Näin minulta vietiin mies.
Mieheni haki opiskelemaan yletäkseen tehtävässään. Opiskeluaikana hän joutui toiselle paikkakunnalle harjoitteluun, tuli kyllä yöksi kotiin.
Harjoittelun loppuvaiheessa eräs nainen iski silmänsä mieheeni. Nainen oli työssä samassa rakennuksessa eri tehtävässä ja he näkivät aina joskus toisensa. Mieheni on hyvin sosiaalinen ja varmaan jotenkin saattanut myös ruokkia naisen kiinnostusta.
Nainen kuulema tyrkytti itseään melko suoraan. Nainen ei myöskään sanonut tietävänsä että mies oli naimisissa.
Harjoittelun jälkeen nainen pyysi miestäni fb kaveriksi. Nainen myös profiilinsa perusteella harrasti samoja asioita kuin mieheni ja kuunteli samaa musiikkia. Nämä tietenkin lisätty sivulle mieheni houkutukseksi.
Mies suostui kaveripyyntöön ja nainen alkoi pommittaa häntä. Jossain vaiheessa he tapasivat ja mies oli uskoton. Viestittely ja tapaaminen jatkui, mieheni oli laittanut naisen ja oman viestittelyn salaiseksi sekä kaverisivun.
Sitten mieheni lähti harrastetapahtumaan. Tämä nainen meni sinne omassa seurueessa varmasti tietäen että mieheni oli siellä. He olivat kahden koko viikonlopun siellä.
Mieheni kaverin vaimo laittoi heistä viestiä minulle. Olin tyrmistynyt. Mies sanoi että hänellä ja tällä naisella on paljon yhteistä
Entä minä, lapset, talo, 25v avioita?
Nainen ei ole juuri minkään näköinen ja taitaa olla jopa miestäni vanhempi.
Tunnen katkeruutta ja vihaa. Näin helppoja miehet ovat, kunnollisenakin pidetyt.
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet että perheenrikkojat, toiset naiset on aika rumia. Saattavat katsoa kieroon ja nauttivat siitä että pääsevät haukkumaan exän ja lapset? Usein myös pihejä eli mies ei saisi maksaa lapsilleen oikein mitään? Ostelevat itse kalliita juttuja ja alkoholiin menee rahaa. Estävät tapaamisia naurettavilla säännöillä ja kyttäävät vieressä kun miehen lapset tulee.
No en ole huomannut. Päinvastoin jätetyt naiset ovat yleensä rupsahtaneita, koska kuvittelevat, että mies on ja pysyy, vaikka itse kuinka lihoaa ja on välinpitämätön omasta ulkonäöstään.
Oiva kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet että perheenrikkojat, toiset naiset on aika rumia. Saattavat katsoa kieroon ja nauttivat siitä että pääsevät haukkumaan exän ja lapset? Usein myös pihejä eli mies ei saisi maksaa lapsilleen oikein mitään? Ostelevat itse kalliita juttuja ja alkoholiin menee rahaa. Estävät tapaamisia naurettavilla säännöillä ja kyttäävät vieressä kun miehen lapset tulee.
No en ole huomannut. Päinvastoin jätetyt naiset ovat yleensä rupsahtaneita, koska kuvittelevat, että mies on ja pysyy, vaikka itse kuinka lihoaa ja on välinpitämätön omasta ulkonäöstään.
Minä tiedän parikin rumaa niin ulkonäöltä kuin luonteelta. Alemmuudentunto. Kauniit naiset on yleensä kauniita myös luonteeltaan ja he eivät alennu toisiksi naisiksi.
Mies kyllästyi suhun ja vaihtoi uuteen mielenkiintoisempaan. Et olis voinut tehdä yhtään mitään. Vai kuvitteletko että sormia napsauttamalla osaat muuttua yht'äkkiä mielenkiintoiseksi. Eipä kuule kukaan voi ei ainakaan 25 avioliitto vuoden jälkeen.
Aika moni nainen pitää miestään itsestäänselvyytenä ja kuvittelee että ei miestä kukaan huoli. Ei anneta seksiä ja pidetään seksiyrityksiä vastenmielisinä.
Sitten ihmetellään kun miestä ei enää olekaan.
Olisiko oma syy jos mies ajamalla ajetaan "maisan" luo.
Oma vikanne. Vähän liian myöhään huomaatte millainen saalis miehenne oli, muttei ole enää teidän saaliinne vaan "maisan" saalis.
Siitäs saitte.
Ei miestä viety, hän vain halusi toisen. Elämäänsä kyllästynyt kenties, rutiineihin ja kaipasi jotakin uutta.
Viekää mun mies. Olisi suuri helpotus jos lähtisi. Takaisin ei ole tulemista. Pettää ja valehdella osaa. Kiinni jäädessä sitten itketään, kun vaimo on niin tärkeä hänelle. Ei millään halua erota.
Jos ottaa uuden miehen, vaikka jonkun toisen miehen, luokseen asumaan tai muuttaa hänen luokseen, niin 1,5 vuodessa on suurin kiihko kadonnut. Sitten sitä vaan kysyy
että kukas tää ihminen oikein on ja miksi sillä on pääsy mun pankkitilille?!
Maailma on täynnä vapaita miehiä.
Jos tietäisit minkälaista tuskaa olet aiheuttamassa et lähtisi tohon leikkiin.
Mä tiedän, olen tehnyt saman vuosia sitten ja nyt sain itse kokea saman.
" mitä kylvää, sitä niittää"
hoh hoijaa, ai taas ukkomies vietiin!!! Kyllä se niin on että täysi vastuu on ukkomiehellä joka vastaa "houkutukseen" ! Täysin naurettavaa alkaa syytellä toista naista. Jos ukkomiehellä on sen verran munaa ja on rakastunut/sitoutunut omaan vaimoonsa, ei hän todellakaan vastaa mihinkään toisen naisen lirkutteluihin ! Hyvän avioliiton väliin ei pääse kukaan toinen, ei väkisin eikä väsyttämällä. Minulle olisi vaimona itsestään selvä asia että moinen ukko lentäisi välittömästi kuin leppä keihäs minun elämästä, oli lapsia, omaisuutta tai mitä tahansa.
No onkos näillä keski-ikäisillä perheenisillä kaikilla rukkastenantovalmiudet hanskassa, kun aloitteellinen viehättävä nainen heitä rupeaa iskemään? Tällaiset miehet, jotka viimeksi rakastuivat 25 vuotta sitten puolisoonsa ja ovat siitä lähtien eläneet kotikeskeistä elämää, varsinaisesti tottumatta siihen, että ihastuminen voi tulla ja mennä, voivat hyvinkin olla napattavissa "yllätyshyökkäyksellä". Ei elämän tarvitse olla huonolla tolalla, etteikö uutuus viehättäisi, huomio hivelisi itsetuntoa ja rakastuminen antaisi uuden nuoruuden tunteen. Huuman haihtuessa voi kyllä krapula iskeä ja seuraukset lapsille olla hyvin ikävät. Ei avioliiton kuulu olla mikään kevyesti pois heitettävä kertakäyttötuote.
Vierailija kirjoitti:
Viekää mun mies. Olisi suuri helpotus jos lähtisi. Takaisin ei ole tulemista. Pettää ja valehdella osaa. Kiinni jäädessä sitten itketään, kun vaimo on niin tärkeä hänelle. Ei millään halua erota.
Ja sinä et voi hakea eroa, koska:_______________?
Tiedoksi vaan, että avioerohakemuksen voi myös jättää yksin, nykyään.
Jos mies "ei millään halua erota", niin nainen vois silloin avittaa ja pistää toimeksi itse.
Jos siis todellisuudessa siitä miehestä eroon haluaa päästä.
Ei siinä tarvita toista naista "viejäksi", viittaan siis erääseen veistiin täällä, en AP:n.
Se on helppo täällä kirjoitella, mutta suuri poru alkaisi jos se mies tosiaan ottaisi ja lähtisi. (tai joku veisi).
Vierailija kirjoitti:
Oiva kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän parikin rumaa niin ulkonäöltä kuin luonteelta. Alemmuudentunto. Kauniit naiset on yleensä kauniita myös luonteeltaan ja he eivät alennu toisiksi naisiksi.
Hyvät ihmiset hei! Kyllä niihin toisiin naisiin kuuluu naisia ihan jokaisesta ulkonäköluokasta, lihavista ja laihoista, nuorista ja vanhoista, petetyistä, jätetyistä, kuplassa eläneistä, kuulkaa ihan kaikista! Aika lailla tasapuolisesti.
Itse hairahduin aikanaan parikymppisenä. Menin uskomaan, kun mies puhui ummet ja lammet siitä, kuinka kotona on "hirviövaimo", jonka kanssa mikään ei toimi ja blaa, blaa, blaa. Luulin olevani suunnilleen jonkinlainen pelastava enkeli miehelle, kun tämä mulle niin kertoili.
Enää en ikinä menisi uskomaan moista. Elämä opettaa. Joku sanoisi kyynisyydeksi - olkoon niin, mutta tässä suhteessa vain ihan hyvää kyynisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Itse hairahduin aikanaan parikymppisenä. Menin uskomaan, kun mies puhui ummet ja lammet siitä, kuinka kotona on "hirviövaimo", jonka kanssa mikään ei toimi ja blaa, blaa, blaa. Luulin olevani suunnilleen jonkinlainen pelastava enkeli miehelle, kun tämä mulle niin kertoili.
Enää en ikinä menisi uskomaan moista. Elämä opettaa. Joku sanoisi kyynisyydeksi - olkoon niin, mutta tässä suhteessa vain ihan hyvää kyynisyyttä.
Mies varmasti puhui sinänsä ihan totta suhteestaan, omasta näkökulmastaan. Suhde oli varsin heikoilla kantimilla. Ajatuksesi sinusta pelastavana enkelinä oli pitkälle omaa tulkintaasi, mitä varmasti mieskin omien tunteiden vuodattamisellaan tuki. Mitä häneltä jäi kertomatta, että myös sinä voit muuttua "hirviövaimoksi" hänen silmissään ja sitten hän voi taas valittaa sinusta seuraavalle "elämänsä rakkaudelle".
No semmoista se sitten on, kun vuosien lattean elämän jälkeen joku on jopa joskus kiinnostunut ihan vaan _SUSTA_. "Arki sitä, minä tätä, töissä näin ja lasten harrastuksiin täytyy jäkäjäkäjäkä" tappaa varmasti liiton kuin liiton, eikä siinä ole sitten enää mitään "viemistä", sen kun tulee paikalle ja noukkii.
Vierailija kirjoitti:
Joskus vaan löytää paremman tai rakastuu tai ihastuu tai panettaa.
Näinhän se on. Ei siihen kummempaa syytä tarvi.
Turhaa ap syytät itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
No onkos näillä keski-ikäisillä perheenisillä kaikilla rukkastenantovalmiudet hanskassa, kun aloitteellinen viehättävä nainen heitä rupeaa iskemään? Tällaiset miehet, jotka viimeksi rakastuivat 25 vuotta sitten puolisoonsa ja ovat siitä lähtien eläneet kotikeskeistä elämää, varsinaisesti tottumatta siihen, että ihastuminen voi tulla ja mennä, voivat hyvinkin olla napattavissa "yllätyshyökkäyksellä". Ei elämän tarvitse olla huonolla tolalla, etteikö uutuus viehättäisi, huomio hivelisi itsetuntoa ja rakastuminen antaisi uuden nuoruuden tunteen. Huuman haihtuessa voi kyllä krapula iskeä ja seuraukset lapsille olla hyvin ikävät. Ei avioliiton kuulu olla mikään kevyesti pois heitettävä kertakäyttötuote.
Tämä!
Minunkin täytyy runkata välillä.
Nyt on muutto tehty. Lapsemme on jo isoja, nuorin enää alaikäinen. Kyllähän he ihmettelevät isänsä ratkaisua mutta hyvät välit heillä on isäänsä. Joku ihmetteli talon ja omaisuuden jakoa. Me olemme nimet jakokirjaan laitettu, tämä ei ole riitainen ero vaikka katkeruutta tunnen.
Mieheni oli hyvin perhekeskeinen ennen tämän naisen ilmestymistä. Hän aina puhui meistä perheenä ja suunnitteli asioita perheenä. Ehkä minä kyllästytin häntä, mutta arkityössä ei voi alkaa toheltamaan mitään uutta ja ihanaa jos meinaa työt ja kodin hoitaa.
Eniten sattuu se yllätyksellisyys. Etten voinut tietää. En koskaam katsonnut puhelinta. Uskoin että kaikki minkä näin fb profiilissa oli oikein. En edes tiennyt että messengerissä voi keskustella salaa. Ja se miksi. Mies sanoi että on rakastunut tunteella. Minua kai sitten rakasti tunteetta. Kyllä minäkin tein luopumisia liittoni aikana, olisin toivonut mieheltä samaa.
Onneksi minulla on työni, vanhempani joita hoidan, nuorin lapseni kotona, harrastukseni.