Aivan uskomaton asia tapahtui tänään, kuollut kaverini tuli käymään luonani. Vai julma pila?
Paras kaverini ala-asteella joka menehtyi auto-onnettomuudessa yli 15 vuotta sitten tuli joko käymään luonani tänään tai sitten kyseessä on todella julma pila. En halua pitää tätä tarinaa enää sisälläni. Tämä on pakko kertoa tänne.
Ovikelloni soi tänään ja siellä oli tuntematon 15-vuotias tyttö. Ajattelin, että hän tekee jotain projektia tai mainostyötä ja kiltteyttäni avasin oven. Heti ensimmäinen sana hänen suustaan oli minun nimeni. Hämmästyin hieman, sillä en ole ennen nähnyt tätä tyttöä. Kysyin häneltä kuka hän on ja hän sanoi kuolleen ystäväni nimen. Sitten kysyin mitäs sä oikein haluat ja alkoi kauhea vakuuttelu "etkö sä muka tunnista mua?"...
Suljin oven siinä vaiheessa kun hän alkoi kertomaan, että hän on kuollut kaverini. Ei suostunut lopettamaan ovikellon rämpyttämistä ja ajattelin siinä vaiheessa, että hyvä on. Annetaan hänelle mahdollisuus todistaa itsensä.
Hänellä oli A4-paperia mukana. Tässä paperissa oli kuulemma hänen puheitaan siltä ajalta, kun tämä "uudelleensyntynyt tyttö" oli 3 - 4-vuotias. Nyt hän ei enää muista näitä tapahtuneiksi, mutta äiti vakuuttaa, että näistä asioista hän 10 vuotta sitten puhui. Siinä oli runsaasti minun ja kuolleen kaverini käymiä keskusteluja perheasioista ja elämästä, mukaanlukien salaisuuksia joita kerroin ainoastaan kaverilleni. Myös A4-paperi oli mukana, jossa oli uudelleenluotu piirros siltä ajalta, kun minä ja kaverini piirsimme yhdessä huoneessamme aikoinaan. Lopullinen työ jäi huoneeseeni, eikä kauhean moni ole sitä nähnyt.
Kuulemma omalle vanhalle perheelleensä on jo paljastanut itsensä ja he uskovat sen. Luottamuksella tuli minulle asiasta kertomaan, mutta en vaan voi pitää tätä kokemusta sisälläni. Koen syyllisyyttä, oli totta tai ei jos en kertoisi.
Tämä on joko jotain äärimmäisen julmaa pilaa tai sitten ihan oikeasti totta. Olen aivan hämmilläni. Heitänkö tämän uudelleensyntyneen tytön pois elämästäni vai otanko riskin, että hän puhuu totta? Emmehän me voi tietää, miten elämä edes toimii.
Onko palstalla KETÄÄN, jolle on käynyt jotain vastaavaa?
Kommentit (53)
Sun elämä on kuin suoraan jostain elokuvasta, ehkä sun pitäisi myydä toi tarina?
Sinä ap itse tiedät, mihin uskot. Ei sinun tehtäväsi ole vakuutella muita täällä palstalla. Muita se.
PPP, eli pila, provo tai psykoosi kyseessä.
Keskusteleppa sen kuolleen kaverisi vanhempien kanssa, mitä mieltä ne oikeesti on tästä tytöstä.
Pakko olla totta koska lukee internetissä.
Onpa siistiä jos on totta! Kysele siltä oikein paljon kaikkea mitä vain kuollut kaverisi voi tietää, jos tuntuu että tilanne tuntuu epäaidolta tai pilalta.
Vierailija kirjoitti:
Keskusteleppa sen kuolleen kaverisi vanhempien kanssa, mitä mieltä ne oikeesti on tästä tytöstä.
Huomenna menen käymään heidän luona ja selvitän asiaa tarkemmin. Kannattaisiko nämä tapaamiset raportoida jollain tavalla? Mulle tulee oikeasti tosi huono omatunto, jos tämä tarina onkin totta ja pitäisin sen salassa. Tämä vastaisi ainakin puoleen elämään liittyvistä kysymyksistä.
En odota monen uskovan minua, mutta en myöskään halua pitää tätä kokemusta sisälläni.
ap
Vierailija kirjoitti:
Onpa siistiä jos on totta! Kysele siltä oikein paljon kaikkea mitä vain kuollut kaverisi voi tietää, jos tuntuu että tilanne tuntuu epäaidolta tai pilalta.
Jaa, jos tuntuu epäaidolta tai pilalta? Kyllä mä epäilisin omaa mielenterveyttäni.
Ootko sä ap se sama, joka provoilee täällä niitä kummittelujuttuja?
Joo, se varmaan just sun luokse tuliskin eikä suinkaan perheensä tykö.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Oli se aika pelottava, arveluuttava, mutta samalla mielenkiintoinen kokemus. Hän ei muista entisestä elämästään enää mitään. Ne kaikki ovat muistiinpanoja siltä ajalta, kun hän oli tosi pieni lapsi. Hän ei edes muista muistaneensa mitään, minkä vuoksi hän on itsekin skeptinen asiasta.
Mutta ne muistiinpanot lapsuuden ajoilta, jotka ovat hänen "uuden elämän äitinsä" käsialaa, ovat aivan oikeassa joka asiassa. Se siitä pelottavaa tekeekin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Meni perheensä luokse, niin kuin avauksesta käykin ilmi. Odotti itseasiassa perheensä kanssa vuosia, ennen kuin tuli minun luokseni käymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna menen käymään heidän luona ja selvitän asiaa tarkemmin. Kannattaisiko nämä tapaamiset raportoida jollain tavalla? Mulle tulee oikeasti tosi huono omatunto, jos tämä tarina onkin totta ja pitäisin sen salassa. Tämä vastaisi ainakin puoleen elämään liittyvistä kysymyksistä.
En odota monen uskovan minua, mutta en myöskään halua pitää tätä kokemusta sisälläni.
ap
Ne vanhemmat voi sitten olla todella järkyttyneitä, jos tyttö on pöllähtänyt ovelle ja kertonut olevansa heidän uudestisyntynyt tytär. Todella friikki tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ne vanhemmat voi sitten olla todella järkyttyneitä, jos tyttö on pöllähtänyt ovelle ja kertonut olevansa heidän uudestisyntynyt tytär. Todella friikki tilanne.
Totta, mutta hän teki sen jo vuosia sitten. Vasta tänään tuli puhumaan asiasta minulle.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni perheensä luokse, niin kuin avauksesta käykin ilmi. Odotti itseasiassa perheensä kanssa vuosia, ennen kuin tuli minun luokseni käymään.
Onko nää vanhemmat siis tiennyt tästä tytöstä jo pitkään? Tää juttu haiskahtaa nyt pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko idiootti vai näytätkö vain siltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nää vanhemmat siis tiennyt tästä tytöstä jo pitkään? Tää juttu haiskahtaa nyt pahasti.
Vuosia ovat tienneet. Aluksi vanhemmat neuvoivat tyttöä ottamasta kontaktia viime elämän tuttaviinsa. Ovat kuitenkin leppyneet ja nyt sai ainakin minulle tulla puhumaan.
ap
"Emmehän me voi tietää, miten elämä edes toimii."
Synnyt, elät ja kuolet. Kuolemasi jälkeen maadut, ellei sinua ole tuhkattu. Näin se elämä toimii :D
Tällaista ei kauhean moni suostu uskomaan ilman todisteita. Saattaa olla julmaa pilaa, niin kuin sanoit.