Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos uusi mies kysyisi tänään illalla "koska viimeksi olit miehen kanssa" mitä vastaisit kysymykseen?

Vierailija
06.09.2017 |

Ja mikä olisi oikea vastaus?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AV-keskustelu parhaimmillaan. Kukaan ei vastannut kysymykseen mutta mies havaittiin jo yhden kysymyksen perusteella siaksi, idiootiksi tai muuten sellaiseksi että pitää heittää menemään.

Itse ymmärsin, että "uusi mies" tarkoittaa juuri tavattua ihmistä. Pidän tyyppiä perinjuurin outona, jos tämä heti alkuun alkaa kysellä seksielämästäni enkä halua tapailla outoja tapauksia.

En pitäisi kysymystä esim seksin jälkeen täysin mahdottomana.

Jälkeen?

Ennen, tietenkin. Pitää nyt aivan minimissään olla kolme päivää välissä.

Vierailija
22/44 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AV-keskustelu parhaimmillaan. Kukaan ei vastannut kysymykseen mutta mies havaittiin jo yhden kysymyksen perusteella siaksi, idiootiksi tai muuten sellaiseksi että pitää heittää menemään.

Itse ymmärsin, että "uusi mies" tarkoittaa juuri tavattua ihmistä. Pidän tyyppiä perinjuurin outona, jos tämä heti alkuun alkaa kysellä seksielämästäni enkä halua tapailla outoja tapauksia.

Tuohon vaiheeseen päästyä "uusi mies" ei ole enää kovin uusi.

Et sanoisi esim. ystävillesi että sinulla on uusi mies, jos olet jo harrastanut hänen kanssaan seksi?

Minä käsittäisin että "uusi mies" on nimenomaan tapailu/seurustelukumppani, eikä mikään ensideittituttava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapailisi miestä, joka utelee mun entisestä seksielämästä. Ja jos kysyisi, vastaisin että ei kuulu mun menneet panot sulle.

Vierailija
24/44 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut miehen kanssa? Joka päivähän noiden kanssa tulee töissä oltua.

Vierailija
25/44 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon vaiheeseen päästyä "uusi mies" ei ole enää kovin uusi.

niin, jiohan siinä ois varmaan useampi tunti tunnettu.

Vierailija
26/44 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysynyt. Itse ilmoitin, että panen vielä exän kanssa. Sen jälkeen kyllä exä jäi.

Vierailija
27/44 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin, että ei kuulu sulle. Olen varattu.

Harrastettiin viikko sitten varmaan.

Vierailija
28/44 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissapäivänä, vähän tuli nopeasti tuo uusi mies elämään. Ehkä parempi ettei se kyselis tuommosta.

Vierailija
29/44 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän, millaisessa keskustelussa ja missä sävyssä kysymys tulisi esille. Jos olisimme juttelemassa toisemme historioista tai tottumuksista, niin vastaisin totuudenmukaisesti. Jos taas kyse olisi jonkinlaisesta yksipuolisesta kuulustelusta, suhtautuisin vastaamiseen (ja kysyjään) pidättyvämmin.

Vierailija
30/44 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se huonoltaa vaikuttaa jos edellisen lämpö on juuri ehtinyt haihtua kun toinen kömpii päälle.

Miksi se on huonoa, jos naisella on aktiivinen seksielämä? Eikö miehet haluakaan halukasta naista?

Vierailija
31/44 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Horoilla meni tunteisiin. Kyllähän se huonoltaa vaikuttaa jos edellisen lämpö on juuri ehtinyt haihtua kun toinen kömpii päälle.

Turha draamailla. Jos sinäkin kelpaat niin aivan varmasti kaikki muutkin.

Vierailija
32/44 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus ja totuus molemmat kaksi vuotta. Mielestäni ihan asiallinen kysymys, jolla yritetään päätellä jutun vakavuutta.

Vierailija
33/44 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, on se arka paikka monelle naiselle kevytkenkäisiä kun ovat. Mies joka haluaa siveellisen naisen herättää suurta vihaa täällä juuri siitä syystä.

Vierailija
34/44 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Riippuu mikä lasketaan, mutta 2013." Mikä on oikea vastaus myös.

Vierailija
35/44 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, on se arka paikka monelle naiselle kevytkenkäisiä kun ovat. Mies joka haluaa siveellisen naisen herättää suurta vihaa täällä juuri siitä syystä.

En usko, että kukaan täällä vihaa sellaisia miehiä. Sen sijaan itse ainakin halveksin miehiä, jotka nimittelevät naisia horoiksi. Usein nämä sattuvat olemaan juuri niitä samoja miehiä, jotka haluavat siveellisen naisen.

Vierailija
36/44 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin että se ei kuulu sinulle, ja se olisi myös ainoa oikea vastaus.

Vierailija
37/44 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi mies niin en tiedä kehtaisinko edes sanoa totuutta. Koska totuus on, että 15- vuotta sitten, jolloin nuorin lapseni sai alkunsa. 

Vierailija
38/44 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime talvena eksän kanssa.

Oikea vastaus: viime lauantaina.

Vierailija
39/44 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies panee niin hyvin että nainen orgasmin jälkihihittelyissään lipsauttaa itse tuon "...voi luoja kun teki hyvää, en tiennytkään kuinka puutteessa olen ollut sitten viime marraskuun...".

Panin ko neitoa huhtikuussa eli noin 6kk tauko. Eikä todellakaan ollut hänellä ulkonäöstä kiinni seksin saaminen, paremminkin ujoudesta.

Vierailija
40/44 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten.