Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sattuu katsoa tuttavaperheen pojan tuskaa

Vierailija
07.09.2017 |

Kyseessä on 26v aikamies, joka asustelee vanhemmillaan ja istuu naama kiinni tietokoneen ruudussa huppu päässä. Jos häntä tervehtii kuuluu hiljainen ''mo'' hupun uumenista. Ei koskaan ota katsekontaktia. Hänen äitinsä kertoi ettei pojalla koskaan ole ollut tyttöystävää eli ei ole koskaan päässyt naisen ''makuun''. Sehän se selvästi miestä rasittaa, poika on rampautunut psyykkisesti tämän vuoksi. Pahaa tekee katsoa toisen kärsimystä kun eivät naiset ole kelpuuttaneet toista..

Kommentit (203)

Vierailija
81/203 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No AP, heitän tän puoliksi provona mutta kutsu se poika teille kahville, oletkin yksin kotona ja menet iholle ja annat sille läheisyyttä. Tuo on sellaista eheytymistä mitä se poika tarttee. Sillä on vielä elämä edessä.

Vierailija
82/203 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa tilanteessa ainoa ongelma ole naisen puuttuminen. Kotona on hyysätty, ei ole vaadittu ja ehkä jotain neurologista voi myös olla taustalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/203 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pc masterrace. Miksi elää oikeaa elämää kun virtuaalielämä on tuhat kertaa parempaa? Kysyn vaan, pillua saa maksamallakin. get rekt noobs

Vierailija
84/203 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun veli on 28v. Työssäkäyvä, kavereitakin on joiden kanssa liikkuu viikonloppuisin ja asuu yksin. Mutta ei yhtään tyttöystävää ole ollut ☹

Tyttäreni ystävällä 15 v pojalla on kierroksessa varmasti kahdeskymmenes tyttöystävä. Luonne on: avoin, puhelias, kiinnostunut toisista ihmisistä, helposti lähestyttävä, söpö. Joko sitä on, tai sitten ei, niin se menee.

Eli suomalainen nainen jättää ujolle miehelle ainoaksi vaihtoehdoksi syrjäytymisen. Eikö teistä naisista tunnu pahalta olla ja nussia pojan tai miehen kanssa millä on toistakymmentä naista kierrossa? Mua ainakin miehenä kuvottaa nainen joka on kiertänyt monessa sylissä. Ainiin sori tää oli kunnia kysymys, mitäpä nainen kunniasta tietäisi.

Minusta on aika kuvottavaa suhtautua toiseen ihmiseen jonkinlaisena omistusesineenä ja velvoittaa jotakuta ihmistä omistamaan koko seksuaalisuutensa vain Sinun kuninkaallista korkkaamistasi varten. 

No minun mielestä elämässä on hyvä olla jotain moraalia ja hyveellisyyttä. Antasitko mieluiten tyttäresi puhtaalle gentlemannille (kilttimiehelle) vai viisi antibiootti kuuria vuodessa käyttävälle panomiehelle millä lipevä käärmeenkieli? Mietihän nyt.

Vierailija
85/203 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa tilanteessa ainoa ongelma ole naisen puuttuminen. Kotona on hyysätty, ei ole vaadittu ja ehkä jotain neurologista voi myös olla taustalla.

On varmasti muitakin ongelmia ,mutta juuri naisen kanssa oleminen on parasta eheytystä elämään. Saa kipinää elämään. Täytyy muistaa että maailman parhaat asiat ovat ilmaisia.

Vierailija
86/203 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sellainenkin pieni mahdollisuus olemassa, että 3:a kymppiä lähestyvällä miehellä ei ole tyttöystävää eikä perhettä siksi, että on kiinnostunut miehistä.

Vierailija
87/203 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sellainenkin pieni mahdollisuus olemassa, että 3:a kymppiä lähestyvällä miehellä ei ole tyttöystävää eikä perhettä siksi, että on kiinnostunut miehistä.

Poika on kertonut äitilleen silloin kun vielä poistui huoneestaan haaveilevansa omasta tyttöystävästä. Olen myös itse nähnyt pojan huoneen oven suulta tietokoneen-näytölle missä on taustakuvana vähä pukeinen nainen urheiluauton konepellillä poseeraamassa. Tuskin on homo.

