Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soittaisinko äidille ja kertoisin, miten kuormittava hän oli kun olin hänen valtansa alla?

Vierailija
03.09.2017 |

Niin pahasti, että on pilannut aikuisen elämäni. Ja hänen valtansa alla olemisella tarkoitan aikaa, kun asuin kotona ja hiukan sen jälkeen.

Kommentit (484)

Vierailija
361/484 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistien uhrien tuki ry

Vierailija
362/484 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trauma ja dissosiaatio: Insestiäitien tyttäret:

http://foorumi.traumajadissosiaatio.fi/showthread.php/42-Insestiäitien-…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/484 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun terapeuttini sanoi, että minulla on oikeus sanoa pahoista asioista vanhemmilleni niin kauan kun he elävät. Sitten kun ovat edesmenneitä, et saa enää mahdollisuutta kertoa tunteistasi . Tee se itsesi vuoksi.

Vierailija
364/484 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo insesti-termi on mielenkiintoinen, koska mulla on myös seksuaalista traumaisuutta ilman minkään tason seksuaalista traumataustaa. Mietin, että liittyykö se tietynlaiseen lapsen rajojen rikontaan, vaikkakin ne on rikottu muualla kuin kehollisella tasolla?

ap

Vierailija
365/484 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan aseksuaali 4-kymppiseksi saakka ja olisin kai vieläkin ilman sitä terapiassa tapaamaani miestä, vaikkei siinä mitään sellaista ollutkaan.

ap

Vierailija
366/484 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on ehkä pilannut lapsuutesi, mutta ei aikuisuuttasi. Sinulla on valta päättää asioistasi, joten ota vastuu elämästäsi. 

Hänen vaikutuksensa on pilannut aikuiselämäänikin, turha vääntää nyt siellä paskaa valkoiseksi. Esim. äitiys. Miten kuvittelet sen onnistuvan näillä eväillä?

ap

Miksi ihmeessä sinä olet mennyt tekemään lapsia jos sinusta ei ole äidiksi heille? Et ole yhtään äitiäsi parempi!

En nähnyt vanhemmuuden kaikkia aspekteja lapsettomana enkä tulevaa mieheni ja minun välistä vuorovaikutusta.

ap

Tiesithän sä oman omituisuutes ja kuinka hukassa olet! Miten olet voinnut kuvitella että sinusta on huolehtimaan muista kun olet niin keskittynnyt itseesi ettet oikeen tunnu pystyvän huolehtimaan itsestäsikään. Minä, minä, minä ja miltä MINUSTA tuntuu. Ryven, ryven, ryven. Huku siihen itsesääliis ja anna miehellesi ja lapsille mahdollisuus parempaan elämään. Voin vaan kuvitella sen ahdistunneen ilmapiirin mikä teidän kotona on tämänkin viikonlopun valinnu! Voi lapsi parat😳

Varmaan säkin halusit sen sun perhe-elämän niin, ettet enää kestä olla huutamatta sun lapsilles, niin mä tuun sit sanoon sulle noi, että voi vitsi anna niitten nyt olla ilman sua ja häivy siitä senkin paskapää.

ap

Ei sun tarvitse koska itse olen lähes samassa pisteessä kun sinä ja aina tajunnut etten halua pahaa oloani siirtää eteenpäin ja jättännyt lapset tekemättä.

Niin, okei. Et tunne siitä sitten olevasi huonompi kuin kaikki muut? Ettet "pysty"? Siis mä en sano niin, mutta tiedän, että se on monien mielipide, että on sairas, jos ei kykene hankkimaan perhettä, varsinkin jos periaatteessa haluaisi, mutta pää ei kestä tms. En ole sellaisten haukkujen arvoinen.

ap

Tottakai tunnen olevani huonompi mutta ymmärrän myös että asiat ovat paremmin etten sitä tehnyt. Sinäkö et siis myönnä olevasi sairas?

Vierailija
367/484 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että siinä on sitten se mun elämäni rakkaus. En kelpaa koskaan niille, joista itse pidän.

ap

Luettuani näitä sinun avauksiasi, en voi sanoa olevani yllättynyt.Miehesikin ansaitsee jotain parempaa kuin sinut.

Vierailija
368/484 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis selität että sulla on seksuaalisia traumoja ilman minkäänlaista seksuaalista hyväksikäyttöä??!!?? Sanopas tuo jollekin, jota omat vanhemmat ovat raiskannet ja käyttäneet lapsuudessa. Voi olla ettet saa sympatiaa.

Vierailija
369/484 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis selität että sulla on seksuaalisia traumoja ilman minkäänlaista seksuaalista hyväksikäyttöä??!!?? Sanopas tuo jollekin, jota omat vanhemmat ovat raiskannet ja käyttäneet lapsuudessa. Voi olla ettet saa sympatiaa.

