Kun kuulet ilmauksen "35-vuotias sinkkumies", miksi oletat, ettei tuo mies ole koskaan ollut parisuhteessa?
Tänä toistuu palstalla kerran toisensa jälkeen. Ajatellaan, että joku on sinkku aikuisiällä, hän ei ole koskaan onnistunut solmimaan parisuhdetta.
Kommentit (15)
Yleensä naiset olettavat miehessä olevan jotain vikaa, kunnes toisin todistetaan.
Miehillä taas on päinvastoin. Oletetaan naisen olevan kiinnostava, kunnes toisin todistetaan.
Tällä palstalla kirjoittaa niin paljon elämästä vieraantuneita lassukoita, että mieskirjoittajan ikisinkkuuden todennäköisyys on huomattava. Lisäksi mielikuvia muodostuu myös muiden asioiden pohjalta. Jos mies vaikkapa kirjoittaa naisista katkerasti eikä hänellä vaikuta olevan alkeellisintakaan käsitystä parisuhteiden todellisuudesta, sitä tulee helposti olettaneeksi ettei kokemusta suhteista ole.
Jos hän olisi ollut avo- tai avioliitossa, niin hän puhuisi itsestään eronneena miehenä. Nykyisin avoliittoon muutetaan melko pian (omasta mielestäni liiankin pian), joten on todennäköistä, ettei hän ole koskaan ollut edes muutaman vuoden parisuhteessa.
Siksi koska olen itse 30v ikisinkku nainen ja toivon kovasti löytäväni toisen samanlaisen. Aina kun päädyn jonkun miehen kanssa juttusille nämä ovat vasta eronneita ja antavat pakit heti kun saavat vastauksen siihen milloin oli viimeisin pitkä suhteeni...
Vierailija kirjoitti:
Jos hän olisi ollut avo- tai avioliitossa, niin hän puhuisi itsestään eronneena miehenä. Nykyisin avoliittoon muutetaan melko pian (omasta mielestäni liiankin pian), joten on todennäköistä, ettei hän ole koskaan ollut edes muutaman vuoden parisuhteessa.
Ei todellakaan puhuisi eronneena. 😂
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska olen itse 30v ikisinkku nainen ja toivon kovasti löytäväni toisen samanlaisen. Aina kun päädyn jonkun miehen kanssa juttusille nämä ovat vasta eronneita ja antavat pakit heti kun saavat vastauksen siihen milloin oli viimeisin pitkä suhteeni...
Kyllä sä mulle kelpaisit, ainakin paperilla. Itsekin ikisinkku m30 ;)
Olen kyllä luovuttanut tavallaan... en vain ole löytänyt sellaista johon olen ihastunut ja tunne olisi molemminpuolista.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla kirjoittaa niin paljon elämästä vieraantuneita lassukoita, että mieskirjoittajan ikisinkkuuden todennäköisyys on huomattava. Lisäksi mielikuvia muodostuu myös muiden asioiden pohjalta. Jos mies vaikkapa kirjoittaa naisista katkerasti eikä hänellä vaikuta olevan alkeellisintakaan käsitystä parisuhteiden todellisuudesta, sitä tulee helposti olettaneeksi ettei kokemusta suhteista ole.
Tässä syy!
No en mä ainakaan 35-vuotiaasta sinkusta oleta, että hänellä ei olisi lainkaan parisuhdekokemuksia taustallaan. Pikemminkin päinvastoin. Toki olen lähes nelikymppisenä sinkkunaisena huomannut, että jos ei ole lapsia, kuten itselläni ei ole, jotkut olettavat siitä johtuen, ettei ole myöskään vakavia parisuhteita ollut.
Minusta muutamat miehet tällä palstalla ovat olettaneet, että oon tässä koko aikuisikäni juossut joidenkin jännämiesten perässä itselleni jonkinlaista haaremia keräten. Ja nyt sitten vasta lähes nelikymppisenä, kun markkina-arvoni on laskenut lähes pakkasen puolelle, olen alkanut haikailemaan kunnollisesta ja kiltistä miehestä, jonka kanssa perustaa perhe jne. Tämä palsta on varsinainen omituisten oletusten aarreaitta. 😂😂
N38
Ei nyt tule mieleen yhtään syytä, miksi noin olettaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonompi juttu sen miehen kannalta. Kun itse 30+-40 vuotiaana etsin netin kautta seuraa, niin karsin pois kaikki, joilla oli statuksena sinkku juuri siksi, etten halunnut miestä jolla ei olisi ollut jo kokemusta avo-tai avioliitosta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Elävässä elämässä en olettaisi, mutta koska täällä palstalla kirjoittelee usein kolmikymppinen sinkkumies, joka ei ole seurustellut koskaan, niin päättelisin kyseessä olevan taas se tyyppi. Varsinkin jos teksti vaikuttaa muuten vähän elämästä vieraantuneelta ja naisvihamieliseltä.
Koska voisit olla myös 35-vuotis eronnut sinkkumies tai leskimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonompi juttu sen miehen kannalta. Kun itse 30+-40 vuotiaana etsin netin kautta seuraa, niin karsin pois kaikki, joilla oli statuksena sinkku juuri siksi, etten halunnut miestä jolla ei olisi ollut jo kokemusta avo-tai avioliitosta.
Huono juttu kun eivät juuri sinua saaneet? Aika monet muut naiset kyllä ymmärtää ettei sinkku välttämättä tarkoita ettei ole ollut avo- tai avioliitossa.
Aivoni tulivat ulos istukan mukana.
Miksi oletat että minä olettaisin ( tai kaikki) ettei kyseinen hlö ole koskaan seurustellut? Miksi sinä yleistät, otantasi lienee kuitenkin perin suppea. Tämän palstan perusteella sinun on ihan turha tehdä mitään yleistyksiä.Ihan oikeasti.