Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin minulta vietiin mies.

Vierailija
05.09.2017 |

Mieheni haki opiskelemaan yletäkseen tehtävässään. Opiskeluaikana hän joutui toiselle paikkakunnalle harjoitteluun, tuli kyllä yöksi kotiin.
Harjoittelun loppuvaiheessa eräs nainen iski silmänsä mieheeni. Nainen oli työssä samassa rakennuksessa eri tehtävässä ja he näkivät aina joskus toisensa. Mieheni on hyvin sosiaalinen ja varmaan jotenkin saattanut myös ruokkia naisen kiinnostusta.
Nainen kuulema tyrkytti itseään melko suoraan. Nainen ei myöskään sanonut tietävänsä että mies oli naimisissa.
Harjoittelun jälkeen nainen pyysi miestäni fb kaveriksi. Nainen myös profiilinsa perusteella harrasti samoja asioita kuin mieheni ja kuunteli samaa musiikkia. Nämä tietenkin lisätty sivulle mieheni houkutukseksi.
Mies suostui kaveripyyntöön ja nainen alkoi pommittaa häntä. Jossain vaiheessa he tapasivat ja mies oli uskoton. Viestittely ja tapaaminen jatkui, mieheni oli laittanut naisen ja oman viestittelyn salaiseksi sekä kaverisivun.
Sitten mieheni lähti harrastetapahtumaan. Tämä nainen meni sinne omassa seurueessa varmasti tietäen että mieheni oli siellä. He olivat kahden koko viikonlopun siellä.
Mieheni kaverin vaimo laittoi heistä viestiä minulle. Olin tyrmistynyt. Mies sanoi että hänellä ja tällä naisella on paljon yhteistä
Entä minä, lapset, talo, 25v avioita?
Nainen ei ole juuri minkään näköinen ja taitaa olla jopa miestäni vanhempi.
Tunnen katkeruutta ja vihaa. Näin helppoja miehet ovat, kunnollisenakin pidetyt.

Kommentit (134)

Vierailija
81/134 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://munmennyt.blogspot.fi/         

Käykää lukemassa blogin uusin postaus! Muista pistää blogi myös seuraukseen;) Saa kommentoida postauksia positviisessa mielessä!

Vierailija
82/134 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin kuullut vain miehen version. En edes halua naista nähdä vaikka mieheni haluaisi hänet poikamme juhliin. Kirjoitin tämän kohtaloni koska minusta se on väärin että väkisin rikotaan pitkä liitto. Jos olisin edes voinut tehdä jotain etteivät asiat olisi menneet noin pitkälle, olisin tehnyt. Mutta en tiennyt naisen aikeita.

Huomaan myös että täälläkin jotkut ovat valmiita syyllistämään minua. Mutta en todella tiedä mitä minun olisi pitänyt tehdä toisin ettei näin olisi käynyt.

Harva täällä (tosissaan kirjoittavista) sinua, ap, syyllistää. Ensimmäinen vastaaja kertoi jo kaiken oleellisen. Miehesi halusi lähteä, miehesi on "syyllinen"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/134 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tässä on ollut paino ero.. mies on katsellu 25 v läskiä nyt katselee 25v hoikkaa.

Vierailija
84/134 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun mä huomasin, että miehelläni on suhde toisen naisen kanssa, ei kyllä tullut pieneen mieleenkään tehdä mitään, jotta saisin hänet takaisin. Hyi hemmetti. Menin vuokravälitystoimistoon, hankin itselleni sievän pienen yksiön ja toivotin hyvät jatkot eksälleni 20 vuoden suhteen päätteeksi. (Toki tilannetta helpotti se, että meille ei ollut siunaantunut lapsia.)

Vierailija
85/134 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisiko vielä tiivistelmän niistä 25vuodesta, niin tiedämme tekikö mies oikein.

