Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö ole aika säälittävää jos ihmisellä on facebookissa vaan 20 kaveria?

Vierailija
03.09.2017 |

Vanhuksen ymmärtää mutta etenkin jos kyseessä on nuori ihminen!

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää antaa merkittävä osa yksityistiedoistaan Mark Zuckerbergille, joka on osoittanut välittävänsä piut paut yksityisyydestä (nimenomaan toisten yksityisyydestä). 

Minä olen antanut vain nimeni, syntymäaikani ja sitten kasallisen kuvia. En kyllä mitään merkittävää osaa yksityistiedoistani facebookkiin ja vaikka olisinkin, niin koen olevani niin tavallinen ihminen tylsine elämineni, että kukaan Mark Zucketsök ei taatusti tee niillä tiedoilla yhtään mitään, ei varmasti jaksa edes pieraista niitä päin, kun ei edes lähipiiriä oikeasti kiinnosta.

Vierailija
42/53 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on varmaan joku tuollainen 20+ kaveria, en ole varma. Jonkun verran siivosin pois sellaisia, joiden kanssa oikeasti ei missään tekemisissä olla, eikä koskaan viestitelty. Yhden muun syyn takia.

En kirjoita koskaan mitään henk.koht seinälleni, en itsestäni enkä perheestäni. Sellaiset asiat jaetaan läheisimpien kanssa yksityisviestein. Olen mukana joissakin ryhmissä, ja sen takia tulee enemmänin fb:tä seurattua.

Eiköhän tuo ole ihan kakaroitten juttu että ns. "kavereita" pitää olla pilvin pimein! Ihmisiä joista ei oikeasti tiedetä hevon h:ta. On vain "hienoa" kun on paljon kavereita. Tuntee itsensä "joksikin".  Kyllä ne tosielämän kaverit ja ystävät on niitä oikeita aitoja ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo tykkäyshommakin on aika säälittävää kieltämättä :D Itse ainakin tykkäilen automaationa, silleen "raaputa minun selkääni ja minä raaputan sinun", en aina edes lue ajatuksen kanssa niitä päivityksiä joista tykkään, se on vain sellainen rutiini jos selaa uutiseinää, että lähes jokaiseen postaukseen peukaloa, vaikka oikeasti ei voisi vähempää kiinnostaa.

Itse käytän facebookkia niin, että laitan itselleni asioita talteen ja muistiin, on mukava lukea vuosien takaisia päivityksiä ja hauskoja tapahtumia :) Ei kiinnosta tulee yhtään tykkäystä päivitykseen, sellaisiakin päivityksiä seinältäni löytyy.

Olen myös huomannut, että jos laittaa kuvia niin tykkäyksiä satelee, jos kirjoittaa pelkkää tekstiä/laittaa linkkiä tai videota (esim. youtubessa olevaa), niin ei tykkäyksiä tule. Miksi? No siksi että se on pieni joukko jota oikeasti kiinnostaa.

FB-kontakteissani on pari kaltaistasi. Päivitin mitä tahansa, niin aina tulee peukku. En oikein ymmärrä, mikä tuossa on ideana.

Vierailija
44/53 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole FB:tä enää juuri siksi ettei se pysy tuossa 20 henkilössä. Silloin sinne voisi laittaakin jotain tietoa itsestään, mutta nyt ne leviää kuin syöpä muille kun "kavereita" on satoja.

Vierailija
45/53 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole facebookissa. Mutta jos olisin, olisi vaikea saada kasaan edes 10 FB-kaveria.  Tietenkin jos kaikki sukulaiset ja entiset koulukaverit ym. joatka ei ole kavereita lisäisi, niin sitten saattaisi tulla kasaan justiinsa ehkä 30? 

Vierailija
46/53 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeei. Miksi tällä on lähes 100 alapeukkua? Sitähän ap toivoikin, sillä tämähän oli provo. Itse annan provoille joko yläpeukun tai jätän kokonaan peukuttamatta.

Olette toopeja.

Vierailija
47/53 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olekkin säälittävää että jotain liikuttaa toisten ihmisten facebook kaverien lukumäärä?

Vierailija
48/53 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tutkimustenkin mukaan ihmisellä on korkeintaan tuon verran tosiystäviä, vaikka niitä somekavereita olisikin sadoittain. Totuus, se voi olla aika karvas kalkki niellä.

Vierailija
49/53 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eeei. Miksi tällä on lähes 100 alapeukkua? Sitähän ap toivoikin, sillä tämähän oli provo. Itse annan provoille joko yläpeukun tai jätän kokonaan peukuttamatta.

Olette toopeja.

No on kyllä vielä toopempaa antaa provolle yläpeukku.

Ei ihme että idioottimielipiteet näyttää saavan niin paljon yläpeukkuja.

Vierailija
50/53 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 40v ei olisi saanut koskaa liittyä fb. Pilannut koko paikan.

Vierailija
51/53 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tutkimustenkin mukaan ihmisellä on korkeintaan tuon verran tosiystäviä, vaikka niitä somekavereita olisikin sadoittain. Totuus, se voi olla aika karvas kalkki niellä.

Kuten aikaisemminkin kirjoitin, niin eivät FB-kontaktit suinkaan aina ole kavereita. Ne ovat nimenomaan kontakteja. Ihmisiä, joiden kanssa on verkostoitunut työn, opintojen yms. puolesta.

Vierailija
52/53 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette toopeja.

No on kyllä vielä toopempaa antaa provolle yläpeukku.

Ei ihme että idioottimielipiteet näyttää saavan niin paljon yläpeukkuja.

Sarkastinen yläpeukuttaminen on minun juttuni.

Vierailija
53/53 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Siksi en Facebookkiin aiokkaan liittyä sillä mulla olis siellä tasan yksi kaveri. En tarvitse Facebookkia mihinkään. Whatsappi riittää mulle. N28