Ja taas ihan ihme käyttäytymistä sinultakin. Miksi siitä pitää mulle suuttua? Oliko tuon mainitseminen jotenkin vnhempiensa hyväksikäyttämältä pois, vai mitä oikein yrität sanoa? Koita oppia, että on muunlaisiakin ihmisiä, kuin sinä itse.

ap

Vierailija
370/484 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on ehkä pilannut lapsuutesi, mutta ei aikuisuuttasi. Sinulla on valta päättää asioistasi, joten ota vastuu elämästäsi. 

Hänen vaikutuksensa on pilannut aikuiselämäänikin, turha vääntää nyt siellä paskaa valkoiseksi. Esim. äitiys. Miten kuvittelet sen onnistuvan näillä eväillä?

ap

Miksi ihmeessä sinä olet mennyt tekemään lapsia jos sinusta ei ole äidiksi heille? Et ole yhtään äitiäsi parempi!

En nähnyt vanhemmuuden kaikkia aspekteja lapsettomana enkä tulevaa mieheni ja minun välistä vuorovaikutusta.

ap

Tiesithän sä oman omituisuutes ja kuinka hukassa olet! Miten olet voinnut kuvitella että sinusta on huolehtimaan muista kun olet niin keskittynnyt itseesi ettet oikeen tunnu pystyvän huolehtimaan itsestäsikään. Minä, minä, minä ja miltä MINUSTA tuntuu. Ryven, ryven, ryven. Huku siihen itsesääliis ja anna miehellesi ja lapsille mahdollisuus parempaan elämään. Voin vaan kuvitella sen ahdistunneen ilmapiirin mikä teidän kotona on tämänkin viikonlopun valinnu! Voi lapsi parat😳

Varmaan säkin halusit sen sun perhe-elämän niin, ettet enää kestä olla huutamatta sun lapsilles, niin mä tuun sit sanoon sulle noi, että voi vitsi anna niitten nyt olla ilman sua ja häivy siitä senkin paskapää.

ap

Ei sun tarvitse koska itse olen lähes samassa pisteessä kun sinä ja aina tajunnut etten halua pahaa oloani siirtää eteenpäin ja jättännyt lapset tekemättä.

Niin, okei. Et tunne siitä sitten olevasi huonompi kuin kaikki muut? Ettet "pysty"? Siis mä en sano niin, mutta tiedän, että se on monien mielipide, että on sairas, jos ei kykene hankkimaan perhettä, varsinkin jos periaatteessa haluaisi, mutta pää ei kestä tms. En ole sellaisten haukkujen arvoinen.

ap

Tottakai tunnen olevani huonompi mutta ymmärrän myös että asiat ovat paremmin etten sitä tehnyt. Sinäkö et siis myönnä olevasi sairas?

Ei kai se, että on vanhempansa kiusaama ja siksi huonompi (vanhempi) kuin muut tarkoita, että on sairas? En mä ajattele, että olen sairas, vaan että mua on kohdeltu hyvin ymmärtämättömästi niin, etten itsekään siksi ymmärrä itseäni, koska minua on hämätty, ja huijattu ja minusta on väitetty kaikenlaisia asioita, jotka eivät ole totta. Totta kai siitä on tullut mega paha olo kun olen yrittänyt tehdä järkeä siitä sekasotkusta, (koitapa järkeillä kaasuvalotusta), mutta ei se tee minusta sairasta an sich. Voin voida pahoin, mutta sekään ei ole sairasta, vaan tervettä siihen nähden, mitä on mulle sanottu (äiti).

ap

Vierailija
371/484 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voinkin pahoin, siksi käyttäydynkin lapsiini päin ihan päin vittua. Se on kamalaa ja olen hakenut apua.

ap

Vierailija
372/484 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se on myös täysin käsittämätöntä, että ihmisistä on selvästi mukavaa ns. lyödä pahoinvoivaa. Lisäksi moni ei näytä koittavankaan tehdä omalle pahoinvoinnilleen mitään, varmaan siis nämä pahimmat "lyöjät". Ymmärrän, ettei tämän maan terveyspalvelut kovasti siihen kannustakaan, koska psyykkinen apu on usein juuri sitä mitä se on, eli potilaan syyllistämistä, mutta kehtaavat silti huudella minulle, joka en ole ikinä sanonut, ettenkö tarttis apua.

ap

Vierailija
373/484 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas ihan ihme käyttäytymistä sinultakin. Miksi siitä pitää mulle suuttua? Oliko tuon mainitseminen jotenkin vnhempiensa hyväksikäyttämältä pois, vai mitä oikein yrität sanoa? Koita oppia, että on muunlaisiakin ihmisiä, kuin sinä itse.

ap

Sanoisin, että erittäin alentavaa ja loukkaavaa rinnastaa itsensä samalle kokemukselle oikeasti vanhempien raiskaamien kanssa. Toisia on käytetty oikeasti hyväksi, sinua ei. Älä siis selitä, kuinka koet joutuneesi insestin uhriksi, ilman että todellisuudessa olet. Älä halvenna oikeasti hyväksikäytettyjä selittämällä, että sinulla olisi samoja kokemuksia.

