Tyttären laivareissu huolettaa.
Voinko mitenkään estää tytärtäni lähtemästä laivalle? Hän on 19 v ja lähtö olisi ensi viikon Torstaina? Lähiaikoina hänen asiat eivät ole menneet ihan kohdilleen. On ollut jos jonkinlaista ongelmaa. Karkailee kotoa ilmoittamatta mitään sulkee puhelimensa eikä saada tytärtä kiinni. Liikkuu ties missä porukassa ja tulee kotiin mihin aikaan lystää. Mitä jos tuolla reissulla sattuu jotain, kun hän on kova käyttämään alkoholia ja hänen kaverinsa käyttää vähän muutakin. Voinko mitenkään estää tuota risteilyä??
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöä tullaan poraamaan laivalla 24h/7. Siinä voi vähän värkkikin jo väljistyä kun hoonataan kunnolla.
No ei toosa paljoa väljisty jos joku10 äijää sitä poraa pari päivää.
No selitäpä miksi mun vaimon vagina on aivan väljä sen jälkeen kun käy laivalla?
No jos on oikeen isolla porattu niin sit kyllä väljistyy.
mami80 kirjoitti:
Hän on aikuinen, ei lapsi. Hänen on aikakin lentää jo ulos pesästään. Joten ei, et saa estellä häntä elämästä.
Ööööö... 19v nyt ei tiedä aikuisuudesta vielä mitään. Juu nou, aikuisuus on vähän muutakin kuin lupa ostaa kaljaa kaupasta.
Lisäksi vanhempien velvollisuus huolehtia lastensa parhaasta ei lopu kun ikä tulee tiettyyn numeroon, vaan jatkuu koko eliniän.
mami80 kirjoitti:
Hän on aikuinen, ei lapsi. Hänen on aikakin lentää jo ulos pesästään. Joten ei, et saa estellä häntä elämästä.
Täysi-ikäinen ei ole sama kuin aikuinen. Onko hän töissä? Tienaako itse rahansa? Yritä keskustella hänen kanssaan kiihkottomasti ja yritä saada ymmärtämään että olet huolissasi, koska tyttäresi on niin rakas. Olisi hyvä myös saada hänet pois tuollaisesta kaveripiirissä, mistä ei hyvää seuraa. Voimia
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja että vaikutat raskaalta ihmiseltä. Anna toisen elää.
Etkö keksi muuta elämää kuin räkäkännissä örveltäminen?
Vittu mikä "äiti". Aikuinen nainen tahtoo laivalle ja sinä kiellät.
Hanki elämä itsellesi ja nuorten elää!
Kukkahattutätejä riittää jo ihan tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
mami80 kirjoitti:
Ööööö... 19v nyt ei tiedä aikuisuudesta vielä mitään. Juu nou, aikuisuus on vähän muutakin kuin lupa ostaa kaljaa kaupasta.
Lisäksi vanhempien velvollisuus huolehtia lastensa parhaasta ei lopu kun ikä tulee tiettyyn numeroon, vaan jatkuu koko eliniän.
Eli mun 73v. äitini sais varastaa ja piilottaa mun passini jos siitä sattuis tuntumaan siltä, että hänen pieni (42v.) tyttärensä ei mitenkään pärjäis laivareissulla?
Harmi kun Suomen laki on vähän eri mieltä :)
No selitäpä miksi mun vaimon vagina on aivan väljä sen jälkeen kun käy laivalla?