Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä seksiin ja erotiikkaan liittyvää asiaa et tiennyt nuorena?

Vierailija
07.09.2017 |

Miten se selvisi?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä, kuinka älyttömän paljon fyysisiin tuntemuksiin vaikuttaa rakkaus ja henkinen yhteys seksikumppanin kanssa.

Oon nuori edelleen mutta komppaan tätä silti. Tapasin nykysen tyttöystäväni 1,5 v sitten ja sen myötä oon oikeesti ymmärtäny sen miten paljon parempaa seksi on tunteiden kanssa kun ilman tunteita, ainakin mun mielestä. Toivottavasti enää koskaan ei muita seksikumppaneita mulle tuu mutta jos tulee niin ei enää sellasia keihin en oo aidosti ihastunu/rakastunu.

M27

kyllä näin on.

M29

Vierailija
22/23 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt, että kilttimies ei pilua saa koskaan :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä sukupolvea että en saanut kotona edes ehkäisystä tietoa. Kylillä maitolaitureita kaatelin, kaverit tarkoitan tyttöjäkin antoivat vinkkejä. Ensimmäinen kerta hävetti, tyttö alkoi laittamaan kortsua kikkeliini tulin jo siinävaiheessa. Hävetti mahottomasti, mutta hetkenpäästä kortsun laittaminen onnistui, tyttö ohjasi kikkelini pimpsaansa. Nyt kestin vähän kauemmin, meistä tuli pari ja olin jelleenä kun minulla oli tyttöystävä. Sitten alkoi tulemaan tietoa ja taitoa petipuuhissa, petyin koska tyttöystäväni muutti toiselle paikkakunnalle. Olin tuolloin 15v Mutta tyttöjä kyllä riitti, minusta tuli panomies. Kavereita oli ja sain lähes kaikkien silmissä arvostusta varsinkin tyttöjen kanssa. Perheeni muutti toiselle paikkakunnalle, en tiedä missä kaverini ovat. Siis niin aloin tietämään erotiikastakin aikas paljon. M 55v