Vierailija
374/484 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä haen sitä apua pahoinvointiini, melko hitain tuloksin tosin, mutta kumminkin, enkä todellakaan ota mitään paskaa terapioista, että mä olen nyt se, jota pitää syyttää. En nyt voi sanoa, että kukaan terapeutti olisi minua suoraan syyllistänytkään, mutta ei ne avunkaan metodit kovin taakkaa pois harteilta nostavia ole, vaan etsitään vikaa mun ajattelusta. Aivan kuin mä vain ajattelisin, että olipa äitini ilkeä. Ikävä kyllä hän oli. Vaikka ei varmaan tajunnutkaan mitä teki ja on oman kohtelunsa uhri.

ap

Vierailija
375/484 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sanoisin, että erittäin alentavaa ja loukkaavaa rinnastaa itsensä samalle kokemukselle oikeasti vanhempien raiskaamien kanssa. Toisia on käytetty oikeasti hyväksi, sinua ei. Älä siis selitä, kuinka koet joutuneesi insestin uhriksi, ilman että todellisuudessa olet. Älä halvenna oikeasti hyväksikäytettyjä selittämällä, että sinulla olisi samoja kokemuksia.

En hän mä sanonutkaan, että olen joutunut insestin uhriksi, voisitko lukea ne tekstit, joihin vastaat? Sanoin että on seksuaalista traumaisuutta siihen mitenkään sen tarkemmin en mennyt, niin älä hitto vieköön ala haukkua minua omien johtopäätöstesi takia!!! Opettele lukemaan ja ajattelemaan!!!

ap

Vierailija
376/484 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eli sinä vaan pystyt sieltä sanomaan, ettei mulla mitään seksuaalista traumaisuutta ole, koska sitähän voi sinun laajan asiantuntemuksesi mukaan syntyäkin vain insestistä ja kakki muu on mitä? kuvitelmaa sitten siinä vaan siitä, ettei pysty seksiin! Läpy läpy kun sä tiedät paljon! Selvännäkijä, paitsi näkyy vähän huonosti, koska en nyt pystynyt seksiin, vaikka sun pallos mukaan pystyinkin!!

ap

Vierailija
377/484 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Toivottavasti lähdet täältä palstalta, koska et vaivaudu edes lukemaan viestejä joihin vastaat, etkä ymmärtämään, mitä kirjoittaja on sanonut. Olet täysin turha täällä seksuaalisesti traumaisille, mene mun puolestani pois, äläkä ikinä tule takaisin.

ap

Vierailija
378/484 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää millaisia hulluja täälläkin kirjoittelee. Tuolla yhdelläkään ei varmaankaan ole minkään valtakunnan asiantuntemusta seksuaalisesta traumaisuudesta ja kehtasikin väittää minua loukkaajaksi, kun epäilen, että omani ovat jollainlailla lapsuuteeni liittyviä, VAIKKEI siihen liitykään seksuaalista hyväksikäyttöä. Just tämä, että pitää samalla pallolla elää tuollaisten paskojen kanssa käy voimille erittäin paljon. Sen lisäksi, että sai kärsiä siitä, kun ei kykene seksiin etc.

ap

Vierailija
379/484 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokin hullu esiintyy jonain normaalina täällä ja varmaan itsekin kuvittelee olevansa. Ei sitten ihme, että lähellänsä syntyy pahaa jälkeä, kun on noin triggeröitynyt muiden erilaisiin seksuaalisiin ongelmiin, kuin ne, jotka hän maallikkona tunnistaa.

ap

Vierailija
380/484 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Toivottavasti lähdet täältä palstalta, koska et vaivaudu edes lukemaan viestejä joihin vastaat, etkä ymmärtämään, mitä kirjoittaja on sanonut. Olet täysin turha täällä seksuaalisesti traumaisille, mene mun puolestani pois, äläkä ikinä tule takaisin.

ap

Tai korjaan: olet vaarallinen seksuaalisesti traumaisille, koska koitat heille väittää, etteiheidän kokemansa kyvyttömyys ole trauma eikä johdu mistään heille tehdystä pahasta, kun insestiä ei ole!!!!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi