt että Sanni itse katsoi olevansa muiden yläpuolella ja sen takia oli mieluummin yksin kuin tavisten kanssa. 

Jennin esitys ei ollut ulkokohtainen vaan mielestäni hienoa tulkintaa. Tietysti olette eri mieltä mutta minä koen sen näin.

Vierailija
209/2006 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on jo liikaa sanottu, ei häntä nyt todellakaan kaikki rakasta. Ehkä teennäisin näistä kaikista esiintyjistä. Hänhän on julkisuudessa niin tunteellinen itkupilli(liika on liikaa) ja humoristi(vitsit vain mauttomia), mutta se toinen puoli on tässäkin ihmisessä. Ei niin rakastettava. Mutta saa fanittaa, en siihen puutu, kunhan ei nyt sanota, että kaikki rakastaa.

Vierailija
210/2006 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Siltsu käyttäytyi epäasiallisesti. Yritti olla vitsikäs, koko ajan äänessä, ympärikännissä oman esityksensä aikana. Ja kerrankin kun Jenni yritti puhua aamupäivän lounaalla, Siltsu huusi omaa juttuaan toisen puheen päälle (onneksi Jenni sitkeästi jatkoi koska hänellä oli ihan fiksua sanottavaa). 

Ja IS mukaan Siltsu oli vielä suututtanut Jaren, vttuillen siitä kun Jare seurasi erittäin intensiivisesti Jennin esitystä. Sen olivat onneksi selvittäneet jakson loppuun mennessä.

Vierailija
211/2006 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Keinu

- Oli viimeinen ilta Losissa, ja meillä ei ollut mitään valmista materiaalia. Yritin pusertaa Sillat-kappaletta kasaan, kun meidän piti lähteä katsomaan Eppu Kososen ja Paula Vesalan kanssa Apocalyptican keikkaa. Sanoin Paulalle siinä keikan jälkeen, että tuntuuko hänestä koskaan siltä, että  ei osaa yhtään mitään, ja välillä taas tuntuu siltä että olisi maailman paras. Paula kysyi, että tarkoitanko vähän sellaista, kun mitä Eino Leinon Jumalten Keinu -runossa on, ja näytti sen minulle. Mukailin lopulta sitten kappaleessa Eino Leinon runoa, jonka Paula syötti siinä hädän hetkellä minulle. Tämä kertoo siitä tuskasta ja mielialan vaihteluista mitä koin. "

Voicen artikkeli vuodelta 2015.

Itse eilen jo ehdin innostua, että tämä poika sittenkin tietää jostain jotain, mutta kas, Vesalaltahan tuo Eino Leino -tietous on ammennettu.

Vierailija
212/2006 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Keinu

- Oli viimeinen ilta Losissa, ja meillä ei ollut mitään valmista materiaalia. Yritin pusertaa Sillat-kappaletta kasaan, kun meidän piti lähteä katsomaan Eppu Kososen ja Paula Vesalan kanssa Apocalyptican keikkaa. Sanoin Paulalle siinä keikan jälkeen, että tuntuuko hänestä koskaan siltä, että  ei osaa yhtään mitään, ja välillä taas tuntuu siltä että olisi maailman paras. Paula kysyi, että tarkoitanko vähän sellaista, kun mitä Eino Leinon Jumalten Keinu -runossa on, ja näytti sen minulle. Mukailin lopulta sitten kappaleessa Eino Leinon runoa, jonka Paula syötti siinä hädän hetkellä minulle. Tämä kertoo siitä tuskasta ja mielialan vaihteluista mitä koin. "

Itse eilen jo ehdin innostua, että tämä poika sittenkin tietää jostain jotain, mutta kas, Vesalaltahan tuo Eino Leino -tietous on ammennettu.

Juu, uskon ettei Jare ole aikuisiällään kirjaa lukenut, ja sanomalehdistäkin vain itseään koskevat jutut. Vähän kuin se yksi tyyppi Valkoisessa talossa.

Vierailija
213/2006 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parista asiasta eri mieltä olen: Sannin esitys oli lapsellisia sanoja ja järkyttävää honotusta myöten rimanalitus. Ei Jaren päivänä tarvitsisi vinkua yläasteella kokemiaan omia ongelmia, etenkin kun aiemmin on selvinnyt että Sanni itse katsoi olevansa muiden yläpuolella ja sen takia oli mieluummin yksin kuin tavisten kanssa. 

Jennin esitys ei ollut ulkokohtainen vaan mielestäni hienoa tulkintaa. Tietysti olette eri mieltä mutta minä koen sen näin.

Sannin nyt on vaan vielä nuori ja nämä kokemukset eivät ole niin kaukaa. Kiusaaminen jättää todella syvät jäljet ihmiseen ja seuraa monta kymmentä vuotta vielä mukana, niin vakava asia se on. Tuo muiden yläpuolelle meno on ihan tavanomainen suojautumismekanismi. Se ihan oikeasti ainut vaihtoehto, muuten minuus särkyy. Tohon biisiin sopi nuo lyriikat ja eihän Sanni mitenkään tilaa vienyt Cheekin päivältä. Ihan samallalailla veti Siltsukin, oman tarinansa.

Jennin esitys oli siksi ulkokohtainen, koska ei antanut siinä mitään henkilökohtaista sisältöä. Sitä Jenniä on nähty jo edelliseltä kaudelta ja julkisuudessa. Ei anna itsestään mitään. Kuten sanoin, osaa laulaa.

Vierailija
214/2006 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" Keinu

Juu, uskon ettei Jare ole aikuisiällään kirjaa lukenut, ja sanomalehdistäkin vain itseään koskevat jutut. Vähän kuin se yksi tyyppi Valkoisessa talossa.

Itseasiassa Jare lukee paljon kirjoja, lähinnä kai elämänkertoja. Mutta sama kai se on, että mistä tietonsa ammentaa, kunhan ammentaa. 

Vierailija
215/2006 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjäpäänä ja tekotaiteeellisena Jarea on ihan turha pitää, vaikka ei hänen musiikistaan diggaiskaan. Edelleen toiset edustaa räpissä sitä yhteiskunnallista linjaa ja toisilla se linja on hyvissä bileissä. Ja molemmat on ihan yhtä oikeita räppäreitä. 

Vierailija
216/2006 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo jakson lopussa vilautettavat duetot kuultavissa jossain, Spotify tms.? Eilen Cheek ja Jenni kuulosti yhdessä aika hyviltä, haluaisin kuulla koko biisin.

Samoin kaipailen aiempien kausien duettopäivien biisejä, mm. Samun ja Robinin 6-0 oli tosi hyvä.

Vierailija
217/2006 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nuo jakson lopussa vilautettavat duetot kuultavissa jossain, Spotify tms.? Eilen Cheek ja Jenni kuulosti yhdessä aika hyviltä, haluaisin kuulla koko biisin.

Samoin kaipailen aiempien kausien duettopäivien biisejä, mm. Samun ja Robinin 6-0 oli tosi hyvä.

Ruutu.fistä löytyy kokonaiset. Mut youtubestakin näkyy löytyvän eilinen ja tuo Robinin ja Samunkin. Spottariin ne ei tuu. 

Vierailija
218/2006 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siltsu on kyllä outo. Ennen sillä oli ihan hauskat jutut ja oli skarpin oloinen. Viime aikoina ollut keikoillakin jotenkin huono, ihan kuin olisi kännissä koko ajan. Se on myös tosi pöhöttyneen näköinen, tiedä sitten johtuuko se pelkästä iästä vai onko taustalla muutakin. Eilisen jakson käyttäytyminen oli jotenkin pettymys, saa nähdä miten ensi jaksossa kun on oma päivä.

Bentsot + alko-kombo tulee ekana mieleen.

Vierailija
219/2006 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni näyttää Sara Siepiltä. Muistan jo popstarsaikana pohtineeni, että kävisi missistä.

Vierailija
220/2006 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltsun jutut aiheutti myötähäpeää...toivottavasti saa elämänsä raiteilleen (ellei sitten vaan ollut yksi känni-ilta tuo eilinen jakso). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän