Vain elämää
Kommentit (2006)
Vierailija kirjoitti:
Kastuiko Sannin pöksyt, kun Cheek esitti hänelle Vahinko biisin?
Minusta näytti enemminkin että Jarelta tuli kun Jenni esitti hänelle Keinun...
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä paitsi jäi vaivaamaan: miksei Jennillä ole lapsia vaikka niitä haluaisi?
Varmaan samat syyt kuin monilla muillakin naisilla, ei ole sopivaa kumppania eli lapsille isää.
Yksin adoptoiminen on vielä vaikeampaa kuin parina. Jenni on onnekseen tavallista varakkaampi, mutta ehkä ei haluaisi kasvattaa lasta yksin.
Jennin työssä yksinhuoltajuus ei vaan onnistu. Vesalan eron jälkeen Lauri on suureksi osaksi hoitanut lasta, ja Chisulla sekä Teräsniskalla on miehet lasten kanssa kun muijat keikkailee.
Kyllä vois onnistua. Jennin vanhemmat muutti Jennin perässä Helsinkiin, joten keikkojen ajaksi olisi hoitoapua tarjolla. Ja eihän niitä keikkoja edes ole joka viikko ja yleensä 1-2 viikossa. Muuten työtä voi tehdä virka-aikaan.
Siis oliko niin että Sanni ja Jenni on molemmat eliaksen exiä. Mielenkiintoinen asetelma...
Vierailija kirjoitti:
Siis oliko niin että Sanni ja Jenni on molemmat eliaksen exiä. Mielenkiintoinen asetelma...
Mitä mielenkiintoista siinä muka on?
Siis mielenkiintoista olis varmaan olla monta päivää samassa tilassa jonkun naisen kanssa, joka seukannut saman äijän kans....
Vierailija kirjoitti:
Nuo ylioppilasjuhlat oli kyllä tosi booooring.
Perus Kaija
Mun mielestä taas eka biisi kaudessa joka sopi Tonille. Kaijan vapaa biisi on mulle voimabiisi❤️ Toni veti sen normaalilla ärjynnällä, mutta nyt se sopi sanoihin. Tuli tunne olen tosissani, jumankauta nyt ei periks anneta.
Vierailija kirjoitti:
Kaijahan voisi vetää housut pikkuhousuja myöten nilkkoihin ja pyllistää römpsä näkyen. Täällä Kemissä tapahtunut
Pic or it didn't happen
Tää ohjelma on kyllä sellainen keskinäisen kehumisen kerho.
Onneksi ei sentään ole ketään juontajaa lässyttämässä.
Vierailija kirjoitti:
Kaijahan voisi vetää housut pikkuhousuja myöten nilkkoihin ja pyllistää römpsä näkyen. Täällä Kemissä tapahtunut
Mitä hemmettiä XD
Kastuiko Sannin pöksyt, kun Cheek esitti hänelle Vahinko biisin?