Vierailija
86/134 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon vaihdon olleen parempaa, jos ex tulee kirjoittamaan erostaan AVlle en usko hänen olevan mikään järjenjättiläinen

Vierailija
87/134 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla olen moneen kertaan ihmetellyt tätä painotusta, että aviorikoksen aktiivisin osapuoli olisi avioliiton ulkopuolinen henkilö, eli se ns. toinen nainen tai toinen mies. "Näin minulta vietiin mies".

Pitää paikkansa, että aviorikoksen molemmat osapuolet (siis myös se toinen nainen / mies) on tehnyt synnin, mutta petetyn aviopuolison tulisi ensisijaisesti kohdata puolisonsa tekemä synti. Näin on erityisesti silloin, jos pariskunta mielii jatkaa liittoa rikkomuksesta huolimatta.

Molemmat ovat siis tehneet syntiä, mutta painotuksen pitäisi olla toisinpäin, sillä vain varattu osapuoli on viimekädessä rikkonut oman avioliittonsa ja puolisolleen antamansa lupauksen.

Vierailija
88/134 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan pelkästään naista syyllistät, oma miehesi on vähintään yhtä syyllinen. Menkää vaikka pariterapiaan jos haluatte molemmat pelastaa suhteen, jos ette niin pääse asian yli.

Vierailija
89/134 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioerossa älä anna periksi taloudellisissa asioissa yhtään.  Lapset jäävät kuitenkin enemmän sinulle, se on fakta.   Uutta naista sinun ei tarvitse teidän lasten juhliin ottaa.  Ei, ei.  Jos mies ei tule yksin, olkoon tulematta.  Silloin lapsi on jäänyt kakkoseksi ja muistaa sen aina.  Kuitenkin lasten tähden suosi heidän tapaamisiaan.

Aika parantaa kuten sanottu.  Kun aikaa kuluu, paranet ja löydät uutta seuraa.  Hoida itseäsi ja ulkonäköäsi.

Vierailija
90/134 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

It takes two to tango ...

Ei miestä voi viedä väkisin.

Vierailija
91/134 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei omista toista, ei edes puolisoaan, ei edes lapsiaan. Haluaisiko ap olla miehen kanssa joka rakastaa tai kaipaa toista? Eihän siitä tule kuin katkeruutta. Ihan jokaiselle. 25v on aika pitkä aika, lienee ihan luonnollista et ihmiset on kasvaneet ja muuttuneet ja aika usein se uusi suunta tarkoittaa myös uutta ihmissuhdetta. Oma vika jos on tuudittautunut siihen että toinen on oman itsen itsestäänselvä jatke. Niinhän ei ole. Nyt tunnet tunteesi, suret, päästät irti, otat vastuun elämästäs ja jatkat eteenpäin. Ero on hyvä kasvun paikka. Toisen naisen syyttäminen typerää. Itsehän miehes halusi lähteä.

Vierailija
92/134 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen juuri tällä hetkellä elämäni ensimmäistä kertaa korviani myöten ihastunut varattuun mieheen. Yleensä en korkean moraalini takia edes harkitsisi mitään, mutta tuossa miehessä on vain jotain sellaista, että ottaisin hänet heti jos saisin.

Mitään vakavaa ei välillämme ole tapahtunut, mutta kiinnostus on selkeästi molemminpuolista ja antaisin tapahtua heti jos siihen tulisi mahdollisuus. Ja kyllähän mies loppupelissä itse tekee sen päätöksen, että lähteekö pitkästä suhteestaan vai ei...

Siis huolisit itsellesi pettäjän? Varsinainen helmi, eihän tuota pystyisi vastustamaan millään.

Asiat eivät ole ihan näin mustavalkoisia. Jos kotona ei ole parisuhteessa ollut enää mitään eloa muutamaan vuoteen, niin ei se nyt ihan suoraan pettämistäkään enää ole. Väittäisin, että aika moni perhe on vain kulissien ylläpitämäistä.

Onhan se nyt ihan suoraa pettämistä. Miksi ei ota ensin eroa, jos suhde on huono?

