Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoren äidin vauva-show lentokentillä. Ei muuten kiinnostanut ketään.

Vierailija
08.09.2017 |

Mitä ne oikein kuvittelee päässään? Lähinnä ärsytti ja hävetti tän pikkurouvan show: Lasta nosteltiin ja käänneltiin että näkeekö kaikki nyt varmasti ja samalla heiluteltiin ihania hiuksiaan kun oltiin niin ääreist kauniita.
Laosikin villiintyi ja siitäpä olikin varmaan kiva mennä samaan koneeseen äitylin kanssa.
Kun siinä lentoa odotellessa tosiaankin vaan odotellaan kukin. Ei tarvi todellakaan jonkun alkaa pitää katsokaa-kaikki-mua showta.

Kommentit (137)

Vierailija
1/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä näitä näkee kahviloissa.

Vierailija
2/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen (äitiysmittarilla) äiti ja menen vauvan kanssa huomenna lentokentälle. Aion pitää sen piilossa jossain säkissä, koska siellä saa kaikki taudit. Esim. tuhkarokon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo koskaan nähny tuollaista. Mitä siinä niinkuin tapahtuu? :D

Vierailija
4/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo näitä naisia riittää; busseissa, kaupoissa, kylpylöissä, joka paikassa. Aina sellainen jännä ilme naamalla ja silmät pälyilee vähän liikaa ympärille "josko joku näkis tämän minun super söpön show'n tässä ihanaa".

Ei muuta voi kuin sanoa, että tuleeko osalla aivotkin ulos sen istukan kanssa ? Jännä nähdä miten itselle käy jos joskus lapsia siunaantuu. Täytyy ihan ottaa tästä omasta viestitä screenshottinja katsoa muutaman vuoden päästä, että minä on tilanne

Vierailija
5/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän häiritsi odotella 400€ mokkanahkatakissa kun vieressä seisoi mamma ja sylilapsi, ja lapsen nokkamuki heilui kädessä aika holtittomasti. Tilannetaju, muiden huomioiminen, ohoi. Onneksi en kastunut.

Vierailija
6/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo näitä naisia riittää; busseissa, kaupoissa, kylpylöissä, joka paikassa. Aina sellainen jännä ilme naamalla ja silmät pälyilee vähän liikaa ympärille "josko joku näkis tämän minun super söpön show'n tässä ihanaa".

Ei muuta voi kuin sanoa, että tuleeko osalla aivotkin ulos sen istukan kanssa ? Jännä nähdä miten itselle käy jos joskus lapsia siunaantuu. Täytyy ihan ottaa tästä omasta viestitä screenshottinja katsoa muutaman vuoden päästä, että minä on tilanne

Pahoittelut kirjoitusvirheistä ! Juoksin samalla bussiin !

Vierailija
7/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyi kiinnostavan sinua kun osasit noin tarkkaan kertoa.

Vierailija
8/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat on söpöjä, lapset ei.

Vierailija
9/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän häiritsi odotella 400€ mokkanahkatakissa kun vieressä seisoi mamma ja sylilapsi, ja lapsen nokkamuki heilui kädessä aika holtittomasti. Tilannetaju, muiden huomioiminen, ohoi. Onneksi en kastunut.

Mikset siirtynyt täystuhon läheltä?

Vierailija
10/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:tä kiinnosti selvästi äärimmäisen paljon tuo äiti ja lapsi. Jostain sinä olet kateellinen. Ehkä niistä hiuksista sitten. Tai nuoruudesta.

Vierailija
11/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä?

Vierailija
12/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuo jotain outoa sarkasmia? Vai onko joku oikeasti tuollainen?

Vierailija
13/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni tila, tiedätkö... Ja hahaa huvittavaa, takin hinta taisi herättää joissakin aika katkeroituneita mielleyhtymiä. No se on harvoja hyviä takkejani. Ja olipa vaikka Prisman takki, niin onko tuo asiallista?

Vierailija
14/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oliko sulla siinä takissa hintalappu kiinni? Ehkä se katsoi että toivottavasti nokkamuki ei roiskauta mutta onneksi tuolla on vain 30e Ginan tusinatakki niin vahinko ei ole suuri.

Vierailija
15/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä näitä näkee kahviloissa.

Todellakin. Ja sitten kun ollaan jo kaikki muut asiakkaat häiriköity annetaan apinan juosta tiskin taakse jossa meillä on paljon kuumia levyjä ja uuneja ja valmistamme asiakkaille leivät. Tiedä mikä tauti milläkin äpärällä on kun sinne tulevat pitämään supersöpöä showta mutta ei sillä väliä kunhan minä työn kiireessä vain ihailisin sitä räkänokkaa!

Terveisin: ennen kahvilassa töissä.

Vierailija
16/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuo jotain outoa sarkasmia? Vai onko joku oikeasti tuollainen?

Sun viereen saa tulla heiluttelemaan nokkamukia, jossa jotakin tuntematonta nestettä? Auliisti olet valmiina ottamaan kaiken vastaan?

Vierailija
17/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievän noloa! Ap on aloituksen äidille niin kateellinen, että on tehnyt kaksi aloitusta palstalle! Täsmälleen samanlaisia!

Vierailija
18/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni tila, tiedätkö... Ja hahaa huvittavaa, takin hinta taisi herättää joissakin aika katkeroituneita mielleyhtymiä. No se on harvoja hyviä takkejani. Ja olipa vaikka Prisman takki, niin onko tuo asiallista?

No kuulostaa se nyt aika oudolta kun joku selittää että "katson mun 345 000 maksaneen omakotitalon 1300 maksaneella kulmasohvalla mun uudesta 1250 euroa maksaneesta telkkarista Maajussilla morsian ohjelmaa (formaatin hintaa en tiiä).

Eikö sinustakin? Köyhien ei kannattaisi käyttää kalliita vaatteita siksi että niillä ei ole varaa menettää niitä jos jotain käy.

Vierailija
19/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oliko sulla siinä takissa hintalappu kiinni? Ehkä se katsoi että toivottavasti nokkamuki ei roiskauta mutta onneksi tuolla on vain 30e Ginan tusinatakki niin vahinko ei ole suuri.

Mitä hiton väliä takin hinnalla on jos joku aivonsa synnyttänyt kanttura antaa lapsensa heitellä tuntemattomien päälle jotain? Lapset pois ihmisiltä jotka ei osaa kasvattaa.

En aio keskustella noin lapsellisella tasolla.

Vierailija
20/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan jatsella vauvoja. Asetun aina kassajonoissakin niin, että näen rattaisiin. Ap voi halutessaan katsella toiseen suuntaan. Miten äidin hiukset liittyvät aiheeseen? Taidat olla kateellinen ja haluaisit oĺla kuten hän, et vain ole myöntänyt sitä itsellesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi