Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain elämää

Vierailija
08.09.2017 |

Kai tää vielä jotakuta kiinnostaa?

Kommentit (2006)

Vierailija
1481/2006 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä biisejä Kaijan päivänä kuullaan?

Vapaa, Niin kaunis on hiljaisuus, Sydän vähän kallellaan, Minun tuulessani soi, Kuka sen opettaa, Surulapsi

Olipas monta nyykybiisiä

Kenen kans Kaija duetoi lopuksi?

Varmaan sen ketä ei ole aiemmin vielä valittu. Edetään käsikirjoituksen mukaan.

Eli Jarin, Jaren ja Juhan. 

Vierailija
1482/2006 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onx kukaan huomannut että Jare ei osaa laulaa

Jokainen tyylillään. Mun korvaan Jaren laulu kuulostaa hyvältä. Siitä sais halutessaan enemmänkin irti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1483/2006 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannin esitys ihana, alkoi itkettää

Vierailija
1484/2006 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon juttuun ettei Apocalyptica liity mitenkään Sanniin jne.:

Eikös jo jaksossakin (instassa myös kertoo) valottanut sitä klassista taustaa ja miten halus tässä panostaa vielä lisäpaukuilla siks että arvostaa Juhaa? Minä ymmärrän kyllä tuon näkökannan tuossa että halus nyt antaa piutpaut sille klassisen musiikin virheiden etsimiselle ja teknisyyteen perustuvalle musisoinnille, joten minulle tuo näyttäytyy ihan luonnollisena toimintana pyytää Apocalyptica siihen mukaan.

En halua dissata siis kenenkään mielipiteitä tässä, kaikki saa tykätä mistä haluaa, mutta mietin vaan että olenko ainoa jonka mielestä tuo Apocalyptica nimenomaan sopi juuri Sannin esitykseen.

Vierailija
1485/2006 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä biisejä Kaijan päivänä kuullaan?

Vapaa, Niin kaunis on hiljaisuus, Sydän vähän kallellaan, Minun tuulessani soi, Kuka sen opettaa, Surulapsi

Olipas monta nyykybiisiä

Kenen kans Kaija duetoi lopuksi?

Jennin

Vierailija
1486/2006 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon juttuun ettei Apocalyptica liity mitenkään Sanniin jne.:

Eikös jo jaksossakin (instassa myös kertoo) valottanut sitä klassista taustaa ja miten halus tässä panostaa vielä lisäpaukuilla siks että arvostaa Juhaa? Minä ymmärrän kyllä tuon näkökannan tuossa että halus nyt antaa piutpaut sille klassisen musiikin virheiden etsimiselle ja teknisyyteen perustuvalle musisoinnille, joten minulle tuo näyttäytyy ihan luonnollisena toimintana pyytää Apocalyptica siihen mukaan.

En halua dissata siis kenenkään mielipiteitä tässä, kaikki saa tykätä mistä haluaa, mutta mietin vaan että olenko ainoa jonka mielestä tuo Apocalyptica nimenomaan sopi juuri Sannin esitykseen.

Et ole. Täällä ei nähdä metsää puilta. Tuo esityshän oli nimenomaan kunnianosoitus Juhalle ja sen takia halusi tehdä jotain spessua.

Olen myös huomannut että jos sanoo Sannista jotain positiivista niin olet automaattisesti hänen fani.

Vierailija
1487/2006 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaijan päivä oli mulle valitettavasti musiikillisesti pettymys. Kaikki kappaleet nyyhky-itkubiisejä, vaikka biletystäkin olisi voinut olla. Toni yritti, ja veti Kaijalle tekemänsä biisin, mutta jätti kylmäksi. Sanni yritti, mutta versio oli omituinen eikä nuo itse keksityt osuudet vaan millään lailla sopineet kappaleeseen: siitä olisi voinut saada hyvänkin mutta pieleen meni mun mielestä. Jennin kappale oli yhtä itkua alusta loppuun ja vielä duettoon asti, tosin meni kyllä aika syvälle minuunkin ja silmät kostuivat. Silti toivoin vastapainoksi jotain muuta muilta. Jarin biisi oli hyvä mutta jotain puuttui. Jare ja Juha mitäänsanomattomia tällä kertaa.

Sitä paitsi jäi vaivaamaan: miksei Jennillä ole lapsia vaikka niitä haluaisi? 

En oo kattonu jaksoa ja nyt kerroit kenen kanssa Kaija duetoi... kiva

Vierailija
1488/2006 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tyylillään. Mun korvaan Jaren laulu kuulostaa hyvältä. Siitä sais halutessaan enemmänkin irti. 

Jotain rajaa mihin autotunekaan pystyy

Vierailija
1489/2006 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko Sanni-jankkaaja perustaa aiheellesi oman ketjun? Ohjelmassa on 6 muutakin artistia, jokaisella oma kuulijakuntansa. Ei kiinnosta lukea enää yhtään sivua jankkausta siitä, kuinka Sanni on mielestäsi paras ja kaikki muut kuraa. Sinä saat toki olla sitä mieltä, toiset keskustelijat saavat olla eri mieltä, jankkaamalla ei asia muuksi muutu.

Meitä on enemmän kun yksi. Sannilla riittää faneja

Vierailija
1490/2006 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän hänen äänensä järin kaunis ole, mutta huomasin eilisessä biisissä, että pysyy kyllä omaan korvaan yllättävän hyvin nuotissa. 

Sannin ääntä vaan haukutte

Vierailija
1491/2006 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä paitsi jäi vaivaamaan: miksei Jennillä ole lapsia vaikka niitä haluaisi? 

Kysy vaikka Jenni Haukiolta, idiootti

Vierailija
1492/2006 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illan paras oli ehdottomasti Sanni! Jenni oli myös todella hyvä

Vierailija
1493/2006 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MilliVanilli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa Tiihosen tarvitsee autotuneen turvautua. Ne on ihan toiset ne artistit.

Vierailija
1494/2006 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän hänen äänensä järin kaunis ole, mutta huomasin eilisessä biisissä, että pysyy kyllä omaan korvaan yllättävän hyvin nuotissa. 

Sannin ääntä vaan haukutte

Ymmärrä nyt ettei täällä kukaan hauku ketään.

Vierailija
1495/2006 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin et Jarella on ärhäkkäitä ja uskollisia faneja, mutta kyllä noi Sannit fanit on ihan oma lukunsa.

Vierailija
1496/2006 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhan  jakson parhaimmistoa oli Toni, Cheek ja Apocalyptica. Ja Jenni ja Kaija on aina tasaisen varmoja, ihan ok.

Vierailija
1497/2006 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MilliVanilli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa Tiihosen tarvitsee autotuneen turvautua. Ne on ihan toiset ne artistit.

Sehän on jo jäänyt kiinni siitä, vanha juttu. Mutta hyvä bisnes-mies, arvostan kokoomus-"räppäriä" Rahat pois tyhmiltä.

Vierailija
1498/2006 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannin veto oli anteeksi pyyntö Juhalta, josta oli aikaisemmin tehnyt pilkkaa laulussaan. Toivottattavasti JT hyväksyi sen oikeasti, nuo uskovaiset ovat aika tosikoita.

Vierailija
1499/2006 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MilliVanilli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuunteleppa tuo biisi uudestaan. Tietyissä kohdissa on tasattu koneella Jaren laulut kohdilleen, siihen pystytään studiossa. Eikä välttämättä tarvitse tehdä autotunella, on niitä varmasti kasa muitakin vaihtoehtoja. Mutta puhdasta laulu ei ole. Eikä selkeästi vaivatonta kuten ammattilaulajille.

Pidin eniten Tonin versiosta. Punk-poljennosta huolimatta siinä oli herkkyyttä, ja vaikka Toni sanoi, ettei ole hänelle henkilökohtainen biisi, niin silti tuli mieleen, että Toni saattaa muistaa kuitenkin omaa isäänsä tässä kappaleessa. (Kuoli kun Toni oli 12v. ja Toni löysi isänsä olohuoneesta.)

Hän oli selkeästi nähnyt tähän kappaleeseen kaksi kertaa niin paljon vaivaa kuin siihen Jaren kappaleeseen. Halusi tehdä tämän kunnolla Juhan takia. Toni tiesi, ettei Jaren biisi joka tapauksessa tule soimaan missään radioissa, niin ihan sama.

Sannilla oli nostettu se laulu liian eteen, kaiken muun päälle liikaa. Söi sovituksen ja biisin herkkyyttä.

Apocalyptica on saattanut olla ihan Leri Leskisen ehdotus ottaa mukaan. On ollut selvää, että tehdään biisiin jousisovitus ja sitten mietitty, että pitäisi buukata ohjelmaan soittajat. "No, soitetaan Apocalyptican pojille ja kysytään niitä!" Ja pojat on sitten lähteneet mukaan. Mikä ettei, saadaan lisää ammattimuusikoita mukaan, lisää katsojia jne. Näin ovat varmaan kelanneet.

Duettobiisiksi sitten ilmeisesti otetaan nämä, joilla on muusikkokaverit mukana. Kun kerran heitä on ohjelman takia vaivattu, niin ei viitsitä ihan yhden vedon takia juoksuttaa, saavat sitten vetää uudestaankin vielä.

Vierailija
1500/2006 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä jos vaan ei olis Tiihosta. Eihän sillä ole minkäänlaista musikaalisuutta ja oksettavinta on se, että luulee olevansa suurikin tähti :D

Ketju on lukittu.