Vierailija
88/203 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahaa tekee katsoa toisen kärsimystä kun eivät naiset ole kelpuuttaneet toista..

Vaikea kelpuuttaa sellaista, jonka olemassaolostakaan ei ole tietoinen. Siis jos tyyppi vain hengaa kotona. Tai, jos joskus sattuukin kävelemään kadulla, mistä sen tietää että tuo on nyt se tyyppi joka kaipaisi kelpuutusta?

Sinä sentään tiedät tapauksen ja näet poikaa aina silloin tällöin, eli olet melkoisessa etulyöntiasemassa muihin naisiin nähden. Oletko kelpuuttanut poikaa itsekään? Nämä kysymykset tietenkin olettaen että olet nainen. Tai, jos olet mies, oletko kertonut kellekään naiselle, että siellä asunnossa olisi poika, joka kaipaisi kelpuutusta.

Tainnut se juna mennä jos henkilö on nykyään syrjäytynyt mt-tapaus.

Hänen kohtalonsahan siis ratkaistiin jo kouluaikoina, jolloin hän ehkä jopa yritti lähestyä vastakkaista sukupuolta mutta aina torjuttiin ja viestit jne annettiin kiusaajille lisämateriaaliksi. Lopuksi hänen itseluottamuksensa oli saatu nollattua pysyvästi, jolloin hän lopetti yrittämisen ja alkoi syrjäytä. Nyt tilanne on sellainen ettei enää yrittäminenkään taida auttaa, vaan ensin pitäisi selvittää pään sisäiset vaivat. Miten niitäkään sitten selvittää, kun henkilö ei ole peruskoulun jälkeen elänyt päivääkään "normaalia" elämää ja tietää jostain deittailukulttuuristakin yhtä paljon kuin sika taivaasta?

Tällä tavoin se usein menee jos ikää on 30 eikä ole pitänyt edes kädestä kiinni vastakkaista sukupuolta.

Vierailija
89/203 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin suhteeseen ylipainoisen tietokonepelaajan kanssa, joka asui vanhempiensa luona ilman työtä ja koulutusta. Että älähän yleistä. En silti tehnyt sitä mistään kansalaisvelvollisuudesta suomiveljiä kohtaan vaan siksi että miehellä oli mukava luonne ja luotettava olemus. En koe että olisi naisten vika jos joku vässykkä ei osaa hakeutua muiden seuraan ja avata suutaan. Netissäkin voi sen tehdä, eli ei ole mitään tekosyitä parikymppisellä "pojalla".

Vierailija
90/203 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista :( Tuo on niin monen nuoren miehen kohtalona...

Suomen unohdettu ja vaiettu aihe on nuoret syrjäytetyt miehet, jotka tuskissaan yksinäisyydessä riutuvat samalla kun panomiehet lanaavat kaikki naiset ja naisille tämä meno maittaa.

Vihervasemmisto on vastuussa tästä ja pakkoruotsittajat!

Vierailija
91/203 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaset vanhemmat kasvattaa näitä miesvauvoja. Ei kai ne nyt normaaleille naisille kelpaa. Kuka haluaa olla joku pelitauon aikainen seksiakti. Tollasen vässykän joutuisi elättääkin, hoitaa ruuat eteen ja pestä kalsarit. Ei tyttöystävä ole vain pillullinen äiti.

Sellaiset vanhemmat jotka korostavat että kiltti ja tunnollinen pitää olla. Useinhan tuollaisilla tapauksilla on koulumenestys huippuluokkaa. Myös käyttäytyminen on kilttiä ja kotiin on tultu aina kiltisti ajallaan. Kellekään ei ole koskaan mitään pahaa tehnyt, koska sehän olisi väärin, ei edes silloin kun joku muu aloittaa.

Fakta kuitenkin on, ettei sellainen etupulpetin nörtti bilekutsuja tai pillua saa, niinkuin kaikki muut nuoret, joten jää sosiaalisesti jälkeen ikätovereistaan ja lopuksi syrjäytyy kokonaan.

