Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaako aikuisena mennä kauppaan vain ostamaan itselleen mässyä?

Vierailija
04.09.2017 |

Kauhea suklaan himo.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne siellä kaupassa voisi tietää kenelle sitä ostat? Voithan olla menossa vaikka kylään ja viedä lapsille tuliaisnamut.

Vierailija
2/29 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeesti? Ei kehtaa. Osta mielummin liukuvoide, banaani ja kortsuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehtaa. Kerran menin ostamaan yhden Bounty patukan, ja koko kassajono edessä ja takana kyyläsi. Oli kuin heidän kasvoilleen olisi kirjoitettu New Times Roman fontilla "LÄSKI PASKA..."

Lopuksi pakatessani bountyäni kolmeen muovikassiin (ettei näy läpi) huomasin kassamyyjän näpyttelevän watsappiin viestiä jossa oli kuvani bountypatukan kanssa, ainakin 100 hengen ryhmään. Koko Suomi tiesi mikä läski olin ennen kuin pääsin ulos ovesta. Olen siitä varma.

Vierailija
4/29 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kehtaat käyttää sanaa "mässy", on vaikea kuvitella sinun häpeilevän mitään muutakaan.

Vierailija
5/29 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä kannattaa ostaa lisäksi jotakin terveellistä tai tarpeellista ettei kassa vaan luule sua hirveäksi herkkusuuksi!

Vierailija
6/29 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hoikka, epäillään bulimikoksi ja jos olet läski niin noloahan se on. kannattaa olla normaalipainoinen, niin tuollaiset asiat ei käy mielen vieressäkään.

Vierailija
7/29 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juuri vähän aikaa sitten ostin laatikollisen fazerin sinisiä suklaalevyjä, kymmenisen konvehtirasiaa, kymmenkunta salmiakkipussia ja taisi mennä vielä kymmenisen mariannepussia. Eikä mitään terveellistä. Eikä kassa ihmetellyt, ainakaan ääneen. Joten kyllä sinä yhden levyn kehtaat ostaa.

Vierailija
8/29 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sama nainen, joka paiskas Tenat hihnalle ja huusi " Nää on äidille, ei mulle" ? Kukaan ei olis kiinnittänyt sun ostoksiin huomioo, ellet olisi itse tehnyt sitä.

Vierailija
9/29 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä juuri vähän aikaa sitten ostin laatikollisen fazerin sinisiä suklaalevyjä, kymmenisen konvehtirasiaa, kymmenkunta salmiakkipussia ja taisi mennä vielä kymmenisen mariannepussia. Eikä mitään terveellistä. Eikä kassa ihmetellyt, ainakaan ääneen. Joten kyllä sinä yhden levyn kehtaat ostaa.

Heh, näemmä joku muukin keksinyt "juhliin minä vain" ostotavan. Kannattaa vielä olla puhuvinaan puhelimeen "montako mun piti näitä rasioita ostaa?" niin epäilyt hälvenee.

Vierailija
10/29 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena nimenomaan ei pitäisi enää hävetä pikkujuttuja jossa ei ole mitään hävettävää.

Vierailija
11/29 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, näemmä joku muukin keksinyt "juhliin minä vain" ostotavan. Kannattaa vielä olla puhuvinaan puhelimeen "montako mun piti näitä rasioita ostaa?" niin epäilyt hälvenee.

No, oma vinkkini on, että osta pelkkää Suomi-tavaraa. Tuohon lisäksi minulla oli oikeasti kotimaisia lautasliinoja, hapankorppuja ym vain Suomesta saatavia juttuja. Käyt harvoin Suomessa käyvästä ex-patista. Mutta sitten samaan kauppaan korkeintaan kerran vuodessa. :)

Vierailija
12/29 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ketään kiinnostaisi? Ostin itsekin tänään leivonnaisen tyyppistä makeaa kaupasta, eikä tullut mieleenkään että sen ostamisessa olisi jotain noloa.

Vierailija
13/29 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehtaa. Mutta salaattipuska on liian ilmiselvä. Ehkä avokado, kivennäisvesi ja kauramaito? Tai nenäliinat ja tee, niin ajattelee, että olet kipeä.

Vierailija
14/29 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan joku syömishäiriö, mutta en voi esim autossa syödä jäätelöä näkyvästi ja nolottaa ostaa herkkuja kaupasta 😬

Muistan joskus kakarana kun ajettiin kaupasta kotiin ja joku lenkkeili kadulla ja me vaan huristettiin jätskiä naamariin tunkien ohi, tuli kamalan huono omatunto. Joskus saatan joissain juhlissa kieltäytyä jostain hyvästä, vaikka tekis sikana mieli, ettei muut pidä possuna. Vaikka söisivät samaa. Help :DD

Vierailija
15/29 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen kehtaisi?!  Ei kiinnosta tippaakaan, mitä joku myyjä mässyistäni ajattelee.

Vierailija
16/29 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aikuinen, jos häpeilee älyttömyyksiä.

Vierailija
17/29 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on helppo elämä, kun ehtii tuollaisella vaivata päätään. Jos haluat suklaata, menet kauppaan ja ostat suklaata. Koita kestää se, että sinun ostoksesi eivät kiinnosta ketään. 

Vierailija
18/29 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheeta, taas yksi asia mitä en ole älynnyt hävetä. Ensi kerralla karkkia ostaessani yritän muistaa luimuilla ja olla syyllisen näköinen.

Vierailija
19/29 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sidepaketti samalla. Lääkettä kuukautiskipuihin.

Vierailija
20/29 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyjää ei sun mässyt tai kortsut kiinnosta. häntä kiinnostaa vain se että maksat sun ostokset, mitä ne onkaan.