Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko tuomittu loppuelämäni elämään huonon ihon kanssa kun

Vierailija
05.09.2017 |

kahden roaccutan kuurinkin jälkeen naama täynnä epäpuhtauksia?

Kommentit (205)

Vierailija
141/205 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilpitön huuhaamentor 😬

Vierailija
142/205 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilpitön huuhaamentor 😬

Ei kannata olla niin ylimielinen, on sitten noloa myöhemmin tajuta olleensa kapeakatseinen törppö. 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/205 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän on taas niin paljon vinkkejä ja neuvoja, että mitäköhän sitä sitte lähtisi kokeilemaan!

ap

Vierailija
144/205 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilit suoriksi ja hoitoihin! Unohda ihotautilääkäri kun joidenkin mukaan heidän palvelujaan käyttävät ovat ylimielisiä. 😬

Vierailija
145/205 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama tilanne ja roaccutanin olen syönyt neljästi.

Että pistää vihaksi nämä idiootit jotka keksivät antaa näitä neuvoja "katso mitä suuhusi laitat", "kannattaisi huolehtia ihon hoidon rutiineista", "liikunta parantaa ihoa" yms. AIVANKUIN ME AKNEIHOISET tätä emme tietäisi. Kyseessä on vaikean aknen kohdalla hankala ihosairaus, sitä ei terveellinenkään ruokavalio hoida pois. Siihen eivät tehoa tavalliset pesut. Siihen eivät tehoa pinnallisesti vaikuttavat voiteet. Sitä ei korjaa liikunta. Näissä oikeasti vaikeissa tapauksissa lääkekuuri on loppupeleissä ainoa kunnollinen apu. Ei kosmetologitätien hoidot eikä muut. Roaccutan on vahvin tarjottavissa oleva apu. Elintavoilla voi pyrkiä edesauttamaan ihon kuntoa, mutta hankalaa aknea sillä ei pois hoideta.

Jatka kuuria, käy kontrolleissa. Kuuriahan voi tarvittaessa pidentää ja aina on uusimisen mahdollisuus niinkuin itselläni. Kuuri on aina lopulta toiminut, mutta ajan kanssa sitten uusinut.

Välillä ihmisillä tuntuu olevan joku ihmeellinen kuvitelma, että akneihoiset olisivat epähygienisia suklaata mussuttavia sohvaperunoita. Yksi sana: väärin.

Vierailija
146/205 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

148 asialinjalla 😀

Vierailija
147/205 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, jos englannin ymmärrys sujuu, tässä on pari todella hyvää videota tästä aiheesta:

How To Cure Acne? STOP Doing This First • Why Your Acne Skincare Routine Never Works

Clear Acne without Acne Treatment : Minimal Acne Skincare Routine

The Cheapest & The Most Effective Skincare : Skin Barrier • How To Repair It

Olen tältä samalta henkilöltä katsellut monia videoita ja hän selittää todella perusteellisesti mistä ihon tukkoisuus ja finnien syntyminen johtuu. Löysin näiden videoiden avulla oman ihoni ongelmien syyn: liian voimakkaat puhdistusaineet, sekä ihohuokosia tukkivat kosmetiikka ja naamarasvat.

Tässä on yksi hyvä artikkeli eri tyyppisistä akneista:

http://www.ponds.com/article/detail/1154827/6-types-of-acne-know-them-t…-

Jos sinua kiinnostaa, niin kannattaa lukea lisää komedogeenisistä tuotteista (eli niistä aineista jotka tukkivat ihohuokosia ja aiheuttavat aknea). Tässä on yksi hyvä sivusto missä pystyy tarkistamaan onko jossain tuotteessa komedogeenisiä aineita: http://acnemantra.com/comedogenic-ingredients/

Tulipas romaani, mutta toivottavasti tästä oli edes vähän apua :')

Vierailija
148/205 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akne on herkkä asia, jos sen hoidossa yrittää tulla neuvomaan joku, joka ei ole itse asiaa kokenut. Varsinkin naiset joutuvat etsimään akneen erilaisia hoitokeinoja, sillä ehkäisyn lopetus tai aloitus, raskaudet tai imetys saattavat laukaista aknen uudestaan, vaikka se olisi ollut hoidossa aiemmin.

Hormoniasiat ovat monesti vaikeita lääkäreillekin. Itse sain juuri pahan suunympärysihottuman, kun vaihdoin kierukasta pillereihin. Tuo perioraalidermatiitti on usein naishormoneista johtuva. Nyt joudun miettimään, syönkö sen hoitoon antibiootteja ja tuhoan suolistoni. Vai vaihdanko takaisin pillereihin, joiden kanssa kärsin aknesta. Ilman hormonejakaan iho ei ollut hyvä. Lääkäri ei osaa sanoa mitään järkevää.

Olisi kiva, jos tällaiset keskustelut pysyisivät asiallisina, sillä iho-ongelmat vaikuttavat itsetuntoon. On mielenkiintoista lukea uusia vinkkejä ja kokemuksia!

Vierailija
149/205 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noiden komedogeenisten aineiden, esim. Silikonin takia siirryin käyttämään 100% luonnonmukaista meikkivoidetta.

Vierailija
150/205 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että pistää vihaksi nämä idiootit jotka keksivät antaa näitä neuvoja "katso mitä suuhusi laitat", "kannattaisi huolehtia ihon hoidon rutiineista", "liikunta parantaa ihoa" yms. AIVANKUIN ME AKNEIHOISET tätä emme tietäisi. Kyseessä on vaikean aknen kohdalla hankala ihosairaus, sitä ei terveellinenkään ruokavalio hoida pois. Siihen eivät tehoa tavalliset pesut. Siihen eivät tehoa pinnallisesti vaikuttavat voiteet. Sitä ei korjaa liikunta. Näissä oikeasti vaikeissa tapauksissa lääkekuuri on loppupeleissä ainoa kunnollinen apu. Ei kosmetologitätien hoidot eikä muut. Roaccutan on vahvin tarjottavissa oleva apu. Elintavoilla voi pyrkiä edesauttamaan ihon kuntoa, mutta hankalaa aknea sillä ei pois hoideta.

Jatka kuuria, käy kontrolleissa. Kuuriahan voi tarvittaessa pidentää ja aina on uusimisen mahdollisuus niinkuin itselläni. Kuuri on aina lopulta toiminut, mutta ajan kanssa sitten uusinut.

Välillä ihmisillä tuntuu olevan joku ihmeellinen kuvitelma, että akneihoiset olisivat epähygienisia suklaata mussuttavia sohvaperunoita. Yksi sana: väärin.

ja sitten on myös MEITÄ AKNEIHOISIA jotka ovat saaneet apua ruokavaliomuutoksilla, oikeilla aineilla, muuttamalla puhdistusrutiineja, lisäravinteilla ja vitamiineilla.

Mutta MEIDÄN AKNEIHOISTEN mielipide onkin huuhaata, koska emme ole vetäneet neljää kuuria maksaa tuhoavia lääkkeitä. Just!

Olen ehdottoman lääkemyönteinen aknen hoidossa, mutta sietokykyä ei riitä ollenkaan tuolle että vähätellään toisten omia kokemuksia ja kuvitellaan että oma ratkaisu on se ainoa ja oikea!

Vierailija
151/205 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskirjasto.fi on luotettava tietolähde.

Vierailija
152/205 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-vitamiiniahan se Roaccutankin on. Tai eihän noissa lääkkeissä ja voiteissa puhuta vitamiinista, vaan retinolista, retinoidista ja isotretinoiinista, jota Roaccutan on. Kaikki ovat vitamiinijohdannaisia lääkeaineita, joita käytetään iho-ongelmissa. Lievempään akneen ulkoiset tuotteet voivat olla hyvä apu vähemmillä haittavaikutuksilla. Noissa retinolituotteissa on se etu, että ne eivät vanhenna ihoa, kuten monet muut aknelääkkeet. Päin vastoin, ne pitävät ihon nuorekkaana pitempään.

Aloittajan kannattaa käydä lääkärillä. Pidempi kuuri roaa tai antibiootteja voi tulla kyseeseen, jotta tilanne saadaan tasaantumaan.

Vierailija
153/205 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja sitten on myös MEITÄ AKNEIHOISIA jotka ovat saaneet apua ruokavaliomuutoksilla, oikeilla aineilla, muuttamalla puhdistusrutiineja, lisäravinteilla ja vitamiineilla.

Mutta MEIDÄN AKNEIHOISTEN mielipide onkin huuhaata, koska emme ole vetäneet neljää kuuria maksaa tuhoavia lääkkeitä. Just!

Olen ehdottoman lääkemyönteinen aknen hoidossa, mutta sietokykyä ei riitä ollenkaan tuolle että vähätellään toisten omia kokemuksia ja kuvitellaan että oma ratkaisu on se ainoa ja oikea!

Mulla ei ole auttanut akneen mikään muu kuin e-pillerit jotka piti muista syistä lopettaa. En tiedä montako tuhatta euroa olen viimeisen 25 vuoden aikana polttanut kosmetologeihin, tuotteisiin, ruokavalioihin, lääkkeisiin ja lääkäreihin. Luultavasti lähemmäksi 10 000€ on mennyt. Mun akneni on puhtaasti hormonaalinen, ja mikään muu kuin hormoneihin vaikuttava lääkitys ei auta. Pää vaan ei kestä hormonien puuttumista, sivuoireet ovat liian pahat; raivonpuuskia, itsetuhoisuutta, haluttomuutta yms. yms. vuodesta toiseen hormonivalmisteita käyttäessä.

Näin ollen mulle ainakin on ihan turha tulla kenenkään nillittämään ihonhoitorutiineistä, aineista tai lääkkeistä. Kaikkea on kokeiltu, lääkärit ovat kädet pystyssä, että enempää ei voi. Kosmetologit eivät tietenkään koskaan ole kädet pystyssä, mutta en jaksa enää käydä kaiken maailman sarjahoidoissa, kun niistä ei mitään näkyvää apua ole.

Vierailija
154/205 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ikävää kuulla, ettei vielä toinenkaan roa-kuuri auttanut. Ärsyttää tuollaiset kommentit, että "pese kasvojasi"/"syö terveellisemmin". Ihoa ei saa pestä liikaa, perus voidepesu aamuin illoin on sopiva, ja hyvälaatuinen rasva. Kyllähän ruoalla jotain vaikutusta ihoon on, muttei se selitä aknea, ennemminkin selittäisi muutaman näppylän. Jos ruokavalio on perusterveellinen, on ihan turha lähteä kokeilemaan, että jättäisi pois kaiken maidon, viljan, hiilihydraatit yms. Ninim. kokemusta on, muutosta tapahtui, mutta ei se poistanut akneani täysin. Jotain geneettistä/hormonaalista ongelmaa.

Oletko syönyt roaccutania tarpeeksi suurella annoksella tarpeeksi pitkät kuurit? E-pillereitä olet kuulemma kokeillut, eikä niistä ole ollut apua. Menisin uudestaan ihotautilääkärille, ja pyytäisin jotain antibioottien/roa-kuurin yhdistelmää. On tosi harvinaista, ettei edes roaccutan-kuuri auttaisi kunnolla. Jos voisit kokeilla roa-kuurin ylläpitoannosta pienellä annostuksella.

Olen itsekin roa-kuurilla tällä hetkellä hormonaalisen aknen takia, ja minulle kuuri onneksi tehoaa hyvin. Ihon epäpuhtaudet vaikuttavat hirveästi itsetuntoon.

Vierailija
155/205 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysehän ei ole ollut terveellisestä/epäterveellisestä ruuasta. On puhuttu ainoastaan hyvästä ravinnosta ja sen vaikutuksesta.

Vierailija
156/205 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkiä oli jossain neuvottu kokeilemaan, sinkkivoidetta siis. Itse kävin kyllä myös ihonpuhistuksessa aina kun näyttää siltä.

Uskon että nekin auttavat. Ne voivat esimerkiksi aukaista umpeutuneet huokoset ja tali ei jää jumiin ihon alle.

Vierailija
157/205 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis olla ❤️ painike peukun lisäksi.

Asiaa!

Vierailija
158/205 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole auttanut akneen mikään muu kuin e-pillerit jotka piti muista syistä lopettaa. En tiedä montako tuhatta euroa olen viimeisen 25 vuoden aikana polttanut kosmetologeihin, tuotteisiin, ruokavalioihin, lääkkeisiin ja lääkäreihin. Luultavasti lähemmäksi 10 000€ on mennyt. Mun akneni on puhtaasti hormonaalinen, ja mikään muu kuin hormoneihin vaikuttava lääkitys ei auta. Pää vaan ei kestä hormonien puuttumista, sivuoireet ovat liian pahat; raivonpuuskia, itsetuhoisuutta, haluttomuutta yms. yms. vuodesta toiseen hormonivalmisteita käyttäessä.

Näin ollen mulle ainakin on ihan turha tulla kenenkään nillittämään ihonhoitorutiineistä, aineista tai lääkkeistä. Kaikkea on kokeiltu, lääkärit ovat kädet pystyssä, että enempää ei voi. Kosmetologit eivät tietenkään koskaan ole kädet pystyssä, mutta en jaksa enää käydä kaiken maailman sarjahoidoissa, kun niistä ei mitään näkyvää apua ole.

Anteeksi nyt vain,mutta hormonaalisen epätasapainon saa nimenomaan kuriin oikeanlaisella ruokavaliolla. Asiaan pitää vain perehtyä kunnolla. Ne jotka täällä itkee että kokeilivat maidotonta ja viljatonta jne.ja silti vaan akne kukoistaa,eivät silti välttämättä ole pitäneet huolta että saavat kaikki ravintoaineet,kolloidisista mineraaleista puhumattakaan. Kun katselee 95% ihan nuoria naisiakin Suomessa,näkee naamasta että hyvälaatuista ruokaa eivät ole nähneetkään. Todella terveellinen ruokavalio saa kasvot loistamaan!

Todella sääli,että jotkut kokevat ainoaksi keinoksi roacuttanin,e-pillerit tai antibiootit. Nuo kaikki ovat myrkkyä. Piste.

Vierailija
159/205 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttoi kuurin aikana ihokuorinnat ammattilaiselle, e-nappulat, sauna ja voide. Voi pojat ku koko naaman nahka löyty aamulla tyynyliinasta. Kyl sitten alko helpottaa. Eikä uusiutunut. Olin onnekas toisin kuin isosisko.

Vierailija
160/205 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Caveman Regimeniä. Ideana on siis se että naamalle ei tehdä yhtään mitään, että happovaippa saa toipua. Auttaa ainakin minun Rosaceaani. Tosin itse teen kerran viikossa Oil Cleansing Method -pesun saunassa ja laitan hiukan kosteusvoidetta päivittäin. Mutta siinä se.

Yleensä iho rauhoittuu kun sen antaa olla rauhassa ja ainakin stressi vähenee kun vaan luovuttaa.

http://thelovevitamin.com/caveman-regimen-ultimate-guide/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän