Vain elämää
Kommentit (2006)
Vierailija kirjoitti:
Valittakaa te muut, minusta Kaija on hieno artisti, nautin täysillä.
Samoin minä!
Pitäisi kuunnella taas muistin virkistykseksi näitä Kaijan vanhoja kappaleita. Supernaiset ymv on ihan kivoja, mut onhan Kaijan todelliset helmet täällä alkutuotannossa.
Aina yhtä ihana Juha ja ihanan Kaijan koskettava biisi❤️
Nyt Kaija puhuu pötyä etteikö olisi kiva kuulla olevansa nuoren näköinen!
Nuorempana hän pukeutui kovin tätimäisesti, nyt kuin teini.
Olisin toivonut Juhalta sekä Jennin että Kaijan päivänä mieluummin sellaista perinteistä mies ja kitara -tulkintaa, olisi sopinut noihin biiseihin. Mutta ymmärrän kyllä että Juha haluaa tehdä välillä muutakin.
Jaren mielestä Kaija ei treenaa tarpeeksi
Apua nyt tulee Jenni ja Jennin jälkeen kaikki romahtaa tuolla
Mielestäni Juha Tapio on aika tylsä artisti. Hajuttomia, mauttomia, värittömiä tulkintoja jotka ei yleensä puhuttele mua. Mutta tajuan kyllä, miksi hän tuntuu joistakuista lohdulliselta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä taas eka biisi kaudessa joka sopi Tonille. Kaijan vapaa biisi on mulle voimabiisi❤️ Toni veti sen normaalilla ärjynnällä, mutta nyt se sopi sanoihin. Tuli tunne olen tosissani, jumankauta nyt ei periks anneta.
No onhan se kappaleen tehnytkin.
Vierailija kirjoitti:
No ei se nyt totakaan tarkottanut. Sanoi, että itsellä ei ole hyvä olo jos ei ole timmissä kunnossa.
Juha, Toni ja Jare on kyl ollut tän kauden parhaimmat. Juhan Duran duranista en pitänyt, mut muuten tuolta kolmikolta ei oo tullut kun helmiä. Jennikin ollut ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Kaija puhuu pötyä etteikö olisi kiva kuulla olevansa nuoren näköinen!
Nuorempana hän pukeutui kovin tätimäisesti, nyt kuin teini.
Muoti oli silloin tuo tätimäinen. Harmittaa kun oma nuoruus meni tuolla tyylillä myös ja nyt olis kaikkea kivaa tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Ei puhunut Kaijasta vaan omista fiiliksistään. Älä lähde vääristelemään selviä juttuja.
Ennen biisiä jo porataan. Huhhuh
Onhan Jennilläkin näköjään vierailevia tähtiä mukanaan
Ikinä kuullutkaan tätä Kallellaan-kappaletta.
Vierailija kirjoitti:
Onhan Jennilläkin näköjään vierailevia tähtiä mukanaan
Tuntemattomia tähtiä. Noiden takia ei kukaan hehkuta biisiä, hyvä kun Jenni muistais esitellä edes.
Valittakaa te muut, minusta Kaija on hieno artisti, nautin täysillä.