Vain elämää
Kommentit (2006)
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä huikea esitys Sannilta eilen. Koko ohjelman historian paras veto!
Muilla ei ole ollut mukana Apocalypticaa, eli vähän epäreilusti sanottu. Mielestäni paras on ollut Cheekin Jumala tai Jennin Keinu.
Ollaanpa täällä katkeria siitä että Sanni toi Apocalyptican lauteille. Olisi toinen ääni kellossa jos joku toinen tekisi niin.
Vierailija kirjoitti:
Se, että ottaa Apocalyptican taustalleen soittamaan ei ole monipuolisuutta. Ilman sitä bändiä se biisi olisi kuullostanut ihan samalta kuin kaikki aikaisemmatkin Sannin versiot tuossa ohjelmassa, kautta historian.
Timantit on ikusia oli vakavasta aiheesta, muttei nyyhkybiisi.
Malagaan oli iloinen ja pirteä.
Ravistettava ennen käyttöä oli kantrimainen ja freesi.
Minä sinua vaan oli vähän herkempi.
Kelpaat kelle vaan oli nyyhkybiisi.
Aika paljon siis erilaisia ja ei pelkästään apocalyptica tuonut mitään monipuolisuutta. Sanni itse.
Tietysti täällä ollaan kateellisia Sannille. Kaunis, nuori, hoikka ja kuuluisa laulaja.
Sannin kelpaat kelle vaan spotifyssa suomen top listan ykkösenä!
Vierailija kirjoitti:
Väittäkää nyt mammat vielä, että Sannin fanit ovat laittaneet kuulokkeihin biisin soimaan koko päiväksi...
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten fanit tuon isompia striimauslukuja saaneet vuorokaudessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että ottaa Apocalyptican taustalleen soittamaan ei ole monipuolisuutta. Ilman sitä bändiä se biisi olisi kuullostanut ihan samalta kuin kaikki aikaisemmatkin Sannin versiot tuossa ohjelmassa, kautta historian.
Aika paljon siis erilaisia ja ei pelkästään apocalyptica tuonut mitään monipuolisuutta. Sanni itse.
Millainen Kelpaat kelle vaan olisi ollut ilman Apocalypticaa? Samanlainen kuin nuo aikaisemmat. Timantit on ikuisia oli huono. Cheekin uran isoin biisi ja Sanni tyri sen täydellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ollaanpa täällä katkeria siitä että Sanni toi Apocalyptican lauteille. Olisi toinen ääni kellossa jos joku toinen tekisi niin.
Mulle on ihan sama oliko se siellä vai ei, mutta on turha väittää että tuo biisi olisi saanut kaiken näkyvyytensä ja hehkutuksensa Sannin ansiosta, kun ei saanut. Ilman Apocalypticaa se biisi olisi ollut kuin mikä tahansa muu Sannin biisi. Apocalyptica on oikeasti iso bändi, siis eri tavalla iso kuin esim. Sanni artistina ja sitä arvostaa nekin jotka ei Sannista välitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon siis erilaisia ja ei pelkästään apocalyptica tuonut mitään monipuolisuutta. Sanni itse.Millainen Kelpaat kelle vaan olisi ollut ilman Apocalypticaa? Samanlainen kuin nuo aikaisemmat. Timantit on ikuisia oli huono. Cheekin uran isoin biisi ja Sanni tyri sen täydellisesti.
Olis se ollu ilman apujakin tosi koskettava. Timantit on ikuisia oli tosi kiva. Ei ehkä niin hyvä kuin alkuperäinen, mutta hyvä silti :) moni muu on pilannu toistensa biisejä paljon pahemmin.
Jare on niin söötti! Selkeästi suree menneitä tekojaan, jonka vuoksi menetti elämänsä rakkauden...
Eikö teillä ole mitään muuta asiaa ko. Ohjelmasta kuin Sanni sitä tai tätä. Menee jo naurettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
122 000 striimausta päivässä on huikea määrä Suomessa. Paljon paremmat luvut, kuin Cheekillä ja Jennillä joilla on vain noin 60 000 striimiä perjantain biiseillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon siis erilaisia ja ei pelkästään apocalyptica tuonut mitään monipuolisuutta. Sanni itse.Millainen Kelpaat kelle vaan olisi ollut ilman Apocalypticaa? Samanlainen kuin nuo aikaisemmat. Timantit on ikuisia oli huono. Cheekin uran isoin biisi ja Sanni tyri sen täydellisesti.
Olis se ollu ilman apujakin tosi koskettava. Timantit on ikuisia oli tosi kiva. Ei ehkä niin hyvä kuin alkuperäinen, mutta hyvä silti :) moni muu on pilannu toistensa biisejä paljon pahemmin.
Olisi tietenkin, koska Juha Tapion teksti on koskettava. Sehän on Juhan tunnetuimpia lauluja. Sanni ei tuonut siihen mitään lisää, Apocalyptica toi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
122 000 striimausta päivässä on huikea määrä Suomessa. Paljon paremmat luvut, kuin Cheekillä ja Jennillä joilla on vain noin 60 000 striimiä perjantain biiseillään.
Cheekin Sinä ansaitset kultaa sai ekan vuorokauden aikana lähes 167000 striimausta. Ja tällä hetkellä Cheekillä on Vahinkoa lukuunottamatta kaikki VE-biisit top10-listalla edelleen. Sen lisäksi top10-listalle mahtuu myös Jennin Keinu ekasta jaksosta. Vähän varmaan jakaa kuuntelukertoja, kun ihmiset yhä haluaa kuunnella muitakin biisejä kuin sitä uusinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cheekin Sinä ansaitset kultaa sai ekan vuorokauden aikana lähes 167000 striimausta. Ja tällä hetkellä Cheekillä on Vahinkoa lukuunottamatta kaikki VE-biisit top10-listalla edelleen. Sen lisäksi top10-listalle mahtuu myös Jennin Keinu ekasta jaksosta. Vähän varmaan jakaa kuuntelukertoja, kun ihmiset yhä haluaa kuunnella muitakin biisejä kuin sitä uusinta.
Paljon cheekin muut sai vrk, entä Jennin keinu.
Sannin fanit näköjään tekevät tästä ohjelmasta jonkun älyttömän striimauskilpailun. Ainoa ohjelma missä ketään ei pudoteta eikä kilpailla, mutta Sannia pitää kehua haukkumalla ja vähättelemällä muita. Pyh.
Ei täällä taaskaan kaikki tajua, että mielipidekysymyksistä on turha riidellä. Itse en ole pitänyt ainoastakaan Sannin esityksestä tuolla, ja Kelpaat kelle vaan -version pelasti vain ja yksin Apocalyptica. Silti en hauku niitä jotka Sannista tykkää, koska heillä on toki siihen oikeus.
Minun mielestäni parhaat tällä kaudella ovat olleet Jenni ja Jare, joilla on hieno kyky tehdä kaikista biiseistä itsensä näköisiä. Tietysti tästäkin saa olla eri mieltä koska tämäkin on "vain" mielipide eikä mikään abs.fakta.
Minulla on vähän ikävä Jenni-hullua: eikö kukaan enää dissaa Jenniä täällä, höh?
Se biisin nimi on "kiitos ja anteeksi". 😉 En nähny tuossa sannin esityksessä mitään anteeksi pyyntöä eikä tarttekaan pyytää moista.