Vierailija
92/203 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tuo pelkästään siitä johtuu, ettei pojalla ole ollut naiskontakteja. Jotain muutakin psyykkistä juttua on nyt mukana kuvioissa ja nuori mies tarvitsisi pikaisesti apua. Tiedän useamman sinkkumiehen, jolla ei ole naista, eivätkä ole juuri seurustelleetkaan ja heillä menee ihan kivasti. On työpaikka ja ystäviäkin.

Minä en tiedä yhtään. Pari alkoholisoitunutta, itsemurha-aikeista tiedän.

Vierailija
93/203 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On varmasti muitakin ongelmia ,mutta juuri naisen kanssa oleminen on parasta eheytystä elämään. Saa kipinää elämään. Täytyy muistaa että maailman parhaat asiat ovat ilmaisia.

Ei kukaan ihminen voi toimia toisen eheyttäjänä. Itse pitää pystyä korjaamaan omat viat.

Vierailija
94/203 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aloin suhteeseen ylipainoisen tietokonepelaajan kanssa, joka asui vanhempiensa luona ilman työtä ja koulutusta. Että älähän yleistä. En silti tehnyt sitä mistään kansalaisvelvollisuudesta suomiveljiä kohtaan vaan siksi että miehellä oli mukava luonne ja luotettava olemus. En koe että olisi naisten vika jos joku vässykkä ei osaa hakeutua muiden seuraan ja avata suutaan. Netissäkin voi sen tehdä, eli ei ole mitään tekosyitä parikymppisellä "pojalla".

Minäkin tiedän tapauksen jossa liki kolmekymppinen peräkamarin poika löysi puolison kun meni harrastajapiirin tapaamiseen ja pääsi lopuksi naimisiin. Eli joskus ihmeitäkin tapahtuu.

Vierailija
95/203 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista :( Tuo on niin monen nuoren miehen kohtalona...

Suomen unohdettu ja vaiettu aihe on nuoret syrjäytetyt miehet, jotka tuskissaan yksinäisyydessä riutuvat .

Totta.

Näitä yksinäisiä nuoria miehiä, joiden ainoa "kaveri" on tietokoneen näyttö, on huima määrä .

Vierailija
96/203 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaset vanhemmat kasvattaa näitä miesvauvoja. Ei kai ne nyt normaaleille naisille kelpaa. Kuka haluaa olla joku pelitauon aikainen seksiakti. Tollasen vässykän joutuisi elättääkin, hoitaa ruuat eteen ja pestä kalsarit. Ei tyttöystävä ole vain pillullinen äiti.

Sellaiset vanhemmat jotka korostavat että kiltti ja tunnollinen pitää olla. Useinhan tuollaisilla tapauksilla on koulumenestys huippuluokkaa. Myös käyttäytyminen on kilttiä ja kotiin on tultu aina kiltisti ajallaan. Kellekään ei ole koskaan mitään pahaa tehnyt, koska sehän olisi väärin, ei edes silloin kun joku muu aloittaa.

Fakta kuitenkin on, ettei sellainen etupulpetin nörtti bilekutsuja tai pillua saa, niinkuin kaikki muut nuoret, joten jää sosiaalisesti jälkeen ikätovereistaan ja lopuksi syrjäytyy kokonaan.

Roskaa. Itselläni kaksi kohta kolmikymppistä poikaa, jotka olivat juurikin kilttejä ja kunnollisia, tulivat ajallaan kotiin, harrastivat aktiivisesti ja menestyivät koulussa. Toinen on juristi ja toinen on KTM. Menestyvät työelämässä ja naiset vaihtuvat vähän liiankin tiheään minun makuuni. Onneksi toisella on nyt sellainen suhde, joka näyttäisi jatkuvan ja kehittyvän. Ja kyllä, kaipaan jo lapsenlapsia.

Vierailija
97/203 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tuo pelkästään siitä johtuu, ettei pojalla ole ollut naiskontakteja. Jotain muutakin psyykkistä juttua on nyt mukana kuvioissa ja nuori mies tarvitsisi pikaisesti apua. Tiedän useamman sinkkumiehen, jolla ei ole naista, eivätkä ole juuri seurustelleetkaan ja heillä menee ihan kivasti. On työpaikka ja ystäviäkin.

Menee ihan kivasti? Paskat, itse olen myös tuollainen ja elämä on helvettiä. Esitän kyllä että menee ihan kivasti mutta ei se tarkoita mitään että on työ ja kavereita. Kai voisi huonomminkin mennä mutta elää ilman rakkautta koko ikä (olen jo yli 30v) ei ole mitään herkkua.

Oletko ajatellut, että kovin moni nainen ei ole kiinnostunut miehestä jolle työ, harrastukset tai edes ystävyyssuhteet ei merkitse yhtään mitään?

Niinpä, aika helkkarin raskas taakka olla toiselle se elämän ainoa merkitys. Kyllä pitää olla myös omat harrastukset, kaverit ja mielenkiinnon kohteet. 

Vierailija
98/203 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun veli on 28v. Työssäkäyvä, kavereitakin on joiden kanssa liikkuu viikonloppuisin ja asuu yksin. Mutta ei yhtään tyttöystävää ole ollut ☹

Tyttäreni ystävällä 15 v pojalla on kierroksessa varmasti kahdeskymmenes tyttöystävä. Luonne on: avoin, puhelias, kiinnostunut toisista ihmisistä, helposti lähestyttävä, söpö. Joko sitä on, tai sitten ei, niin se menee.

Eli suomalainen nainen jättää ujolle miehelle ainoaksi vaihtoehdoksi syrjäytymisen. Eikö teistä naisista tunnu pahalta olla ja nussia pojan tai miehen kanssa millä on toistakymmentä naista kierrossa? Mua ainakin miehenä kuvottaa nainen joka on kiertänyt monessa sylissä. Ainiin sori tää oli kunnia kysymys, mitäpä nainen kunniasta tietäisi.

Minusta on aika kuvottavaa suhtautua toiseen ihmiseen jonkinlaisena omistusesineenä ja velvoittaa jotakuta ihmistä omistamaan koko seksuaalisuutensa vain Sinun kuninkaallista korkkaamistasi varten. 

No minun mielestä elämässä on hyvä olla jotain moraalia ja hyveellisyyttä. Antasitko mieluiten tyttäresi puhtaalle gentlemannille (kilttimiehelle) vai viisi antibiootti kuuria vuodessa käyttävälle panomiehelle millä lipevä käärmeenkieli? Mietihän nyt.

Millä perusteella seksistä pidättäytyminen  tekee hyveelliseksi ja osoittaa moraalisuutta?  

Vierailija
99/203 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis luuletteko te oikeasti että naisettomuus muka saa miehien pään sekoamaan? Älkääpäs nyt nostako tytöt itseänne noin korkealle jalustalle. Luulen että tässäkin toisen elämäntilannetta on lähdetty ruotimaan sillä ymmärryksellä mikä elämästä on. Ja  se nyt sattuu olemaan suhteiden ja muun mietiskely päivästä toiseen. Olisiko tässä aloittajalla ja aika monella muullakin paikka hieman laajentaa maailmankuvaa?

Läheisyyden ja hyväksynnän puute, yksinäisyys, jatkuvat epäonnistumiset, itsensä vähättely, jatkuva häpeä, ulkopuolinen paine ja kymmenet muut asiaan liittyvät seikat saavat monet voimaan hyvinkin huonosti. Itse ainakin yksinäisenä, seurustelemattomana kolmikymppisenä huomaan lipuvani päivä päivältä lähemmäs epätoivon alhoa, riipumatta siitä miten paljon täytän elämääni muilla jutuilla. Ehkä olen vain heikko ihminen, mutta hankala sitä on itseään vahvemmaksikaan karaista.

Vierailija
100/203 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun puolison poika 29 v asuu äitinsä kanssa eikä ole naista saannut tuokaan, mutta siellä äiti ei irrota pojasta. pojalal on jopa kotiintuloajat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi