Mies avautui kännissä ja nyt olen rikki
Avomies sanoi humalassa että ei ole ikinä pitänyt minun ulkonäöstä. Vartaloni on kuulemma todella ruma. Oikeasti se onkin, tiedän sen mutta olen laihtunut alkuajoista ja loukkaannuin kamalasti. Selvinpäin on kuitenkn kehunut minua. Kasvoja ja silmiä tms.
Pahinta oli kuitenkn tämä.... Kännipanetuksesa hyväili mua ja toisteli entisen naisystävänsä nimeä. Jälkeenpäin ei muista siitä mitään, mutta minulla se pyörii mielessä.
Ei ole pyytänyt anteeksi koska ei muista mitään. Naureskeli vain.
Kommentit (194)
Täällä taas Ap. Olen miettinyt tätä juttua.
Mun ongelma on se että olen ollut todella rakastunut. Olen edelleenkin. Niin rakastunut että en ole huomannut miehen vikoja. Mies on komea, älykäs, todella mukava ja tähän asti olen luullut että hänkin rakastaa minua. Seksiä on ollut ehkä liian vähän minun mielestä. Nyt tajuan syyksi sen että mies ei ole halunnut minua koska olen hänen mielestään ruma.
Kai minun pitää olla realisti ja uskoa että kaikki on ollu feikkiä hänen puoleltaan. Palatkoon entisensä luo jos niin haluaa. Tai etsiköön kaunottaren jota saa nimitellä millä nimellä haluaa.
Perkule, olisi edes pyytänyt anteeksi puheitaan. Tai kertonut miksi on mielummin mun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiotko jäädä suhteeseen vielä?
Kaipa jään, en todellakaan tiedä mitä teen.. Olin niin rakastunut vielä ennen niitä kamalia totuuksia.
Onkohan sillä edellisen kanssa vielä jotain jos hokee sen nimeä samalla kun lääppii minua? Sanokaa että ei ole. Pelkkä humalaisen erehdys, niin kuin mies sanoo.
Ap
En kyllä puolustele miehesi käytöstä. Täysin idioottimaista touhua. sanon vain sen että miksi hän olisi kanssasi jos ei oikeasti sinusta tykkäisi? Jotkut ilmeisesti menevät alkoholista niin sekaisin että laukovat rakkaimmillensa kamaluuksia joita sitten selvinpäin kadutaan ja väitetään "etten muista mitään.."
Jos hän on muutenkin on välinpitämätön kusipää niin sitten heitä tyyppi helvettiin.
Minä kerran vahingossa kutsuin naistani exäni nimellä humalassa vaikka ei todellakaan ollut exään mitään tunteita enään silloin. Olin vain onnellinen että hänestä eroon pääsin, mutta kuusivuotta yhdessä jätti tämän nimen jotenkin niin pinnalle nähtävästi vielä. Jossain seksi tilanteessa jos exän nimet alkavat jatkuvasti lentelemään, niin silloin kannattaa kyllä miettiä asiaa että mitä helvettiä.
Voit tehdä hänelle saman ja katsoa mikä on reaktio häneltä. Sanot sitten ettet muista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiotko jäädä suhteeseen vielä?
Kaipa jään, en todellakaan tiedä mitä teen.. Olin niin rakastunut vielä ennen niitä kamalia totuuksia.
Onkohan sillä edellisen kanssa vielä jotain jos hokee sen nimeä samalla kun lääppii minua? Sanokaa että ei ole. Pelkkä humalaisen erehdys, niin kuin mies sanoo.
Ap
En kyllä puolustele miehesi käytöstä. Täysin idioottimaista touhua. sanon vain sen että miksi hän olisi kanssasi jos ei oikeasti sinusta tykkäisi? Jotkut ilmeisesti menevät alkoholista niin sekaisin että laukovat rakkaimmillensa kamaluuksia joita sitten selvinpäin kadutaan ja väitetään "etten muista mitään.."
Jos hän on muutenkin on välinpitämätön kusipää niin sitten heitä tyyppi helvettiin.
Minä kerran vahingossa kutsuin naistani exäni nimellä humalassa vaikka ei todellakaan ollut exään mitään tunteita enään silloin. Olin vain onnellinen että hänestä eroon pääsin, mutta kuusivuotta yhdessä jätti tämän nimen jotenkin niin pinnalle nähtävästi vielä. Jossain seksi tilanteessa jos exän nimet alkavat jatkuvasti lentelemään, niin silloin kannattaa kyllä miettiä asiaa että mitä helvettiä.
Voit tehdä hänelle saman ja katsoa mikä on reaktio häneltä. Sanot sitten ettet muista mitään.
Kiitos, tuo oli hyvin sanottu. Haluan olla varma että olen ykkönen sängyssä ja sydämessä, enkä mikään varavaihtoehto jollekin vanhalle haaskalle. Jospa juotan miestä illalla ja katson muistaako mun nimen?
