Sattuu katsoa tuttavaperheen pojan tuskaa
Kyseessä on 26v aikamies, joka asustelee vanhemmillaan ja istuu naama kiinni tietokoneen ruudussa huppu päässä. Jos häntä tervehtii kuuluu hiljainen ''mo'' hupun uumenista. Ei koskaan ota katsekontaktia. Hänen äitinsä kertoi ettei pojalla koskaan ole ollut tyttöystävää eli ei ole koskaan päässyt naisen ''makuun''. Sehän se selvästi miestä rasittaa, poika on rampautunut psyykkisesti tämän vuoksi. Pahaa tekee katsoa toisen kärsimystä kun eivät naiset ole kelpuuttaneet toista..
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mt-ongelmajankuttajien olisi syytä tajuta että mt-ongelmat on seuraus, ei syy. Eli kun jo yläasteelta lähtien tulee systemaattisesti torjutuksi niin kyllä siinä itse kullakin mielenterveys on koetuksella. Naisena teillä ei tietenkään ole aavistustakaan mistä puhun, mutta uskokaa huviksenne.
Rumana naisena kokemus yläasteesta oli se, ettei niitä epäkiinostavia poikia kukaan edes huomannut, sen sijaan luokan pojat kiusasi rumia, arkoja ja ujoja tyttöjä. Osaa tytöistä kiusasi koko koulun pojat, ei vain oman luokan.
Juttelin yläasteen aloittaneen esikoisen kanssa uusista koulukavereista ja huomasin että sama näköjään jatkuu tänäkin päivänä. Luokan suunapäänä-poikaoppilas oli jo ristinyt luokan ehkä rumimman tytön uudelleen, tekemällä ikävän ja ilkeän pieruaiheisen muunnoksen tytön nimestä. Että sillä lailla sitten taas kerran.
Olipa naisvihamielinen aloitus, ikäänkuin henkilön tilanne olisi ainoastaan naisten syytä ja sitä, ettei naiset kelpuuta. Aloituksesta päätellen henkilöllä on vakava (tietokone)peliaddiktio, joka valitettavasti johtaa täydelliseen sosiaalisten kontaktien puutteeseen pitkällä aikavälillä. Ex-miehellä oli tällainen addiktio joka sitten tuhosi avioliiton kun kaikki työn ulkopuolinen aika meni pelaten. Pelaaminen on VALINTA jota ajaa vahva addiktoitumistila, aloittajan tuttu voi valita toisinkin ja etsiä apua peliriippuvuuteensa. Muut asiat selviävät sitten ajallaan..mutta henkilö on itse vastuussa omasta elämästään, ihan niinkuin me muutkin tallaajat ja apua saa jos vain pyytää: https://peluuri.fi/fi/pelaajalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo kotona asuminen tuon ikäisenä ei ainakaan naista tuo. Ulos harrastaan ja oma koti miehelle. Söpö, pieni koira kannattaa hankkia. Naiset lähestyy heti.
Ei vaan joku iso mieskoira. Itse ainakin skippaan pientä söpöä koiraa kävelyttävät. Oletan suoralta kädeltä tyypin olevan parisuhteessa tai perheellinen. Kuka hetero sinkkumies itse valitsisi itselleen pienen söpön koiran...?
Juurikin näin. Iso, näyttävä koira. Vaikka sellainen minkä pää on ruskea ja muuten valkoinen? En tiedä mikä rotu, mutta näyttää vain jättimäiseltä koiralta, painaa jonkun 60 + kiloa. Ihan saatanan hieno eläin. Kyllä flaksi käy sen jälkeen, sanokaa mun sanoneen.
Iso ruskeavalkoinen koira. Tuohan rajaa jo tosi paljon. Mahdatkohan tarkoittaa bernhandilaista, pientä münsterinseidojaa, saksanseisojaa, bretonia, newfoundlandinkoiraa vai jotain muuta monista isoista kaksivärisistä?
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tuo pelkästään siitä johtuu, ettei pojalla ole ollut naiskontakteja. Jotain muutakin psyykkistä juttua on nyt mukana kuvioissa ja nuori mies tarvitsisi pikaisesti apua. Tiedän useamman sinkkumiehen, jolla ei ole naista, eivätkä ole juuri seurustelleetkaan ja heillä menee ihan kivasti. On työpaikka ja ystäviäkin.
Menee ihan kivasti? Paskat, itse olen myös tuollainen ja elämä on helvettiä. Esitän kyllä että menee ihan kivasti mutta ei se tarkoita mitään että on työ ja kavereita. Kai voisi huonomminkin mennä mutta elää ilman rakkautta koko ikä (olen jo yli 30v) ei ole mitään herkkua.
Vierailija kirjoitti:
No tuo kotona asuminen tuon ikäisenä ei ainakaan naista tuo. Ulos harrastaan ja oma koti miehelle. Söpö, pieni koira kannattaa hankkia. Naiset lähestyy heti.
