Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

XXX sai juuri merkinnän päivälle... Ärsyttävää kun ei näytä enempää, aina ajattelee heti että mitä nyt taas.

Vierailija
06.09.2017 |

Ja sitten se onkin onneksi vain positiivinen palaute :D

Muilla samoja fiiliksiä :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset on kasvatettu ihmisiksi, siksi ei tule mitään tuollaisia ajatuksia Wilman merkinnöistä. Ainoat kommentit koskevat hammaslääkärikäyntejä, mitään muuta henkilökohtaista siellä ei ole.

Vierailija
2/8 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin aina jännään, että mistä asiasta siellä koulussa on taas tullut valitusta. Mutta sitten se onkin hymymerkintä niin helpotuksen huokaus tulee. 🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne ne menee muun mainospostin joukkoon. :D Poissaolot käyn kuittamassa, mutta muu saa olla.

Vierailija
4/8 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Mulla näkyy sekä tietokoneella että puhelimella esikatselussa: "XXX sai juuri seuraavat merkinnät päivälle..." On heti pakko tarkistaa :D

Vierailija
5/8 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ahdistavaksi tuo järjestelmä mennyt nykyään. Kun tutuilta nykyään kysyy että mitäs lapsillenne kuuluu, niin vastaus on aina että montako Vilma-merkintää on lapsi saanut.

Ja inhottaa lastenkin puolesta tuollainen jatkuva valvonta. Miettikää itsellenne, olette töissä ja koko ajan miehenne puhelin tuuttaa "Marja sai merkinnän. Hymynaama! Keitti koko porukalle kahvitauolla kahvit ja ymmärsi kohteliaasti varautuen laittaa kokonaisen pannun jotta riittää kaikille. Hyvä Marja!"

tai sitten toisinpäin:

"Marja sai merkinnän. Surunaama! Tänään Marja tiuski postilähetille. Kentien menkkapäivät, koska ilkeili myös uudelle harjoittelijalle."

Vierailija
6/8 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne koko luokan saamat positiiviset on ihan turhia.

Negatiiviset taas on ihan pakko kirjata, koska ne pitää olla ylhäällä jos tulee tuen tarvetta, erityisope haluaa puuttua asiaan tms. Jos ei halua itse niitä koko ajan seurata niin voi wilman asetuksiin laittaa ettei tule ilmoitusta. Käy sitten vaan vaikka pari kertaa kuussa katsomassa.

Vierailija
7/8 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan Wilman käytöstä kieltäytyä kokonaan. Itse ilmoitin etten aio käyttää, opettaja kuittasi poissaolot pois.

Vierailija
8/8 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan Wilman käytöstä kieltäytyä kokonaan. Itse ilmoitin etten aio käyttää, opettaja kuittasi poissaolot pois.

Sekös on järkevää kun kaikki tiedotteet jne. jää näkemättä? Vai vaaditko opettajaa aina erikseen laittamaan ne esim. sähköpostilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan