Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katariina Souri ja Elia

Vierailija
04.09.2017 |

Onpa pari <3

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa pinnallista tuohua taas, tuo Elia varsinkin.

Niin, vain möhömahainen Jorma ja hänen upean muodokas Pirkkonsahan voivat olla syvällisiä, eikä heillä ole lainkaan inhimillisiä, epäileviä ajatuksia omasta tai puolison ulkoisesta viehätysvoimasta. Tämä näkyy siinä, että he eivät ole lainkaan katkeria eikä heillä ole tarvetta arvostella muita pinnallisiksi.

Syvällinen Eliako sieltä saapui linjoille. Älä huoli, katsoin kristallipallosta, että eroatte kolmen vuoden sisällä. Ei sun tarvitse Kataa 70-vuotiaana katsella.

Vierailija
22/44 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno pari ja hyvää pohdintaa! Huomaa että Katalla on älliä ihan mensa-tasollakin. Tuli tippa silmään näitä kahta katsellessa. Toivotaan vaan, että Elya pysyy matkassa kun hän on niin nuori vielä ja Katalla on jo tarpeeksi pettymyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli Katariinasta kuva todella minäkeskeisestä ja jotenkin epäkypsästä ihmisestä. Epämiellyttävä kuva jäi, tosin en häntä muuten yhtään "tunne" kuin äskeisestä ohjelmasta.

Vierailija
24/44 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääskysaari kattoo jotenkin happamasti tuota Souria...Huomaa, että ei oikein tykkää. Kateus?

Siiis häh? Minusta Pääskysaari ihan selvästi symppasi tätä paria paljon enemmän kuin Miklua ja Mettia. Todella empaattisen oloisesti katsoi kyllä Kataa.

Vierailija
25/44 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli Katariinasta kuva todella minäkeskeisestä ja jotenkin epäkypsästä ihmisestä. Epämiellyttävä kuva jäi, tosin en häntä muuten yhtään "tunne" kuin äskeisestä ohjelmasta.

kata on aina esiintynyt räväkästi ja tulisesti kuten skorpioninaisen kuuluukin. Mutta sen käkätyksen ohella todella kypsää pohdintaa kuitenkin, tuntuu että hän jopa salasi tietojensa syvyyden ettei pelästyttäisi Eliaa.

Vierailija
26/44 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kata siis ruvennut taas heteroksi?

Vierailija
27/44 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiintoisa pari. Ja ne peruukit... 😃

Vierailija
28/44 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elia on miehen nimi

Vierailija
29/44 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon parempi maskeeraus kuin Miklulla ja Metillä! Vaikka silti ovat liian nuoren näköisiä suhteessa ikäänsä.

Vierailija
30/44 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Lordilla on luontevammat maskit

Vierailija
31/44 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en katsonut kuin pienen hetken tuota ohjelmaa, enkä tajunnut ollenkaan, mikä tuossa on ideana. Molemmat maskeerataan vanhan näköisiksi ja sitten nauraa räkätetään, että voi voi, tältä sitä sitten näytetään, ja hehhee, kun puhutkin mukavista housuista. Ja tuo toinen ei edes minusta näyttänyt kovin vanhalta. 

Vierailija
32/44 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elia on miehen nimi

Oikea kirjoitusasu on Eliya.

Vierailija
33/44 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en katsonut kuin pienen hetken tuota ohjelmaa, enkä tajunnut ollenkaan, mikä tuossa on ideana. Molemmat maskeerataan vanhan näköisiksi ja sitten nauraa räkätetään, että voi voi, tältä sitä sitten näytetään, ja hehhee, kun puhutkin mukavista housuista. Ja tuo toinen ei edes minusta näyttänyt kovin vanhalta. 

No ideana on elämän rajallisuuden näyttäminen ja sen pohdinta, millaisen matkan kyseessä oleva pari mahdollisesti tulee yhdessä käymään. Sehän voi kestää parhaimmilllaan vuosikymmeniä. Kyllä minusta on ainakin liikuttava ajatus miettiä millaisia lähipiirini ihmiset ovat vanhoina ja kuinka paljon meillä on yhteisiä muistoja.

Taidat olla aika nuori kun et vielä näe tässä draamaa.

Vierailija
34/44 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kata on alkanut selvästi leikata itse omat hiuksensa :) Kun katsoo noita maikkarin kuvia niin sen näkee selvästi. Eliyalla on hyvä malli mutta Katalla ihan vinoon saksittu.

Vierailija
35/44 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kata on aina esiintynyt räväkästi ja tulisesti kuten skorpioninaisen kuuluukin. Mutta sen käkätyksen ohella todella kypsää pohdintaa kuitenkin, tuntuu että hän jopa salasi tietojensa syvyyden ettei pelästyttäisi Eliaa.

Ei mua se räväkkyys tai tulisuus häirinnyt. Vaan asioiden kääntäminen niin, että puoliso näyttää häneltä itseltä ja sitten omalta äidiltään ja se, miten puhui Elyan puolesta vastauksia. Toisaalta puolesta puhuminen voi tietysti liittyä siihen, että Kata on heistä se julkkiksempi..?

Öö, horoskoopin liittäminen asiaan on melkoista huuhaata.

T. Minäkeskeisyydestä kommentoinut

Vierailija
36/44 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kata on lesbo vain koska nyt on kuuminta hottia olla vegaani, suvaita kaikkia ja panna samaa sukupuolta olevaa. Kata on vaan niin trendikäs

Vierailija
37/44 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua se räväkkyys tai tulisuus häirinnyt. Vaan asioiden kääntäminen niin, että puoliso näyttää häneltä itseltä ja sitten omalta äidiltään ja se, miten puhui Elyan puolesta vastauksia. Toisaalta puolesta puhuminen voi tietysti liittyä siihen, että Kata on heistä se julkkiksempi..?

Öö, horoskoopin liittäminen asiaan on melkoista huuhaata.

T. Minäkeskeisyydestä kommentoinut

Joo olihan se vähän noinkin, mutta itse näin niin että Katalla kovin suojelevainen suhde Eliyaan ja varmemmat mielipiteet ja siksi useammin äänessä - moni vanhempi mieshän tekee noin nuoremman naisen kanssa.

T. se horoskoopin mukaan liittänyt, mutta kun Kata on näistäkin nykyään kiinnostunut

Vierailija
38/44 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin mukana, oli paljo hauskempi jakso kuin edellinen. :D metti otti liian tosissaan

Vierailija
39/44 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ideana on elämän rajallisuuden näyttäminen ja sen pohdinta, millaisen matkan kyseessä oleva pari mahdollisesti tulee yhdessä käymään. Sehän voi kestää parhaimmilllaan vuosikymmeniä. Kyllä minusta on ainakin liikuttava ajatus miettiä millaisia lähipiirini ihmiset ovat vanhoina ja kuinka paljon meillä on yhteisiä muistoja.

Taidat olla aika nuori kun et vielä näe tässä draamaa.

Ehkä en sitten katsonut tarpeeksi pitkään, kun en nähnyt ohjelmassa mitään syvällistä pohdintaa. Näin vain sen räkätyksen ja taivastelun, kun ihmeteltiin sitä ulkonäköä. En jaksanut katsoa pidemmälle, kun oli niin lapsellisen tuntuista. 

Vierailija
40/44 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tuhkanako?" No tuskin ne sitä ruhona mereen heittäisi....

Toiveesta oli kyse, voihan joku toivoa vaikka mitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi