Tyttären laivareissu huolettaa.
Voinko mitenkään estää tytärtäni lähtemästä laivalle? Hän on 19 v ja lähtö olisi ensi viikon Torstaina? Lähiaikoina hänen asiat eivät ole menneet ihan kohdilleen. On ollut jos jonkinlaista ongelmaa. Karkailee kotoa ilmoittamatta mitään sulkee puhelimensa eikä saada tytärtä kiinni. Liikkuu ties missä porukassa ja tulee kotiin mihin aikaan lystää. Mitä jos tuolla reissulla sattuu jotain, kun hän on kova käyttämään alkoholia ja hänen kaverinsa käyttää vähän muutakin. Voinko mitenkään estää tuota risteilyä??
Kommentit (50)
Et voi. Stagaa tulee niin, että taju lähtee. And she loves it.
Ehdotin tyttärelleni sirkusta tai linnanmäki päivää, muttei kelvannut. Ap
Ei mitään hätää, tyttö löytää varmasti jonkun mukavan kolmekymppisen miehen seurakseen.
Vierailija kirjoitti:
Tyttö olisi lähdössä Viroon.. Taidanpa piilottaa kuitenkin passin..AP
Sitten tyttö voi tehdä rikosilmoituksen.
Niin kauan, kun tyttöni asuu minun katon alla hän tottelee ja kunnioittaa minua. Tuollaiset viron risteilyt ei tee hyvää minun pienelle lapselleni..ap
Jos vaikka olisit puuttumatta aikuisen ihmisen asioihin.
Vierailija kirjoitti:
No en halua tyttäreni lähtevän laivalle ryyppäämään ja rellestämään jossakin hihhuli porukassa..-ap
Valitettavasti se mitä sinä haluat ei vaikuta siihen mitä aikuinen ihminen tekee.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan, kun tyttöni asuu minun katon alla hän tottelee ja kunnioittaa minua. Tuollaiset viron risteilyt ei tee hyvää minun pienelle lapselleni..ap
Joo, tähän asti oli hyvä provo. Pieni lapsi meni jo yli.
Minulla oli tuollainen äiti. Suuttui siitä, että täysi-ikäisenä tapasin kavereitani. En ole koskaan ollut kova juomaan, ja nyt olen kolmekymppinen yliopistokoulutettu perheenäiti.
En ole läheinen äitini kanssa. En ole koskaan voinut kertoa hänelle mitään.
Siellä se likkasi vetää viinaa sivistyneesti komeassa mies seurassa. Älä huoli. :)
Yritin ehdottaa tytölle reissun siasta museo käyntiä jossakin museossa ja sen jälkeen olisi voinut piipahtaa limulla jossain. Kuulostaa mielestäni paremmalta kuin tuo ryyppyreissu..-ap
Kiva, että olet herännyt, Ikä-Ikis!!!
Älä päästä. Oma tytär hyppäsi mereen..Lähti jonkun satunnaisen Penan matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli tuollainen äiti. Suuttui siitä, että täysi-ikäisenä tapasin kavereitani. En ole koskaan ollut kova juomaan, ja nyt olen kolmekymppinen yliopistokoulutettu perheenäiti.
En ole läheinen äitini kanssa. En ole koskaan voinut kertoa hänelle mitään.
Juuri näin, kun hyväksyy menot niin nuorikin avautuu.
Ei laita luuria korvaan ja kertoo kenen kanssa on.
Olin 19v. niin olin Espanjassa kaverin kanssa.
Olisi ollut viimeinen kerta äidin kanssa tekemisissä, jos olisi minulta passin piilottanut / muutoin täysi-ikäistyttyäni elämääni estänyt.
Tyttöä tullaan poraamaan laivalla 24h/7. Siinä voi vähän värkkikin jo väljistyä kun hoonataan kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Tyttöä tullaan poraamaan laivalla 24h/7. Siinä voi vähän värkkikin jo väljistyä kun hoonataan kunnolla.
No ei toosa paljoa väljisty jos joku10 äijää sitä poraa pari päivää.
No en halua tyttäreni lähtevän laivalle ryyppäämään ja rellestämään jossakin hihhuli porukassa..-ap