Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuva kuittailu pienistä rinnoista alkaa nyppiä

Vierailija
05.09.2017 |

Naispuolisella tuttavallani on tapana kuittailla pienistä rinnoistani (B75). Viimeksi jaksoi ihmetellä että onnistuiko mammografia oikeasti noin pienistä rinnoista. Olen suhtautunut huumorilla mutta nyt alkaa pikkuhiljaa ottaa päähän.
Miten helvetissä jollekin voi mun rintani olla noin iso ongelma kun se ei mua itseäni haittaa yhtään?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä enää ole ystävä. Hanki parempia. Luultavasti hän ei lue vauva av.sta tätä viestiä, joten se meni hukkaan. Lähetä viesti suoraan hänelle.

Vierailija
2/41 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano se sille! "Himootko mun tissejä kun jatkuvasti niistä jauhat?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä sanoa sille, että tissejä saa tarvittaessa Tallinnasta, mutta kusta ei saa päästä pois rahallakaan.

Vierailija
4/41 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, tosi kurjaa ja ennenkaikkea huonoa käytöstä. Itse isorintaisena en ikinä sanoisi mitään tuollaista. Mutta usko pois, kyllä sitä inhottavaa puhetta saa kuulla isorintaisenakin. Nosta kissa pöydälle ja suu suppuun!

Vierailija
5/41 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sinulla on normaalin kokoiset rinnat. En ymmärrä hölmöä kuittailua. 

Vierailija
6/41 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietä jatkossa aikaa täyspäisten ja empatiakykyisten ihmisten kanssa. 

Vierailija
7/41 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä enää ole ystävä. Hanki parempia. Luultavasti hän ei lue vauva av.sta tätä viestiä, joten se meni hukkaan. Lähetä viesti suoraan hänelle.

Sattaa hyvinkin lukea =)

Mutta avauksen pointti ehkä olikin se että miksi joku tekee tuollaista.

Oikeesti kyllä ajattelin kysyä seuraavalla kerralla että mikä mun rinnoissani niin kovasti askarruttaa, lapset on imetetty onnistuneesti ja miehenikin tykkää, kuten myös pienestä pepusta. Että mitäpäs jos hänkin vaikka vaihtaisi levyä.

ap.

Vierailija
8/41 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset vaan arvottaa naista esim. rintojen kautta. niin se vaan menee.

Vierailija
9/41 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä A70/AA75, olen saanut kuulla kavereiltani naureskelua hyttystenpistoista ym. Tästä on jo aikaa kymmenisen vuotta ja nämä kaverit ei ole enää kavereitani, vieläkin tosin tuntuu pahalta.. pienethän ne on.

Vierailija
10/41 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä, että on ihmisiä jotka kompeisoi huonoa itsetuntoaan öykkäröimälle muille ja haukkumalla muita kompeisoidakseen omaa epävarmuuttaan, koska on itsekin tullut lyödyksi vastaavissa tilanteissa?

Vierailija
11/41 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattaa hyvinkin lukea =)

Mutta avauksen pointti ehkä olikin se että miksi joku tekee tuollaista.

Oikeesti kyllä ajattelin kysyä seuraavalla kerralla että mikä mun rinnoissani niin kovasti askarruttaa, lapset on imetetty onnistuneesti ja miehenikin tykkää, kuten myös pienestä pepusta. Että mitäpäs jos hänkin vaikka vaihtaisi levyä.

ap.

Koska ei ole ihanne maailmaa?!

Vierailija
12/41 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei koe itse itseään arvokkaaksi, se tuo väistämättä ongelmia kaikkiin ihmissuhteisiin. Oman arvonsa tuntevaan ihmiseen kohdistuvat pahat sanat menevät sanojan puutteellisuuden piikkiin, koska ihminen tietää oman arvonsa vikoineen kaikkineen. Entinen muissa ärsyttää se piirre, jonka halaisi itsessään eniten muuttaa.

Vierailija
13/41 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

B-kupin rinnathan ovat tavalliset rinnat, eivät edes pienet. Kaverillasi taitaa olla joku ongelma sinun suhteesi, tosi outoa. Minulla on aa-kupin rinnat eikä näistä kukaan kuittaile ja hyvin onnistuu mammografia näistäkin. :)

Vierailija
14/41 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko se jossain kohti että pienet rinnat on sen mielestä rumat tai huonommat? Ei, se vain kysyi että miten mammografia onnistuu pienistä rinnoista. Miksi täälläkin otaksutaan automaattisesti, että pienistä rinnoista puhuminen on jotenkin niiden halveksuntaa? Ei minua ainakaan loukkaa yhtään, jos joku puhuu asiallisesti pienistä rinnoistani - nehän on pienet, mitä pahaa siinä on?

Vierailija
15/41 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei koe itse itseään arvokkaaksi, se tuo väistämättä ongelmia kaikkiin ihmissuhteisiin. Oman arvonsa tuntevaan ihmiseen kohdistuvat pahat sanat menevät sanojan puutteellisuuden piikkiin, koska ihminen tietää oman arvonsa vikoineen kaikkineen. Entinen muissa ärsyttää se piirre, jonka halaisi itsessään eniten muuttaa.

Mulle jäi vähän epäselväksi kumpaa tässä tarkoitat? Pienistä tisseistä kuittailevaa vai aapeetä joka ei jaksa ottaa kuittailua loputtomasti huumorilla?

Vierailija
16/41 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä, että on ihmisiä jotka kompeisoi huonoa itsetuntoaan öykkäröimälle muille ja haukkumalla muita kompeisoidakseen omaa epävarmuuttaan, koska on itsekin tullut lyödyksi vastaavissa tilanteissa?

Tästä syystä kukaan muu ei ole niin saatanallisen syylistävä toista kohtaan, kuin esim. toinen äiti toiselle äidille. Hän on saattanut kysyä miksi imetys ei onnistu ja saanut osakseen pelkkää syyllistämistä ja siirtää omaa epävarmuttaan sitten seuraavalle äidille syyllistämällä tätä.

Vierailija
17/41 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko se jossain kohti että pienet rinnat on sen mielestä rumat tai huonommat? Ei, se vain kysyi että miten mammografia onnistuu pienistä rinnoista. Miksi täälläkin otaksutaan automaattisesti, että pienistä rinnoista puhuminen on jotenkin niiden halveksuntaa? Ei minua ainakaan loukkaa yhtään, jos joku puhuu asiallisesti pienistä rinnoistani - nehän on pienet, mitä pahaa siinä on?

Ei b-kupin rinta ole mun mielestä pieni, vaan keskikokoinen.

Vierailija
18/41 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. älä välitä. Vaihtaisin koska tahansa nämä g-h -kupit sun kanssa. Olen vielä hoikka, mutta ne geenit!

Vierailija
19/41 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suhtautunut huumorilla. Suhtautumalla huumorilla olet mahdollistanut tuttavasi käytöksen, kun sinun olisi pitänyt laittaa asialle heti piste.

Vierailija
20/41 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmettelee mammografian onnistumista pienistä rinnoista naureskellen, kyllä mun on aika vaikea pitää sitä asiallisena. 

Miksi ylipäätään pitää keskustella jonkun rinnoista? tai jostain muusta ruumiinosasta? Tai vaikka pään koosta? Joille ei yhtään mitään voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan