Jokainen on hyvä jossain. Missä sinä olet hyvä?
Kommentit (41)
vitseissä. naisella oli taulunkarmit jotka hän nimesi nimellä "tätä".
erään kerran hän otti rakkaan taulunsa saunaan mukaan. seuraava saunoja tulikin hieman ajoissa vuorolleen, jolloin nainen näppäränä nappasi tyhjät karmit vartalonsa eteen suojaksi ja sanoi olettekos nähneet tätä?
tiedän, olen aivan huippu.
Vierailija kirjoitti:
Toisten ihmisten manipuloinnissa.
Sinä loistat!
Vierailija kirjoitti:
vitseissä. naisella oli taulunkarmit jotka hän nimesi nimellä "tätä".
erään kerran hän otti rakkaan taulunsa saunaan mukaan. seuraava saunoja tulikin hieman ajoissa vuorolleen, jolloin nainen näppäränä nappasi tyhjät karmit vartalonsa eteen suojaksi ja sanoi olettekos nähneet tätä?
tiedän, olen aivan huippu.
luojani tätä myötähäpeää.
Minä olen hyvä sängyssä. Ainakin varatut miehet ovat suoraan sanoneet minun olevan parempi kuin vaimo kotona.
Olen taitava ahtamaan paljon tavaraa pieneen tilaan niin että kaikki vieläpä on järkevässä järjestyksessä. Aliaksen kaltaisissa peleissä olen hyvä selittäjä.
Olen oikeasti hyvä laiskottelussa. Ihmettelen ihmisiä, jotka saa siitä tunnontuskia yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisten ihmisten manipuloinnissa.
Sinä loistat!
Mm, niin teen =)
Ruoanlaitossa täälläkin, ja ainiin pystyn saamaan orgasmin tosi helposti!
Esim kerran mies halusi pikapikaset, veti vain pikkarit alas (oli toki saanut luvan) ja kun oli työntänyt muutaman kerran, sain elämäni isoimman O:n. Mitään esileikkiä ei ollut, ei edes pussailtu tmv. ;) Olen vain ollut tällainen aina, penis tuntuu vain hyvältä sisälläni.
Vierailija kirjoitti:
Olen aivan loistava ottamaan suihin. Saan miehen kuin miehen laukeamaan alle 15 sekunnissa. Paitsi tietysti homot.
Jos h inttari ajattelee miestä ja on silmät kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Olen aivan loistava ottamaan suihin. Saan miehen kuin miehen laukeamaan alle 15 sekunnissa. Paitsi tietysti homot.
Haluaisin tulla kokeilemaan,en ole ikinä lauennut imutukseen.
Valokuvaamisessa, ongelmanratkaisussa, askartelemisessa ja vuosien kokemuksella myös muuttamisessa.
Kiltteydessä.
Kilttimies