Olen julkkismies ja minua ahdistaa rakastelu
Siis olen myös sinkku, mikä tarkoittaa sitä että minulla on silloin tällöin yhden illan juttuja. Näin vanhemmiten (37v) minua on alkanut ahdistaa ja tuoda paineita yhä enemmän se ajatus, miten minusta leviävät jutut naisten keskuudessa. Siis sehän nyt on herttaisen yhdentekevää jos sellaiset asiat leviää miten monen naisen kanssa olen ollut sillain, enemmän ahdistaa se ajatus että jokainen esileikkini toimenpide ja rakastelusuoritukseni arvostellaan ko. Neitien toimesta ja siirretään suullisesti perimätietona eteenpäin.
Tulee suuret suorituspaineet sellaisesta. Kyllä ennen oli kaikki paremmin kuin naisilla oli häpyä eivätkä retostelleet seksiasioilla niinkuin nykyisin.
Kommentit (21)
No ole vähän tarkempi kenen kanssa makaat. Kyllä kunnollinen ihminen osaa kunnioittaa toisen yksityisyyttä.
Taitaa olla näitä peräkylän "julkkiksia".
Minullakin impotenssi alkoi jo alle nelikymppisenä.
Itsetuntoaan voi kehittää lukuisin eritavoin. Netti tarjoaa tähänkin oikein oivallisia vinkkejä.
Av-mammat miettii nyt pikkarit vaahtopallona kenestä julkkiksesta on kyse :D
Olen käsittänyt ja moneen otteseen myös omin korvin kuullut, että kyllä ne naiset aika käsittämättömän epäkunniottavasti ruotivat myös kaikkien tavallisten miesten suoritukset. Ei siinä mitään julkkisstatusta tarvita.
M35
Kukaan julkkis ei vain kirjoittaisi noin.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan julkkis ei vain kirjoittaisi noin.
Heillä jos keillä on heikko itsetunto. Ei kai kukaan terve itseään arvostava huomio**** julkisuudessa.
Julkisuuden huonoja puolia. Ei kai tuossa auta muu kuin ajatella, ettei kaikki ihmiset seuraa juoru-lehtiä saati usko juoruja tai edes tunnista kaikkia julkkiksia.
Jep, todella kurja kuunnella myös kaverina niitä yksityiskohtaisia selostuksia miehen taidoista, julkkis tai ei. Mutta ei millään ole mitään väliä, mikään ei ole pyhää eikä salaisuus. Minua pitävät lapsellisena ja vanhanaikaisena kun en jaa heidän kanssaan em. asioita, tervetuloa aikuisten maailmaan, sanovat. Pitkissäkin suhteissa kaikki makuuhuoneessa tapahtunut on eron jälkeen yleinen tiedotettava asia. Kuvottavaa ja sitä tekee muuten ihan fiksun oloiset naiset.
No hahhah. Eipä ole vielä paljastunut naisten haippirinkiä tai sisäpiirin. Suurempi huoli lienee naisilla, jotka haksahtavat julkkismieheen. Riski siitä, että joutuu kuvatuksi tai arvioiduksi kymmenien miesten someryhmässä, on ihan realistinen.
Valitse seurasi. Minä en ole ikinä avautunut miesteni seksitaidoista kenellekään. Korkeintaan jos joku kestäisi vain kaksi minuuttia, tuskailisin sitä parhaalle ystävälle.
Vierailija kirjoitti:
Jep, todella kurja kuunnella myös kaverina niitä yksityiskohtaisia selostuksia miehen taidoista, julkkis tai ei. Mutta ei millään ole mitään väliä, mikään ei ole pyhää eikä salaisuus. Minua pitävät lapsellisena ja vanhanaikaisena kun en jaa heidän kanssaan em. asioita, tervetuloa aikuisten maailmaan, sanovat. Pitkissäkin suhteissa kaikki makuuhuoneessa tapahtunut on eron jälkeen yleinen tiedotettava asia. Kuvottavaa ja sitä tekee muuten ihan fiksun oloiset naiset.
Samoja kokemuksia täälläkin.. Ja ihan korkeakoulutetuilta naisilta. Olen joskus yrittänytkin kysellä tällaisiltä intiimiasioiden levittelijöiltä, että tajuavatko he itse ollenkeen kuinka mautonta ja lapsellista käytöstä se on. Vastaukseksi olen saanut lähinnä naurua.
Itselleni ei ikinä tulisi mieleenkään arvostella ja kertoa eteenpäin toisen ihmisen yksityisasioita. Valittettavan yleistä tämä kuitenkin on - ja oman kokemuksen mukaan nimenomaan naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Valitse seurasi. Minä en ole ikinä avautunut miesteni seksitaidoista kenellekään. Korkeintaan jos joku kestäisi vain kaksi minuuttia, tuskailisin sitä parhaalle ystävälle.
Ja miltä sinusta mahtaisi tuntua mikäli oma miehesi valittaisi parhaalle ystävälleen sinun olevan niin väljä ettei tunne yhtään mitään?
Ja sinä itse retostelet! Jos olisin julkkis ja vaikka en olisikaan, niin en ensinnäkään harrastasi yhden illan suhteita! Toisekseen kriteerinä olisi, että nainen ei fanittaisia minua eikä olisi aktiivinen facessa, instassa, whatsuppissa ...mitä tulisi seurusteluumme ja muuhun yksityiselämän piiriin mielestäni kuuluvaan. En kyllä tahtoisi olla koko elämääni julkkiskaan!
Ap, miten neuvoisit vastaavassa tilanteessa olevaa naista? Sanoisitko että ei ehkä kannata harrastaa seksiä ihan kenen tahansa kanssa? Voisiko sama toimia mieheen?
Minkä alan julkkiksia?