Miten voi rakastaa sisältä noin rumaa ja pinnallista miestä? En ymmärrä nykyaikaa ja naisia, enkä halua pinnallista miestä, valitettavasti 99,99% miehistä on sellaisia, muutama promille on oikeasti henkisiä, vahvoja, jaloja ja rohkeita....enpä ole vielä itse löytänyt siksi15 vuotta olen ollut yksin ja aion ollakin, sillä tunkkaista matelijaa en ota.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi rakastaa sisältä noin rumaa ja pinnallista miestä? En ymmärrä nykyaikaa ja naisia, enkä halua pinnallista miestä, valitettavasti 99,99% miehistä on sellaisia, muutama promille on oikeasti henkisiä, vahvoja, jaloja ja rohkeita....enpä ole vielä itse löytänyt siksi15 vuotta olen ollut yksin ja aion ollakin, sillä tunkkaista matelijaa en ota.
Luulin että mun mies on juuri se promillen osuus, mutta promillet veressä muuttaa ilmeisesti kaiken.
Ap
Pois tuollaisesta suhteesta!!! Vähintä mitä hän olisi voinut tehdä, olisi voinut pahoitella todella paljon tapahtunutta ja pyytää nöyrästi anteeksi, tuoda sinulle kukkia, kehua sinua, viedä ravintolaan kynttiläillalliselle, ylistää sinut maasta taivaaseen tms.
Älä ole liian kiltti!
Ei ole humalatila mikään tekosyy tuollaiseen käytökseen. Humalassa saattaa toki liioitella asioita, mutta totuus siellä takana on kuitenkin.
No jos noi ei ole Jännämiehen manööverejä, niin mitkä on!? Naimisiin vaan. Ei kanssasi tylsää päivää tule ja kanssas arki juhlaa nyt on vain.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole humalatila mikään tekosyy tuollaiseen käytökseen. Humalassa saattaa toki liioitella asioita, mutta totuus siellä takana on kuitenkin.
Tiedän että en ole mikään kaunotar eli sen ei olisi pitänyt loukata. Tämä mun lapsellinen usko miehen rakkauteen mureni. Hitto kun vain olisi pyytänyt anteeksi kun kerroin näistä sille. Vaan ei...
Ap
Vierailija kirjoitti:
No jos noi ei ole Jännämiehen manööverejä, niin mitkä on!? Naimisiin vaan. Ei kanssasi tylsää päivää tule ja kanssas arki juhlaa nyt on vain.
Apua, pelottava ajatus
Ap täällä taas...
Mies toi kaupasta jäätelöä mutta muuten ollut tosi hiljainen. Kumpa keksisin miten otan asian puheeksi ilman nalkutusta.
Noin siinä käy kun ottaa omaan tasoon verrattuna liian komean miehen.
Aina kun mun äijäni huutaa exänsä nimeä sängyssä, niin minäpä alan laulaa Värttinä-yhtyeen kappaletta "mie tahon tanssia". Samalla työnnän sormet sille rektukseen venyttäen sitä. Nopiasti on oikia nimi löytyny.
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä taas...
Mies toi kaupasta jäätelöä mutta muuten ollut tosi hiljainen. Kumpa keksisin miten otan asian puheeksi ilman nalkutusta.
Se ei ole "nalkutusta", että otat asian puheeksi vaikka tiukoinkin sanankääntein ja toteat, ettet hyväksy vähättelyä ja että haluat miehen pyytävän anteeksi. Jos mies väittää sitä nalkutukseksi, hän siten itse asiassa jatkaa verbaalista väkivaltaa, siis henkisesti alistaa sinua. Eli sinun ei nyt tarvitse pelätä loukkaavasi miestä vaan miehen pitäisi jo syvästi katua, että loukkasi sinua ja kantaa siitä vastuu. Avaa vain suusi ja ole jämäkkä, puolusta itseäsi!
Etkö ap ole kuullut vanhaa sanontaa; Totuus tulee lasten ja humalaisten suusta. Takuulla jäisi tuollainen takaraivoon kaihertamaan, vaikka mies anelisi miten anteeksi. Ennustan isoja ongelmia seksielämään.
No kukapa nyt ei ois vahingossa kutsunu akkaa exän nimellä, jos on pirkkoo pyöriny jaloissa enemmän, kuin on itse kerenny hoitamaan?
Vierailija kirjoitti:
Aina kun mun äijäni huutaa exänsä nimeä sängyssä, niin minäpä alan laulaa Värttinä-yhtyeen kappaletta "mie tahon tanssia". Samalla työnnän sormet sille rektukseen venyttäen sitä. Nopiasti on oikia nimi löytyny.
Jes! Kokeile tätä ap!
Lasten ja känniläisten suusta tulee totuus
No kännissä nyt saattaa lipsahtaa mitä sylki suuhun tuo. Unohda.
T. Kännikala