Naiset, voisitteko ihastua/ rakastua lihavaan mieheen?
Painoa 125kg, pituus184cm. Pukeutuu aina siististi, käy päivittäin suihkussa ja muutenkin olemukseltaan siisti, tuota ylipainoa lukuunottamatta.
Kommentit (33)
Riippuu elämänarvoista ja luonteesta.
Voisin ihastua ja rakastua, ylipainosta huolimatta. Luonne on tärkein. Puolisoni onkin ylipainoinen, joskaan ei ilokseni veltto ja kaikkialta hyllyvä. Hänellä on vain vatsaa, mutta myös lihasta ja voimaa, sekä fyysinen työ. Me molemmat kyllä toivomme että mies hoikistuisi jonkin verran, mutta kukkakepit on minulle täysi turn-off. En ole itsekään mikään pikkiriikkinen keijukainen, ja haluan että miehessä on massaa minua enemmän. Jos puolisoni olisi aloittajan kuvaileman kokoinen, ja söisi pyynnöistäni huolimatta kohtuuttoman epäterveellisesti sekä olisi huonossa kunnossa, voi olla että antaisin uhkavaatimuksen elämäntaparemontista, ja lopulta jättäisin. Terveydestä kuuluu huolehtia normaalilla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin ja rakastuin, muttei olisi kyllä kannattanut - alapää lakkasi miehellä toimimasta kunnolla jo vähän päälle kolmenkympin tienoilla. Mies reagoi sulkeutumalla, kyttäämällä ja vittuilemalla.
Kyllähän tuolle potenssin menetykselle voi olla vaikka mitä muitakin syitä, kuin ylipaino. Ehkä vaan miehellä käynyt huono flaksi geenien kanssa. Miehen reaktio ei ollut välttämättä rakentava, mutta toisaalta ihan ymmärrettävä; kyllähän tuollainen käy itsetunnon päälle, kun oot läski ja sitten vielä impotentti siihen päälle.
Toki voi olla muutakin syytä, mutta lääkärillehän ei voi mennä. Tavallaan ymmärrettävää, siellä aina tietysti kehotetaan laihduttamaan.
Näin 45-vuotiaana kyllä pystyisin rakastumaan/ihastumaan lihavaan mieheen, jos persoona ja luonne olisivat itselleni sopivat. 20-vuotta sitten ei olisi tullut kuuloonkaan, olin niin itsekeskeinen, oman navan ympärillä pyöriä.
Kyllä niitä löysämunia on kukkakeppienkin joukossa. Ehkä jopa vielä enemmän kun on puutetta raudasta ja vitamiineista, siihen päälle vielä tupakointi...
Tottakai voisin. Luonnehan se tärkein on. Olen itse ylipainoinen nainen, ja tykkään huomattavasti enemmän hyvästä ruuasta kuin jatkuvasta painontarkkailusta, joten mulle ylipainoinen mies olisi varmaan paljon sopivampi kumppani kuin joku urheilullinen tyyppi. Sen verran kyllä itsestään ja terveydestään pitää minusta huolehtia, että on siisti eikä ihan sairaalloisiin lukemiin painoaan päästä, mutta sun kohdalla ei kumpikaan vaikuta olevan ongelma.
Kerran olen erehtynyt. Nyt kun tiedän, että jatkuva ryyppääminen ja tunnesyöpöttely ovat johtaneet hänet valtaviin mittoihin, en enää uskaltaisi toista kertaa rakastua lihavaan mieheen. Liian raskasta arki sellaisen kanssa, varsinkin kun itse en halua juoda jatkuvasti enkä syödä epäterveellisesti.
Ap:lla on just mun rakkaani mitat :D Itse olen pieni himoliikkuja ja terveysfriikki. Rakkaus ei katso kokoa ja ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Kerran olen erehtynyt. Nyt kun tiedän, että jatkuva ryyppääminen ja tunnesyöpöttely ovat johtaneet hänet valtaviin mittoihin, en enää uskaltaisi toista kertaa rakastua lihavaan mieheen. Liian raskasta arki sellaisen kanssa, varsinkin kun itse en halua juoda jatkuvasti enkä syödä epäterveellisesti.
Niin, tuo syöminen. Se voi oikeasti olla ongelma, jos toinen haluaa käydä usein pizzalla ja hamppareilla ja kantaa sipsejä kotiin ja toinen haluaisi mielummin kevyttä kotiruokaa. Usein ylipainoisilla ihmisillä on yllättävän paljon kaikenlaisia ruokarajoitteita;"en tykkää tomaatista", "salaatti on kaneille", "keitolla ei lähde nälkä"... sitä on tylsä kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin ja rakastuin, muttei olisi kyllä kannattanut - alapää lakkasi miehellä toimimasta kunnolla jo vähän päälle kolmenkympin tienoilla. Mies reagoi sulkeutumalla, kyttäämällä ja vittuilemalla.
Noinkohan olisi... Älkää nyt saatana luulko että lihavat miehet ovat tuollaisia, huimaava määrä ylänuolia.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas tykätään kun joku haukkuu. Ihan kuin luonnevikaisia tai juoppoja ei löytyisi normaalipainoisista, puhumattakaan laihoista. Ei tämä foorumi kovin hyvää kuvaa anna käyttäjäkunnastaan.
Kyllä voisin ihastua ja olen ihastunutkin pariin kertaan, nuorena ajattelin ihannekumppanini olevan oikein iso nallekarhu, toisin lopulta kävi mutta helposti vieläkin katse viipyy isommissa miehissä.