Voisin vaikka lyödä vetoa, että mulla on euroopan unionin surkein tukka :´-((
Nyt raskauden jälkeinen kauhea hiustenlähtö jokseenkin taittunut, mutta ongelmat jatkuu.
Hiukset leikkautettu lyhyeksi (just ton hiuskadon takia) ja nyt ne rasvottuu niin penteleen nopeeta, että joutuis joka aamu peseen ja föönaan, jos meinaa täältä kämpästä kehdata ulos lähtä...
Tämmöinen helvetin lehmän nuolema petolinnun pesäpuu :```((( SNIIFF....
Pankaapa paremmaksi, kerranki aihe, jolla ei voi pahemmin kerskua.
Kommentit (9)
ni mul on aina tollanen tukka. On aina ollu ja tulee aina olemaan. Ei vaikuta parturi, shampoot , hoitoaineet, hiusten nypläys... Tervetuloa ainaisen tukanlaiton todelliseen maailmaan.
En muita tuotteita käytäkään kuin kampaamosta hankittuja. Tää nyt vaan sattuu oleen tällainen liru, ohutta untuvaa...
sillä tokihan muiden ongelmien (lähes jokainen vartalon kohta) pitää saada viel nää karva-ongelmat... tukkaa on sinänsä ihan runsaasti, mutta on NIIN liukasta ja painavaa, rasvoittuu myös pikavauhtia, jos joskus jaksaa laittaa eri aineilla ja fööneillä, niin on hyvä n. puoli tuntia, jos ei tarvii ulos mennä, ja jos tarvii ni se oli sit siinä. Sano kyl kampaajakin et ei oo ennen näin huonosti reagoivaa tukkaa nähny (yritti taivuttaa latvoja) ja kuivu ei niin millään kun imee kaiken kosteuden mitä saa... huh huh saipas taas purnata!
Ihan sama, mitä tuotteita käyttää. Olisi sulaa hulluutta maksaa maltaita kampaamon tuotteista, kun lopputulos on ihan sama kuin markettituotteillakin. Ja tosi kiva kuulla aina kampaamossa, miten ohuet ja liukkaat ja vaikeasti laitettavat hiukset. Nyt, kun on muutama harmaakin hius, niin eikös kampaajat senkin suureen ääneen kuuluta koko salille, ihan niin kuin ei asiakas sitä itse tietäisi. Nykyään värjäänkin hiukseni aina ennen kampaajalla käyntiä.
tuskin ihan lyhyeen tukkaan sitä kuitenkaan haluat. Joku vastaava käsittely, josta ei tule kiharaa on kuulemma olemassa.
Mutta edelleenkin, jos haluan tukasta siistin, vaatii se pesun, muotoilutuotteet ja föönauksen. Sen olen oppinut ja tämän kanssa pitää elää.
Laitoin tyvi permanentin. Hiukset saa helpommin föönattua, ei tarvi tupeerata ja hiukset ei rasvoitu niin helposti kun eivät ole päänahassa enää kiinni
mun tukalle se ei ainakaan sovi ollenkaan , rasvottuu heti
Mut kävin kampaajalla ekaa kertaa puoleen vuoteen, ja nyt se on ehkä vaan viidennenksi surkein.
Mullakin oli kauhee hiustenlähtö, jonka seurauksena päähän jäi pari ohutta karvaa. No, nyt päänahka pukkaa sit sitä pientä, uutta hiusta, joka on n. 4 cm mittaista ja hapsottaa joka suuntaan. Eiliseen asti tukassani ei ollut mitään mallia. Lisäksi kasvatan otsatukkaa pois, ja se ylikasvaunut reuhka roikkuu rumasti silmillä kun ei pysy korvan takanakaan. Lisäksi mulla on kamala juurikasvu ja haalistunut väri, kun värjään kotona sitten kun jaksan. Ja tukka rasvottuu jostain syystä tosi nopeasti, vaikka latvat ovatkin rutikuivat ja lentävät.
Sitäpaitsi en osaa enkä jaksa laittaa tukkaani mitenkään muuten kuin ponnarille (muuten se roikkuu silmillä), ja mulla on kamalan isot korvat, joita sitten häpeän, kun tukka on kiinni.
älä laita liikaa muotoilutuotteita! Käy ostamassa kampaamoliikkestä kunnon shampoo!