Aivan uskomaton asia tapahtui tänään, kuollut kaverini tuli käymään luonani. Vai julma pila?
Paras kaverini ala-asteella joka menehtyi auto-onnettomuudessa yli 15 vuotta sitten tuli joko käymään luonani tänään tai sitten kyseessä on todella julma pila. En halua pitää tätä tarinaa enää sisälläni. Tämä on pakko kertoa tänne.
Ovikelloni soi tänään ja siellä oli tuntematon 15-vuotias tyttö. Ajattelin, että hän tekee jotain projektia tai mainostyötä ja kiltteyttäni avasin oven. Heti ensimmäinen sana hänen suustaan oli minun nimeni. Hämmästyin hieman, sillä en ole ennen nähnyt tätä tyttöä. Kysyin häneltä kuka hän on ja hän sanoi kuolleen ystäväni nimen. Sitten kysyin mitäs sä oikein haluat ja alkoi kauhea vakuuttelu "etkö sä muka tunnista mua?"...
Suljin oven siinä vaiheessa kun hän alkoi kertomaan, että hän on kuollut kaverini. Ei suostunut lopettamaan ovikellon rämpyttämistä ja ajattelin siinä vaiheessa, että hyvä on. Annetaan hänelle mahdollisuus todistaa itsensä.
Hänellä oli A4-paperia mukana. Tässä paperissa oli kuulemma hänen puheitaan siltä ajalta, kun tämä "uudelleensyntynyt tyttö" oli 3 - 4-vuotias. Nyt hän ei enää muista näitä tapahtuneiksi, mutta äiti vakuuttaa, että näistä asioista hän 10 vuotta sitten puhui. Siinä oli runsaasti minun ja kuolleen kaverini käymiä keskusteluja perheasioista ja elämästä, mukaanlukien salaisuuksia joita kerroin ainoastaan kaverilleni. Myös A4-paperi oli mukana, jossa oli uudelleenluotu piirros siltä ajalta, kun minä ja kaverini piirsimme yhdessä huoneessamme aikoinaan. Lopullinen työ jäi huoneeseeni, eikä kauhean moni ole sitä nähnyt.
Kuulemma omalle vanhalle perheelleensä on jo paljastanut itsensä ja he uskovat sen. Luottamuksella tuli minulle asiasta kertomaan, mutta en vaan voi pitää tätä kokemusta sisälläni. Koen syyllisyyttä, oli totta tai ei jos en kertoisi.
Tämä on joko jotain äärimmäisen julmaa pilaa tai sitten ihan oikeasti totta. Olen aivan hämmilläni. Heitänkö tämän uudelleensyntyneen tytön pois elämästäni vai otanko riskin, että hän puhuu totta? Emmehän me voi tietää, miten elämä edes toimii.
Onko palstalla KETÄÄN, jolle on käynyt jotain vastaavaa?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Hyvin mahdollista, tosin usein ei noin nopeesti synnytä uudelleen.
Voi jukoliste. Miten pitkä prosessi se yleensä on? Ihan vaan sillä, että voinko uskoa todeksi jos mummovainaa pöllähtää taaperona meidän ovelle:)
Siis olenko ainoa joka ei ymmärtänyt ap:n juttua? Kuka äiti? Kuka uudestisyntynyt tyttö? Ymmärsin että uudestisyntynyt tyttö on se kuollut 15-v. tyttö mutta kuka äiti ja kenen puheita a-nelosella?
"Hänellä oli A4-paperia mukana. Tässä paperissa oli kuulemma hänen puheitaan siltä ajalta, kun tämä "uudelleensyntynyt tyttö" oli 3 - 4-vuotias. Nyt hän ei enää muista näitä tapahtuneiksi, mutta äiti vakuuttaa, että näistä asioista hän 10 vuotta sitten puhui. Siinä oli runsaasti minun ja kuolleen kaverini käymiä keskusteluja perheasioista ja elämästä, mukaanlukien salaisuuksia joita kerroin ainoastaan kaverilleni. Myös A4-paperi oli mukana, jossa oli uudelleenluotu piirros siltä ajalta, kun minä ja kaverini piirsimme yhdessä huoneessamme aikoinaan. Lopullinen työ jäi huoneeseeni, eikä kauhean moni ole sitä nähnyt."
Vaikka uskonkin tämän olevan provo, en ymmärrä mitään tästä siteeratusta kappaleesta. Kuka uudelleensyntynyt tyttö? Sekö itse joka tuli pimpottamaan ovikelloa? Kenen äiti vakuuttaa että näistä asioista hän 10 vuotta sitten puhui? Onko auto-onnettomuudesta siis 10 vuotta? Mikä "uudelleenluotu piirros"? Mikä piirros?
Syy miksi uskon ap:ta enemmän kuin en yhtään on koska se kaveri kuoli auto-onnettomuudessa eli hänet siis periaatteessa tapettiin. Olen lukenut kirjoja uudelleensyntymisistä ja tuo on se ratkaiseva tekijä. Jos henkilöltä riistetään henki hän uudelleensyntyy. Jos hän kuolee luonnollisella tavalla vanhuuteen tai vaikka sairauteen hän ei uudelleensynny.
Voi olla että ap on lukenut itse vastaavia kirjoja tai sitten tämä on vain sattuma. Kuitenkin uskon enemmän kuin en yhtään kuoleman syyn vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Siis olenko ainoa joka ei ymmärtänyt ap:n juttua? Kuka äiti? Kuka uudestisyntynyt tyttö? Ymmärsin että uudestisyntynyt tyttö on se kuollut 15-v. tyttö mutta kuka äiti ja kenen puheita a-nelosella?
Lue se alotus ajatuksen kanssa uudelleen. Kyllä se siitä aukee:)
Kannattaapi katto youtubesta vaikka James Linegarin tapaus jos et ole vielä tällaiseen tutustunut.
Vierailija kirjoitti:
Me kaikki uudelleensynnytään. Harvinaista kyllä, hän on valinnut seuraavan elämänsä samoista ympyröistä kuin missä eli edellisen.
Lue kirja Sielujen matka, kirjoittanut Michael Newton. Se antaa todella paljon tietoa tästä aiheesta.
Suurin osa maailman ihmisistä uskoo sielunvaellukseen. Se, että meille ei ole asiaa opetettu uskonnon tunnilla, koska siitä ei Raamatussa puhuta, ei tarkoita sitä, etteikö sitä olisi olemassa. Nyt vain silmät auki. :)
Vittu mitä paskaa.
Ei kukaan terve ihminen nykypäivänä enää voi uskoa tällaiseen.
Jossain vaiheessa kiinnostuin tästä aiheesta (siis kokemuksista entisestä elämästä) ihan huolella ja töllötin putkeen useamman dokkarin aiheesta.
Itseasiassa jos tätä vertaa muihin vastaaviin kokemukseen, ei tarina ole yhtään kummallinen. Voimakkaita muistoja tai "muistoja" entisistä elämistä on yleensä vain lapsilla, muistaakseni viimeistään 5 vuotiaana muistot alkavat hämärtyä ja kuolla. Jotkut vanhemmat kirjaavat näitä ylös koska:
a.) Uskovat itse entisiin elämään ainakin jollain tasolla tai
b.) Kertomukset ovat niin yksityiskohtaisia, että niitä on mahdoton ottaa lapsen mielikuvituksen tuotteina. Jos esim. 3-vuotiaan tarinoissa ilmenee ihan oikeita, mutta lapselle vieraita paikkoja, henkilöitä, kadunnimiä jne.
On useita tapauksia, joissa tällaisen lapsen vanhemmat ovat sitten lähteneet etsimään pitäviä todisteita tästä ilmiöstä. Jossain tapauksissa lapsi itse on näin tehnyt, kun äidin muistiinpanot alkavat kaivelemaan. Kyse on kuitenkin tosi isoista kysymyksistä: Keitä me ollaan? Mistä me tullaan? Mitä kuoleman jälkeen tapahtuu? 15- vuotiaan vierailu oven takana ei ole mitenkään superuskomatonta tuossa viitekehyksessä. Mä itse olisin 15- vuotiaana toiminut samoin vastaavassa tilanteessa. Riippuu teinistä ja persoonasta.
Kuten viestistä käy ilmi, itse ainakin jollain tasolla uskon näihin. Ainakaan en täysin kiellä. Onhan tämä mehukas tarina ja voi olla trolli. Mutta jos ei ole, niin en ainakaan suosittele väistämään olankohautuksella tapahtunutta. Voi alkaa vaivaamaan myöhemmin.
Jälleensyntyminen eli sielun pre-eksistenssioppi oli aluksi mukana Raamatussakin, mutta poistettiin siitä Nikean kirkolliskokouksessa.
Intiassa on kuuluusa Shanti Devi -niminen jälleensyntynyt nainen, joka on kirjoittanut kokemuksistaan kirjan, jika on julkaistu aikoinaan suomeksikin.
Lorna Byrne on jossain kirjassaan kirjoittanut jälleensyntymisistä myös, ovat aika tuoreita kirjoja ja suomeksi käännettyjä.
Vierailija kirjoitti:
Jälleensyntyminen eli sielun pre-eksistenssioppi oli aluksi mukana Raamatussakin, mutta poistettiin siitä Nikean kirkolliskokouksessa.
Intiassa on kuuluusa Shanti Devi -niminen jälleensyntynyt nainen, joka on kirjoittanut kokemuksistaan kirjan, jika on julkaistu aikoinaan suomeksikin.
Kirja Shanti Devistä on aika häkellyttävä, kannattaa lukea. Ajatukset voivat muuttua sen lukemisen jälkeen!
Tai sitten yksi vaihtoehto on että sairastat skitsofreniaa, siihenhän liittyy kaikki harhat yms
Lääkkeet jääneet ottamatta ja psykoosi puskee päälle. Suosittelen hoitoon hakeutumista.