Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos uusi mies kysyisi tänään illalla "koska viimeksi olit miehen kanssa" mitä vastaisit kysymykseen?

Vierailija
06.09.2017 |

Ja mikä olisi oikea vastaus?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaisin että se ei kuulu sinulle, ja se olisi myös ainoa oikea vastaus.

Tietenkin kuuluu, että onko sinulla muitakin kierroksessa. 

Kuuluko koko historia, siitä voi sitten väitellä jos haluaa, se ei kiinnosta minua.

Vierailija
42/44 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En deittaile tuollaisten miesten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle ainakin on miinus jos naisella on ollut monta miestä.. sittenhän olisin vain yksi monista. Siis puhutaan näistä 50 ja yli menevistä numeroista. Olen 32v.

Vierailija
44/44 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tämä olla näin vaikeaa. Tottakai miestä kiinnostaa naisen seksuaalimoraali. Se nimittäin kertoo naisesta älyttömän paljon. Vaikka te naiset olette niin vapautuneita ja voimaantuneita, niin ette voi välttyä siltä tosiasialta että tuolla kysymyksellä on suuri merkitys eikä sillä mustasukkaisuuden kanssa ole mitään tekemistä.

Te ketkä sanotte, että ei kuulu sulle tai en deittailisi tuollaista miestä, niin kertokaapa mikä on se vaihtoehto? Se on pinnallinen pelimies ketä ei kiinnosta kovin paljoa muut jutut ja joka on myös helposti pelattavissa sänkyyn muiden naisten, eli teidän vihollisten toimesta.

Te naiset jotka olette tarkempia kenelle annatte, teillä on sellainen voimavara itsellänne mitä ei millään rahalla saa ostettua.