Sattuu katsoa tuttavaperheen pojan tuskaa
Kyseessä on 26v aikamies, joka asustelee vanhemmillaan ja istuu naama kiinni tietokoneen ruudussa huppu päässä. Jos häntä tervehtii kuuluu hiljainen ''mo'' hupun uumenista. Ei koskaan ota katsekontaktia. Hänen äitinsä kertoi ettei pojalla koskaan ole ollut tyttöystävää eli ei ole koskaan päässyt naisen ''makuun''. Sehän se selvästi miestä rasittaa, poika on rampautunut psyykkisesti tämän vuoksi. Pahaa tekee katsoa toisen kärsimystä kun eivät naiset ole kelpuuttaneet toista..
Kommentit (203)
Heh. Kilttimiehen itsesäälialoitukset poistetaan, joten hän joutuu keksimään tällaisia provoja. Noh, tuleepahan edes vähän vaihtelua siihen iankaikkiseen samaan.
Jos miehen psyyke vaatii naisen että ei romahda, silloin naiset on tehneet ihan oikeat päätelmät miehestä ja jättäneet väliin. Pohjimmiltaan naiset on tuunattu etsimään miestä joka kykenee toimimaan isänä silloinkin jos nainen vaikka kuolee. Selvästi tällainen mies joka ei pysty seisomaan omilla jaloillaan ollenkaan does not qualify. Eikä kukaan tuu kotoa hakemaan, se on varmaa.
Hikikomori, joka välttelee sosiaalista kanssakäymistä. Ikävää.
Surullista että pariutumisesta on tehty jokin normi. Nykypäivävä on sallittua olla naiseton tai miehetön. Se ei ole enää onnellisen elämän kriteeri. Hyvän elämän voi elää ilman sukupuolikokemuksiakin. Tähänhän ollaan yhä enemmän menossa kun sinkkujen määrä kasvaa ja parisuhteet käyvät harvinaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Surullista :( Tuo on niin monen nuoren miehen kohtalona...
Mikä tässä on surullista, jos tämä kaveri on onnellinen. Aika harva mies on kovinkaan iloinen pitkässä parisuhteessa.
Jos mies on tyytyväinen elämäänsä näin, mikä oikeus siihen on kenelläkään mennä ronkkimaan ja neuvomaan?
Toden näköisesti kuitenkin kyseessä on mielenterveys-tapaus, vuosi vuodelta paheneva eristäytyminen. Ei parane sillä, vaikka marssittaisit kokonaisen haaremin sinne hänen huoneeseensa kun vika on korvien välissä!
Miehen pitäisi itse haluta muuttaa elämäänsä ja motivoitua hakemaan ja sitoutumaan apuun. Muu ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Mun veli on 28v. Työssäkäyvä, kavereitakin on joiden kanssa liikkuu viikonloppuisin ja asuu yksin. Mutta ei yhtään tyttöystävää ole ollut ☹
Kuulostaa ihan multa. Lisäksi on tutkinto ja työpaikka. Ei vain mahda mitään, jos toista ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa kun kaikki naisettomat miehet mielletään tuollaisiksi mielenterveyspotilaiksi. Yllättyisitte jos tietäisitte kuinka paljon ikisinkkuja, ihan tavallisia työssäkäyviä/opiskelijoita, nuorissa miehissä on.
No niinpä. Kelpaamaton ikisinkkumies voi hyvin olla sählyä harrastava tekniikan tohtori, joka on yliopistolla töissä
Mistä tiedät ettei ole vaikka homo? Eli ei ole päässyt miehen "makuun" ja miehet eivät ole "kelpuuttaneet". Tuskin olet jutellut syvällisiä hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo kotona asuminen tuon ikäisenä ei ainakaan naista tuo. Ulos harrastaan ja oma koti miehelle. Söpö, pieni koira kannattaa hankkia. Naiset lähestyy heti.
Ei vaan joku iso mieskoira. Itse ainakin skippaan pientä söpöä koiraa kävelyttävät. Oletan suoralta kädeltä tyypin olevan parisuhteessa tai perheellinen. Kuka hetero sinkkumies itse valitsisi itselleen pienen söpön koiran...?
Juurikin näin. Iso, näyttävä koira. Vaikka sellainen minkä pää on ruskea ja muuten valkoinen? En tiedä mikä rotu, mutta näyttää vain jättimäiseltä koiralta, painaa jonkun 60 + kiloa. Ihan saatanan hieno eläin. Kyllä flaksi käy sen jälkeen, sanokaa mun sanoneen.
Mitä helvettiä taas! Jotain koiraa tyrkytetään ratkaisuksi vaikka jätkä ei kykene edes itsestään huolehtimaan!
Vierailija kirjoitti:
Aiheesta on muistaakseni tehty joku lyhytelokuvakin. Siinä jotkut vihervassari-sossutädit alkoivat antaa seksiä syrjäytyneille säälistä.
Hannaleena Haurun Säälistäjät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miestä haittaa yksinelo, nainen sen sijaan ei oikein selviä elämästä teknisesti, eikä taloudellisesti yksinään. Yksinäinen mies tarkoittaa aina yksin jäänyttä naista. Kuka näitä naisia elättää ? Vanhat vanhemmat oletettavasti.
Ainoa asia mitä vain nainen voi miehelle tarjota on seksi. Nainen sen sijaan elää äärimmäisessä köyhyydessä eikä valot syntyisi ilman miestä. Keskenään naiset ei pärjää.
Naiset tykkäävät sanoa, että mies "saa " tai "ei saa" naista, mutta vaikutus elämään on kyllä nimenomaan naiselle tärkeä.
Siksi naiset haaveilee häistä lapsesta lähtien.
Oletko sä koskaan jutellut naisen kanssa vai vaan lukenut niistä????
Kuulostaa kyllä niin unelmamieheltä, että on kyllä kumma, kun ei naista saa. Pahoille naisille ei kukaan kelpaa. Onko sillä muuten pankkiautomaatti siellä huoneessa vai mistä ne rahat tulee, joita vanhemmilleen työntää sieltä oven raosta?
Mt-ongelmajankuttajien olisi syytä tajuta että mt-ongelmat on seuraus, ei syy. Eli kun jo yläasteelta lähtien tulee systemaattisesti torjutuksi niin kyllä siinä itse kullakin mielenterveys on koetuksella. Naisena teillä ei tietenkään ole aavistustakaan mistä puhun, mutta uskokaa huviksenne.
Yhden häviö on toisen torjuntavoitto.
Vierailija kirjoitti:
Mt-ongelmajankuttajien olisi syytä tajuta että mt-ongelmat on seuraus, ei syy. Eli kun jo yläasteelta lähtien tulee systemaattisesti torjutuksi niin kyllä siinä itse kullakin mielenterveys on koetuksella. Naisena teillä ei tietenkään ole aavistustakaan mistä puhun, mutta uskokaa huviksenne.
Rumana naisena kokemus yläasteesta oli se, ettei niitä epäkiinostavia poikia kukaan edes huomannut, sen sijaan luokan pojat kiusasi rumia, arkoja ja ujoja tyttöjä. Osaa tytöistä kiusasi koko koulun pojat, ei vain oman luokan.
Siis luuletteko te oikeasti että naisettomuus muka saa miehien pään sekoamaan? Älkääpäs nyt nostako tytöt itseänne noin korkealle jalustalle. Luulen että tässäkin toisen elämäntilannetta on lähdetty ruotimaan sillä ymmärryksellä mikä elämästä on. Ja se nyt sattuu olemaan suhteiden ja muun mietiskely päivästä toiseen. Olisiko tässä aloittajalla ja aika monella muullakin paikka hieman laajentaa maailmankuvaa?
Nyt uhriudut sanoista - uhrit kaikkien uhrien puolesta.