Vierailija
93/134 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin kuullut vain miehen version. En edes halua naista nähdä vaikka mieheni haluaisi hänet poikamme juhliin. Kirjoitin tämän kohtaloni koska minusta se on väärin että väkisin rikotaan pitkä liitto. Jos olisin edes voinut tehdä jotain etteivät asiat olisi menneet noin pitkälle, olisin tehnyt. Mutta en tiennyt naisen aikeita.

Huomaan myös että täälläkin jotkut ovat valmiita syyllistämään minua. Mutta en todella tiedä mitä minun olisi pitänyt tehdä toisin ettei näin olisi käynyt.

Väkisin rikotaan pitkä liitto??????? Olisikohan miehellä jotain osuutta oman liittonsa rikkomiseen. Jos ei ole, niin parempi jättää sellainen vässykkä joka tekee niinkuin joku ulkopuolinen nainen haluaa.

Miehesi tässä syyllinen on, ei tämä nainen. Ja joskus pitäisi sen jätetynkin katsoa peiliin miksi näin kävi.

Olen entinen toinen nainen, nykyään yhdessä miehen kanssa joka tietoisesti jätti vaimonsa ja vielä tähänkään päivään ex ei ole ymmärtänyt että mies oli todellakin aktiivisempi osapuoli suhteemme alussa. Syyttää kaikesta minua, että olen kotoa hänen miehensä hakenut ja miehessä ei tietenkään ole mitään vikaa. Älä siis ole kuten hän, tämä onneton vässykkä ottaisi miehen takaisin vaikka olemme asuneet yhdessä jo puolitoista vuotta. Ja ainakin tämä nainen voisi hiukan miettiä miksi mies edes lähti katselemaan muita...

Vierailija
94/134 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain oli joku mies sanonut että ei suostu enää keski-ikäisen naisen statussymbooliksi. Mutta eipä ole keski-ikäisessä miehessäkään hurraamista, varsinkin jos se on se sama vuodesta toiseen. Kyllä ensihuuma on vaan tosi mahtavaa, suosittelen kaikille, vaihtaminenkin helppoa nykyään, känny vaan käteen.

Joo, ei kannata ajatella mitään muuta kuin omaa nautintoa ja sitä ensihuumaa! Mitä noista lapsista ja puolison tunteista.

Vierailija
95/134 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen juuri tällä hetkellä elämäni ensimmäistä kertaa korviani myöten ihastunut varattuun mieheen. Yleensä en korkean moraalini takia edes harkitsisi mitään, mutta tuossa miehessä on vain jotain sellaista, että ottaisin hänet heti jos saisin.

Mitään vakavaa ei välillämme ole tapahtunut, mutta kiinnostus on selkeästi molemminpuolista ja antaisin tapahtua heti jos siihen tulisi mahdollisuus. Ja kyllähän mies loppupelissä itse tekee sen päätöksen, että lähteekö pitkästä suhteestaan vai ei...

Siis huolisit itsellesi pettäjän? Varsinainen helmi, eihän tuota pystyisi vastustamaan millään.

Asiat eivät ole ihan näin mustavalkoisia. Jos kotona ei ole parisuhteessa ollut enää mitään eloa muutamaan vuoteen, niin ei se nyt ihan suoraan pettämistäkään enää ole. Väittäisin, että aika moni perhe on vain kulissien ylläpitämäistä.

Onhan se nyt ihan suoraa pettämistä. Miksi ei ota ensin eroa, jos suhde on huono?

Onhan se melkoinen mullistus lapsillekin jos noin vain erotaan. Toivo kuitenkin on, että liitto paranisi. Sitten, kun tulee ihastuminen toiseen niin sitten on jo varma, että liitto todella on ohi. Silloin on reiluinta erota heti eikä kikkailla.

Vierailija
96/134 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsot,tsot tsot!

Vierailija
97/134 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy sun mies. Sä puhut siitä kuin jostain mitä omistat, ja olet mielestäsi pitänyt sen jollain konsteilla, eli esittämällä jotain mikä sun mielestä on tuottanut sun haluaman lopputuloksen.

