Vain elämää
Kommentit (2006)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä biisejä Kaijan päivänä kuullaan?
Vapaa, Niin kaunis on hiljaisuus, Sydän vähän kallellaan, Minun tuulessani soi, Kuka sen opettaa, Surulapsi
Olipas monta nyykybiisiä
Onko Kaijalla muita? Kaija on vain elämässäkin lauleskellut vain hitaita kappaleita ja just jotain nyyhkybiisejä. Oon oottanu koko syksyn et repäisis kunnolla ja nyt se alkaa olla myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Sanni sopii laulamaan just niitä omia "jos sä tahdot testaa muo yhdenkerran, kohta leegot putoaa"
Ei sovi ääni syvällisiin tai tunteellisiin biiseihin. Hirvee nasaali.
Älä viitsi. Eilinenkin oli tosi kaunis esitys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaa, Niin kaunis on hiljaisuus, Sydän vähän kallellaan, Minun tuulessani soi, Kuka sen opettaa, Surulapsi
Olipas monta nyykybiisiä
Onko Kaijalla muita? Kaija on vain elämässäkin lauleskellut vain hitaita kappaleita ja just jotain nyyhkybiisejä. Oon oottanu koko syksyn et repäisis kunnolla ja nyt se alkaa olla myöhäistä.
Nää yöt ei anna armoo, Supernaiset, Siniset tikkaat, Hei Dj, Ajoin koko yön, En pelkää pimeää
Supernaisista olisi voinut saada hyvän poikienilta version.
Siltsu lauloi Eläköön-biisin niin koskettavasti, että on ollu pakko kuunnella sitä repeatilla aamun ajan. Ja nyt oikeasti "kuulin" laulun sanat ensi kertaa. Juha Tapio on laulanut liian paatoksella sen omalla levyllään.
Toivottavasti seuraavalla kaudella Ellinoora ja Eveliina ovat mukana myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni sopii laulamaan just niitä omia "jos sä tahdot testaa muo yhdenkerran, kohta leegot putoaa"
Ei sovi ääni syvällisiin tai tunteellisiin biiseihin. Hirvee nasaali.
Älä viitsi. Eilinenkin oli tosi kaunis esitys
Sinun mielestäsi niin, mutta ylläolevan mielestä ei ollut. Kai ymmärrät ettei ole olemassa yhtä ainoaa oikeaa mielipidettä, edes Sannin kohdalla. Siitä saa tykätä, mutta yhtälailla saa olla tykkäämättä.
Kaijan päivä oli mulle valitettavasti musiikillisesti pettymys. Kaikki kappaleet nyyhky-itkubiisejä, vaikka biletystäkin olisi voinut olla. Toni yritti, ja veti Kaijalle tekemänsä biisin, mutta jätti kylmäksi. Sanni yritti, mutta versio oli omituinen eikä nuo itse keksityt osuudet vaan millään lailla sopineet kappaleeseen: siitä olisi voinut saada hyvänkin mutta pieleen meni mun mielestä. Jennin kappale oli yhtä itkua alusta loppuun ja vielä duettoon asti, tosin meni kyllä aika syvälle minuunkin ja silmät kostuivat. Silti toivoin vastapainoksi jotain muuta muilta. Jarin biisi oli hyvä mutta jotain puuttui. Jare ja Juha mitäänsanomattomia tällä kertaa.
Sitä paitsi jäi vaivaamaan: miksei Jennillä ole lapsia vaikka niitä haluaisi?
Olkaa Sannista mitä mieltä haluatte, mutta onhan se heittämällä tuon porukan lahjakkain muusikko. Ainut joka tekee biiseistä itsensä näköisiä eikä toista samaa vanhaa joka viikko.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti seuraavalla kaudella Ellinoora ja Eveliina ovat mukana myös.
Ja ihan vaan sen takia, että av-mammoja v*tuttaisi oikein paljon.
Kaijalla ei taida olla ollut ketään vierailijoita esityksissään? Vähän turhaa kilpajuoksia ollut tämä kausi noiden extrojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olkaa Sannista mitä mieltä haluatte, mutta onhan se heittämällä tuon porukan lahjakkain muusikko. Ainut joka tekee biiseistä itsensä näköisiä eikä toista samaa vanhaa joka viikko.
Omituinen väite. Itsensä näköisiä versioita ovat tehneet myös Cheek ja Jenni, Kaija ja Juha. Kukaan ei ole tällä kaudella "laulanut läpi" alkuperäisiä, vaan esim. Jennin jokainen versio olisi voinut hyvin olla hänen omalta levyltään, samoin Jaren. "Sannittaminen" (kuten Jenni sanoi) sopii osaan kappaleista, muttei läheskään kaikkiin, ja esim. Kaijan päivän esitys Sannin tekemänä on kamala. On Sanni lahjakas mutta niin ovat nuo muutkin. Lauluäänestä tykkääminen on mielipidekysymys: itse en voi tuollaista honotusta kuunnella kovin pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Kaijalla ei taida olla ollut ketään vierailijoita esityksissään? Vähän turhaa kilpajuoksia ollut tämä kausi noiden extrojen kanssa.
Cheekillä oli harpunsoittaja joka sopi kuvioon viemättä liikaa huomiota. Jennillä Kaijan jaksossa jousikvartetti joka ei myöskään vienyt huomiota laulajalta. Siltsulla kaksi taustalaulajaa. Juhalla Brädi koska räppibiiseissä kuuluu olla tuplaaja. Tonilla oma bändinsä Apulanta. Mielestäni ainoa yliampuva oli Sannilla Apocalyptica, jonka ansiosta biisiversio nousi lentoon: ei tosiaankaan Sannin takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cheekillä oli harpunsoittaja joka sopi kuvioon viemättä liikaa huomiota. Jennillä Kaijan jaksossa jousikvartetti joka ei myöskään vienyt huomiota laulajalta. Siltsulla kaksi taustalaulajaa. Juhalla Brädi koska räppibiiseissä kuuluu olla tuplaaja. Tonilla oma bändinsä Apulanta. Mielestäni ainoa yliampuva oli Sannilla Apocalyptica, jonka ansiosta biisiversio nousi lentoon: ei tosiaankaan Sannin takia.
Voi miten loputtoman katkera ihminen jaksaakaan olla ja vielä ihmiselle jota ei tunne ollenkaan.
Jenni ja Sanni näyttää ihan siskoksilta siinä vierekkäin istuessaan. Ihan saman näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituinen väite. Itsensä näköisiä versioita ovat tehneet myös Cheek ja Jenni, Kaija ja Juha. Kukaan ei ole tällä kaudella "laulanut läpi" alkuperäisiä, vaan esim. Jennin jokainen versio olisi voinut hyvin olla hänen omalta levyltään, samoin Jaren. "Sannittaminen" (kuten Jenni sanoi) sopii osaan kappaleista, muttei läheskään kaikkiin, ja esim. Kaijan päivän esitys Sannin tekemänä on kamala. On Sanni lahjakas mutta niin ovat nuo muutkin. Lauluäänestä tykkääminen on mielipidekysymys: itse en voi tuollaista honotusta kuunnella kovin pitkään.
Muuhun en ota kantaa, mutta Sanni teki Kaijan päivänä oman näköisensä version. Artistin pitää pystyä samaistua siihen mitä hän laulaa. Minua ei yllätä yhtään että sinusta se oli kamala.
Sannin ja Apocalyptican biisi oli MIELETÖN!
Oli kyllä huikea esitys Sannilta eilen. Koko ohjelman historian paras veto!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas monta nyykybiisiä
Miksei " jotakin tärkeää", "sataa kevään ensilunta" tai "ei yksi pääsky kesää tee"? Noita liibalaaba biisejä vaan. 😣
Sannin laulun ajaksi