Koira ja säälipillua. Koirat ovat ällöttäviä.
Vierailija kirjoitti:
No jos hän saisi naisen, niin sitten nainen ottaisi ne rahat oven välistä ja jättäisi ruoan. Lisäksi1-7 kertaa viikossa olisi seksisessio (riippuen lipidosta), muuten sama elämä. Ei se seksi oikeasti kenenkään elämää ratkaise.
Libido. Sana on libido! Lipidi on rasvahappo
Oikeasti....eehheehh - jo pelkkä sanonta 'päästä naisen makuun' tuo oksennuksen suuhun. Se on se tavara, esine ja ai perhana, kun sen tavaran mukana kulkee se akka. Miehet jotka vihaavat naisia ja sitten ihmettelevät, kun ei heru...
Lisää toimintaa mahdollisimman nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Mun veli on 28v. Työssäkäyvä, kavereitakin on joiden kanssa liikkuu viikonloppuisin ja asuu yksin. Mutta ei yhtään tyttöystävää ole ollut ☹
Tyttäreni ystävällä 15 v pojalla on kierroksessa varmasti kahdeskymmenes tyttöystävä. Luonne on: avoin, puhelias, kiinnostunut toisista ihmisistä, helposti lähestyttävä, söpö. Joko sitä on, tai sitten ei, niin se menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tuo pelkästään siitä johtuu, ettei pojalla ole ollut naiskontakteja. Jotain muutakin psyykkistä juttua on nyt mukana kuvioissa ja nuori mies tarvitsisi pikaisesti apua. Tiedän useamman sinkkumiehen, jolla ei ole naista, eivätkä ole juuri seurustelleetkaan ja heillä menee ihan kivasti. On työpaikka ja ystäviäkin.
Menee ihan kivasti? Paskat, itse olen myös tuollainen ja elämä on helvettiä. Esitän kyllä että menee ihan kivasti mutta ei se tarkoita mitään että on työ ja kavereita. Kai voisi huonomminkin mennä mutta elää ilman rakkautta koko ikä (olen jo yli 30v) ei ole mitään herkkua.
Jaa, minulle kelpaa kyllä hyvin. Perheellisten kaverien elämä näyttää sen sijaan yhdeltä helvetiltä. Olen tosin sen verran nihilisti, etten mihinkään rakkauteen edes usko, eikä "oikea" parisuhde muutenkaan kiinnosta. Tapailu ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun veli on 28v. Työssäkäyvä, kavereitakin on joiden kanssa liikkuu viikonloppuisin ja asuu yksin. Mutta ei yhtään tyttöystävää ole ollut ☹
Tyttäreni ystävällä 15 v pojalla on kierroksessa varmasti kahdeskymmenes tyttöystävä. Luonne on: avoin, puhelias, kiinnostunut toisista ihmisistä, helposti lähestyttävä, söpö. Joko sitä on, tai sitten ei, niin se menee.
Eli suomalainen nainen jättää ujolle miehelle ainoaksi vaihtoehdoksi syrjäytymisen. Eikö teistä naisista tunnu pahalta olla ja nussia pojan tai miehen kanssa millä on toistakymmentä naista kierrossa? Mua ainakin miehenä kuvottaa nainen joka on kiertänyt monessa sylissä. Ainiin sori tää oli kunnia kysymys, mitäpä nainen kunniasta tietäisi.
Minusta on aika kuvottavaa suhtautua toiseen ihmiseen jonkinlaisena omistusesineenä ja velvoittaa jotakuta ihmistä omistamaan koko seksuaalisuutensa vain Sinun kuninkaallista korkkaamistasi varten.
Vierailija kirjoitti:
Pahaa tekee katsoa toisen kärsimystä kun eivät naiset ole kelpuuttaneet toista..
Vaikea kelpuuttaa sellaista, jonka olemassaolostakaan ei ole tietoinen. Siis jos tyyppi vain hengaa kotona. Tai, jos joskus sattuukin kävelemään kadulla, mistä sen tietää että tuo on nyt se tyyppi joka kaipaisi kelpuutusta?
Sinä sentään tiedät tapauksen ja näet poikaa aina silloin tällöin, eli olet melkoisessa etulyöntiasemassa muihin naisiin nähden. Oletko kelpuuttanut poikaa itsekään? Nämä kysymykset tietenkin olettaen että olet nainen. Tai, jos olet mies, oletko kertonut kellekään naiselle, että siellä asunnossa olisi poika, joka kaipaisi kelpuutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista :( Tuo on niin monen nuoren miehen kohtalona...
Mikä tässä on surullista, jos tämä kaveri on onnellinen. Aika harva mies on kovinkaan iloinen pitkässä parisuhteessa.
Sitähän minäkin. Luulen, että kaveri on onnellisempi kuin minä, joka kärvistelen vaimon kutomassa okt+asuntolaina+2 lasta -häkissä, josta eroon pääsee vain taloudellisesti ja henkisesti raskaiden uhrauksien kautta sekä katkomalla kaikki sosiaaliset langat, ml. omaan lapsuudenperheeseen.
Millaset vanhemmat kasvattaa näitä miesvauvoja. Ei kai ne nyt normaaleille naisille kelpaa. Kuka haluaa olla joku pelitauon aikainen seksiakti. Tollasen vässykän joutuisi elättääkin, hoitaa ruuat eteen ja pestä kalsarit. Ei tyttöystävä ole vain pillullinen äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut, että kovin moni nainen ei ole kiinnostunut miehestä jolle työ, harrastukset tai edes ystävyyssuhteet ei merkitse yhtään mitään?
Vierailija kirjoitti:
Eli suomalainen nainen jättää ujolle miehelle ainoaksi vaihtoehdoksi syrjäytymisen.
Minä kyllä jätän ujolle miehelle vaihtoehdoksi myös sen, että avaa suunsa ja ryhtyy juttusille.
Mistä siitä miehestä muuten tietää, onko edes naista vailla. Eivät kaikki ole.
Vierailija kirjoitti:
Millaset vanhemmat kasvattaa näitä miesvauvoja. Ei kai ne nyt normaaleille naisille kelpaa. Kuka haluaa olla joku pelitauon aikainen seksiakti. Tollasen vässykän joutuisi elättääkin, hoitaa ruuat eteen ja pestä kalsarit. Ei tyttöystävä ole vain pillullinen äiti.
Kaveri on todennäköisesti onnellinen, vaikka tuskin tajuaa sitä. Vaihtaisin hänen kanssaan paikkoja silmää räpäyttämättä. Tuskin tuo nuorukainen tosin kelpuuttaisi kamalaa vaimoani.
Mitähän se mies tekee siellä koneella kaikki päivät? Viettää aikaa varmaan jossain hyvin naisvihamielisessä ylilaudassa tai nettipeleissä. Lähetteleekö se jopa uhkailuviestejä paremmin menestyneille naisille?
Vierailija kirjoitti:
Mt-ongelmajankuttajien olisi syytä tajuta että mt-ongelmat on seuraus, ei syy. Eli kun jo yläasteelta lähtien tulee systemaattisesti torjutuksi niin kyllä siinä itse kullakin mielenterveys on koetuksella. Naisena teillä ei tietenkään ole aavistustakaan mistä puhun, mutta uskokaa huviksenne.
Minä olin kouluun mennessäni tomera, reipas ja itsevarma tyttö. Minua kiusattiin poikien toimesta koulussa 7. luokalta lähtien, olin kuulemma ruma, epähaluttava, lauta, kaikin puolin epämiellyttävä. Minun annettiin ymmärtää, että kukaan mies ei voisi ikinä kiinnostua minusta. Lukion jälkeen olin sosiaalisesti rampa, itsetunnoton ihmisraunio joka pelkäsi miehiä ja jossain määrin jopa kaikkia ihmisiä. Lisäksi en päässyt opiskelemaan kahteen vuoteen, kaikki kaverit hajaantuivat maailmalle ja olin ihan uskomattoman yksin. Pakotin itseni kuitenkin toimimaan järkevästi, tein töitä, luin, ja lopulta pääsin yliopistoon. Tapasin siellä sitten miehen, johon ihastuin ja joka vastoin kaikkia uskomuksiani ihastui myös minuun. Pakotin itseni uskaltautumaan suhteeseen hänen kanssaan ja olemme vieläkin 17v jälkeen yhdessä. Mutta hänen tapaamisensa oli mieletön onnenpotku. Pointtini on, että älä tule sanomaan minulle, että naisella ei voi olla aavistustakaan siitä, miltä torjunta tuntuu. Ja mun kaltaisia naisia, jotka ovat olleet niitä luokan "rumiluksia", on paljon. Torjunnan ja hyljeksinnän kohteena oleminen ei ole mikään miesten yksinoikeus.
Ja mä menin omalla tahdonvoimallani läpi henkisen helvetin, ja olen nyt onnellinen. Sen takia mulla ei riitä hirveästi kärsivällisyyttä näille miehille, joilla ei ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin hautautua lapsuudenkotiinsa ikuisiksi ajoiksi pelaamaan, kun heillä ei ole tyttöystävää.
No jos hän saisi naisen, niin sitten nainen ottaisi ne rahat oven välistä ja jättäisi ruoan. Lisäksi1-7 kertaa viikossa olisi seksisessio (riippuen lipidosta), muuten sama elämä. Ei se seksi oikeasti kenenkään elämää ratkaise.