Mitä seksiin ja erotiikkaan liittyvää asiaa et tiennyt nuorena?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Sitä, kuinka älyttömän paljon fyysisiin tuntemuksiin vaikuttaa rakkaus ja henkinen yhteys seksikumppanin kanssa.
Oon nuori edelleen mutta komppaan tätä silti. Tapasin nykysen tyttöystäväni 1,5 v sitten ja sen myötä oon oikeesti ymmärtäny sen miten paljon parempaa seksi on tunteiden kanssa kun ilman tunteita, ainakin mun mielestä. Toivottavasti enää koskaan ei muita seksikumppaneita mulle tuu mutta jos tulee niin ei enää sellasia keihin en oo aidosti ihastunu/rakastunu.
M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt, että peppuplugien yksi keskeinen tarkoitus on tehdä emättimestä tiukempi. Luulin, että ne ovat vain anuksen stimuloimista varten.
Opin jotain uutta. Tekeekö se tiukan, koska pepun puolella on jotain ja suoli paineutuu pillua kohti vai treenaako se lihaksia?
Tuo ensin mainittu. Se yksinkertaisesti vie tilaa ja painaa emätintä tiiviimmäksi. Toimii ensimmäisestä kerrasta alkaen, ei tarvitse treenata mitään.
Lantionpohjan lihakset olivat ihan outo juttu. En tiennyt mitään lantionpohjan kireystiloista, lihastreenistä, kegeleistä tai käänteisistä kegeleistä tai lihasten käyttämisestä orgasmin ja kiihotuksen hallinnassa. Sittemmin on selvinnyt, että mies ei ejakuloi, jos etummaiset lantionpohjan lihakset eivät jännity, joten niitä hallutsemalla voi pitkittää orgasmia tai saada jopa useita orgasmeja peräkkäin.
En tiennyt naisen klitoriksesta mitään. Tai ylipäänsä sen olemassa olosta. Enkä edes naisen tyydyttämistä hölkäsen pöläystä. Melkein tekisi mieli soittaa ensimmäiselle tyttöystävälle, ja pyytää anteeksi onnetonta seksiä. Hän ei varmasti ollut lähelläkään orkkua ikinä.
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt, että naista kannattaa alistaa.
Sama. Aika yllättävää, kun ensimmäistä kertaa otti naisen ranteista kiinni ja painoi ne lattiaan.
En tiennyt miltä orgasmin tuleminen tuntuu tai mitä siihen vaaditaan. Löysin lelufirman ja siitä se sitten kehkeytyi.
En tiennyt mitään miehille suunnatuista seksileluista tai kuinka hyviä ne ovat. Se nystyrällinen Fleshlight tuntuu valehtelematta paemmalta kuin yksikään oikea voi tuntua. En kestä siinä kymmentäkään työntöä, niin intensiivinen se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä, kuinka älyttömän paljon fyysisiin tuntemuksiin vaikuttaa rakkaus ja henkinen yhteys seksikumppanin kanssa.
Oon nuori edelleen mutta komppaan tätä silti. Tapasin nykysen tyttöystäväni 1,5 v sitten ja sen myötä oon oikeesti ymmärtäny sen miten paljon parempaa seksi on tunteiden kanssa kun ilman tunteita, ainakin mun mielestä. Toivottavasti enää koskaan ei muita seksikumppaneita mulle tuu mutta jos tulee niin ei enää sellasia keihin en oo aidosti ihastunu/rakastunu.
M27
Miten olet onnistunut harrastamaan seksiä ilman tunteita? Minä koen kyllä kumppanista riippumatta ainakin mielihyvää, iloa, läheisyyttä, lämpöä ja niin edelleen.
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt mitään miehille suunnatuista seksileluista tai kuinka hyviä ne ovat. Se nystyrällinen Fleshlight tuntuu valehtelematta paemmalta kuin yksikään oikea voi tuntua. En kestä siinä kymmentäkään työntöä, niin intensiivinen se on.
Miksi alapeukut?
En ymmärtänyt että minulla on kumi/nahka/pvc/lycra/kaikki_ihonmyötäinen_ja_kiiltävä fetissi.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut?
Tää on mammapalsta. Naisten seksileluja kehuvia viestejä yläpeukutetaan, miesten seksileluja kehuvia alapeukutetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M27
Miten olet onnistunut harrastamaan seksiä ilman tunteita? Minä koen kyllä kumppanista riippumatta ainakin mielihyvää, iloa, läheisyyttä, lämpöä ja niin edelleen.
Siis ilman tunteita sitä toista osapuolta kohtaan. Erittäin tavallista esimerkiks yhden illan jutuissa. Tottakai mäkin oon mielihyvää ja sellasta tuntenu sillon ja onhan se ihan hauskaa ollu, ei vaan vedä lähellekkään vertoja sille millasta se on tyttöystäväni kanssa, jota rakastan yli kaiken. Vasta tän suhteen myötä oon oppinu miten hyvää seksi voi oikeesti olla ja tunteet ei ehkä oo ainoo syy mutta varmasti se suurin silti.
M27
Että voisin naisena nauttia yhdynnästä niin paljon. Luulin ettei naiset saa orkkua yhdynnässä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M27
Siis ilman tunteita sitä toista osapuolta kohtaan. Erittäin tavallista esimerkiks yhden illan jutuissa. Tottakai mäkin oon mielihyvää ja sellasta tuntenu sillon ja onhan se ihan hauskaa ollu, ei vaan vedä lähellekkään vertoja sille millasta se on tyttöystäväni kanssa, jota rakastan yli kaiken. Vasta tän suhteen myötä oon oppinu miten hyvää seksi voi oikeesti olla ja tunteet ei ehkä oo ainoo syy mutta varmasti se suurin silti.
M27
Nin, toista kohtaan nimenomaan. Minä olen aina tuntenut läheisyyttä, halua ja lämpöä ihan kaikkia seksikumppaneitani kohtaan, vaikka en olisi heitä etukäteen niin kovin syvällisesti tuntenutkaan. Minulle tosin tunteet eivät ole koskaan olleet vaikea asia.
Mitä lasten hankkiminen tekee seksielämälle. Miten tärkeää seksi on.
Sitä, kuinka älyttömän paljon fyysisiin tuntemuksiin vaikuttaa rakkaus ja henkinen yhteys seksikumppanin kanssa. Asia selvisi 39-vuotiaana kun tapasin nykyisen mieheni. Siihen asti olin luullut, että esim. yhdyntä ei vain tunnu minusta oikein miltään ja voin laueta vain klitorista hyväilemällä. Kylläpä tuli oltua väärässä!