Narsistin puhetta.

Rakastavassa parisuhteessa sanottaisiin, että yhdessä puhuimme miten liitto voitaisiin pelastaa, näytin miehelleni että edelleen rakastan häntä, hän pyysi anteeksi, molemmat yritämme nyt tehdä asioita niin ettei tule sellaista arvottomuuden ilmapiiriä että olisi altis hakemaan hyväksyntää muualta.

Ihana alku uuteen " Hertta-sarjaan " :D

Vierailija
98/134 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea koko ketjua. AP ei kyllä suhtaudu asiaan kypsästi, kun jo aloitussivulla totesi, ettei välitä edes tavata miehen ihastusta. Olisihan sitä paljon puhumista tulevista järjestelyistä. Jos suhde rikkoutuu, niin siihen kyllä on osansa (huom. näissä asioissa ei ole syyllistä) kaikilla osapuolilla, myös AP:lla. Ketään ei voi omistaa vaikka AP näyttää niin ajattelevan. Olisikohan AP pitänyt miestään itsestään selvyytenä "kotihuonekaluna" ilman tämän kuuntelemista ja panostamista parisuhteeseen - tällöin toiselle kynnys uuteen suhteeseen on matalampi.

Vierailija
99/134 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen toinen nainen... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väkisin rikotaan pitkä liitto??????? Olisikohan miehellä jotain osuutta oman liittonsa rikkomiseen. Jos ei ole, niin parempi jättää sellainen vässykkä joka tekee niinkuin joku ulkopuolinen nainen haluaa.

Miehesi tässä syyllinen on, ei tämä nainen. Ja joskus pitäisi sen jätetynkin katsoa peiliin miksi näin kävi.

Olen entinen toinen nainen, nykyään yhdessä miehen kanssa joka tietoisesti jätti vaimonsa ja vielä tähänkään päivään ex ei ole ymmärtänyt että mies oli todellakin aktiivisempi osapuoli suhteemme alussa. Syyttää kaikesta minua, että olen kotoa hänen miehensä hakenut ja miehessä ei tietenkään ole mitään vikaa. Älä siis ole kuten hän, tämä onneton vässykkä ottaisi miehen takaisin vaikka olemme asuneet yhdessä jo puolitoista vuotta. Ja ainakin tämä nainen voisi hiukan miettiä miksi mies edes lähti katselemaan muita...

Näinhän se on että aiemmin taivas repeää kuin hxxxra häpeää. Miksi sotkeuduit toisen perheeseen? Salaa hiiviskelit heidän kodissa kun vaimo oli poissa. Nyt kiusaat lapsia minkä ehdit, estät ja rajoitat tapaamisia ?? Olisit sanonut miehelle että menee ensin selvittämään asiat tai terapiaan vaimon kanssa mutta ei halusit itsekkäästi rikkoa toisten liiton. Ja olet ja tulet aina olemaan se inhottava ihminen joka pilasi lasten elämän. Kaikki sen tietää, naapurit ja työkaverit. Kukaan ei sinua arvosta ei kukaan. Moni ei sitä vaan uskalla suoraan sanoa niinkuin töissä esimerkiksi. Surullisin on kuitenkin mies, salaa vuodattaa kyyneliä ja ikävöi lapsiaan. Hän pelkää sinua ja selän takana miettii sinun hylkäämistä, olet pelkkä piika, perheen ulkopuolinen ikuisesti.

Vierailija
100/134 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet että perheenrikkojat, toiset naiset on aika rumia. Saattavat katsoa kieroon ja nauttivat siitä että pääsevät haukkumaan exän ja lapset? Usein myös pihejä eli mies ei saisi maksaa lapsilleen oikein mitään? Ostelevat itse kalliita juttuja ja alkoholiin menee rahaa. Estävät tapaamisia naurettavilla säännöillä ja kyttäävät vieressä kun miehen lapset tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan