Kolmosluokkalaiselle ei kutsuta kaverisynttäreille
On kuitenkin kavereita koulun kautta ja lisäksi harrastusten kautta. Nyt varmaan jo puoli vuotta mennyt kun sai viimeksi kutsun luokkakaverin synttäreille. Kakkosluokalla kävi 4 luokkakaverin synttäreillä. Missä vika?
Kommentit (9)
Aika harvalla kolmosluokkalaisella enää varsinaisia kaverisynttäreitä on. Ovat vähän pienempien juttuja.
Ne kakkosluokan synttärit sijoittuivat siis ajankohdalle syyskuu-maaliskuu, jos niitä ei nyt ole ollut puoleen vuoteen.
Syntymäpäivien ajankohta ei vaihdu, joten samat kutsut saapuvat varmasti tänäkin lukuvuonna aikavälillä syyskuu-maaliskuu.
t. Einstein
Jospa tuon ikäiset haluavat pitää synttärinsä jossain kalliimmassa paikassa, jonne kutsutaan vain ne muutamat lähimmät kaverit? Tai sitten kaverisynttärit vain ovat pienempien juttu.
Meilläpäin yleensä viimeiset kaverisynttärit on kun lapsi täyttää 10v.
Kaikki kutsutaan kaverisynttärit loppuu sinä tokaluokan kohdilla ja tämän jälkeen kutsuja pidetään pienimuotisempina, jos niitä ylipäätänsä halutaan järjestää. Eikä niiden kutsulistoja aikuiset enää niinkään säätele vaan lapsi saa valita itselleen ne tärkeät kaverit.
Vierailija kirjoitti:
Ne kakkosluokan synttärit sijoittuivat siis ajankohdalle syyskuu-maaliskuu, jos niitä ei nyt ole ollut puoleen vuoteen.
Syntymäpäivien ajankohta ei vaihdu, joten samat kutsut saapuvat varmasti tänäkin lukuvuonna aikavälillä syyskuu-maaliskuu.
t. Einstein
:D
Tämän ketjun ap on palstalla hyvin tunnettu hahmo, joka ei aloitustensa perusteella itse ole varsinaisesti einstein...
en muista itse käyneeni monilla kaverisynttäreillä, enkä itse pitänyt monesti isoja kaverisynttäreitä, eikä se haitannut.
Ehkä niitä synttäreitä ei vaan ole ollut...