Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DI-miehet vastatkaa

Vierailija
03.09.2017 |

Olen palavasti ihastunut yhteen fysiikan tohtoriin. Olen 26, ja minusta saa helposti vähän tyhmän vaikutelman. Olen aika iloinen ja nauran helposti. Lisäksi tykkään laittaa itseäni. Olen matemaattisesti jopa keskitasoa huonompi. Luen sellaista pääainetta, jota ekonomit eivät arvosta, koska matemaattisuus ei riitä.

Voisitteko ikinä ihastua kaltaiseeni?

Tykkään kävellä metsässä, tanssia ja käydä kahviloissa sekä teatterissa. Olen sosiaalinen, mutta mielestäni olisi ihanaa vaan viettää aikaa tuon tohtorin kanssa. Hän ei ole mitenkään erityisen komea, mutta todella söpö ja fiksu ja nauretaan samoille sarjakuville 😂

Kehtaanko pyytää häntä kahville tms?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat DI:n mielipiteen ja puhut fysiikan tohtorista ja ekonomista?

Vierailija
2/72 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun ei vetoa yhtään matemaattisesti rajoittuneet naiset, mutta meitä on moneen junaan. Kannattaa siis kokeilla

- DI, tohtorikoulutettava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse DI:nä en olisi missään nimessä halunnut matemaattis-teknistä puolisoa, vaan vain parempi, että on joltain humanismi-alalta. Toki kaikki on erilaisia, mutta jopa luulisin että keskimäärin halutaan jotain pehmeämpää.

Vierailija
4/72 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kahville. Ei se muuten selviä!

Vierailija
5/72 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit pyytää.

T. DI

Vierailija
6/72 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei äly ole yleensä miehillä vaatimuksena tyttöystävälle.

Vierailija
7/72 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat DI:n mielipiteen ja puhut fysiikan tohtorista ja ekonomista?

Tuo tohtori on DI. Ja itse luen kauppiksessa pääainetta, jolle moni ekonomiksi opiskeleva nauraa 😬😀

Olen silti koulun ohella ihan ok työssä, ja tulevaisuuden näkymät on hyvät.

Harmi jos teitä haittaa matemaattinen rajoittineisuus. Itseäni kun ei haittaa, vaikkei mies osaisi piirtää, tai olla sosiaalisesti taitava.

Ap

Vierailija
8/72 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä ihmeessä. Oma vaimoni on tuplamaisteri ja tohtori eräällä taloustieteiden alalla. En kuitenkaan pidä häntä erityisen välkkynä. Sensijaan hän on erittäin hauskaa ja mukavaa seuraa. Meillä on yhdessä aika hervotonta.

DI- mies

Vierailija
9/72 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi DI-tuttu on naimisissa sairaanhoitajan kanssa, toinen taisi olla pitkään parisuhteessa lentoemännän kanssa. Puolisoksi ei valkkaannu aina samanlaista kuin itse on.

Muuten mitä ihmeen tekemistä ekonomilla ja matikalla on keskenään. Jotkut ekonomeista ei todellakaan osaa laskea kuin peruslaskutoimituksia. 

Vierailija
10/72 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillehän naisten korkea koulutus ja uralla kiitäminen ovat pikemminkin karkote kuin houkutus. Itse olen DI ja näkemykseni mukaan esim. sairaanhoitajat ovat haluttuja puolisoehdokkaita korkeakoulutetuille miehille. Työpäivän jälkeen kotona kaipaa puolisolta jotain ihan muuta kuin älyllisiä haasteita. 

Vierailija
11/72 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikin pari hyväksyvää kommenttiä :) Todella noloa vaan, jos hän ajattelee minua typerykseksi, ja kieltäytyy. Joudutaan lähes joka aamu näkemään.. Ollaan samassa talossa töissä, mutta eri tehtävissä..

Mietin pyydänkö s-postilla vai kasvotusten? S-postilla hänen on ainakin helpompi kieltäytyä.

Dissaako DI-kaverit kavereiden puolisoita? Ainakin yksi kaveri kertoi, että miehensä kaverit puhuvat hirveällä tavalla naisista. En haluaisi olla se pilkan kohde, jos mies kieltäytyy 😬

Ap

Vierailija
12/72 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo jos puhutaan amismiehistä. Akateemisilla hieman eri kriteerit

Vierailija
13/72 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta reijästä se tohtori pieree kuin sinäkin.

t. DI

Vierailija
14/72 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika iloinen ja nauran helposti. Lisäksi tykkään laittaa itseäni.

Tykkään kävellä metsässä, tanssia ja käydä kahviloissa sekä teatterissa.

No tälle DI:lle kyllä kelpaisi tuollainen iloinen tanssahtelija. Ammattiala on toissijaista jos juttu muuten luistaa ja on kiva olla, eikä se tohtorikaan sitä fysiikkaa missään nimessä jatkuvasti ajattele. Stereotypioista sosiaalinen kömpelyys ja ujous voi olla hidasteia, mutta älä ota niitä henkilökohtaisesti.

Vierailija
15/72 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen DI nainen ja naimisissa raksamiehen kanssa. Harvoille on koulutuksella väliä, jos muuten juttu toimii :)

Vierailija
16/72 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akateemisuus on käynyt läpi sen verran monta inflaatiokierrosta, että siitä ei voi päätellä onko naisella älyä vai ei. Typerä on ainakin sellainen nainen, joka kuvittelee että akateemisella tutkinnolla hänellä olisi etuoikeus akateemisiin miehiin. Ei ole :)

Vierailija
17/72 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akateemisuus on käynyt läpi sen verran monta inflaatiokierrosta, että siitä ei voi päätellä onko naisella älyä vai ei. Typerä on ainakin sellainen nainen, joka kuvittelee että akateemisella tutkinnolla hänellä olisi etuoikeus akateemisiin miehiin. Ei ole :)

Jos naisella on loppututkinto oikeista tieteistä, on nainen hyvällä todennäköisyydellä keskivertoa älykkäämpi

Vierailija
18/72 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikin pari hyväksyvää kommenttiä :) Todella noloa vaan, jos hän ajattelee minua typerykseksi, ja kieltäytyy. Joudutaan lähes joka aamu näkemään.. Ollaan samassa talossa töissä, mutta eri tehtävissä..

Mietin pyydänkö s-postilla vai kasvotusten? S-postilla hänen on ainakin helpompi kieltäytyä.

Dissaako DI-kaverit kavereiden puolisoita? Ainakin yksi kaveri kertoi, että miehensä kaverit puhuvat hirveällä tavalla naisista. En haluaisi olla se pilkan kohde, jos mies kieltäytyy 😬

Ap

Nyt menee kysymykset niin vaikeiksi että kannattaa kysyä DI-naisilta tai muilta naisilta.

DI-mies

Vierailija
19/72 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta s-postilla vai kasvotusten? Jotenkin kauhistuttaa ajatus nähdä hänen torjuva ilmeensä ja joutua saamaan pakit, ja jotenkin luovia kiusallista tilanteesta pois.

Ap

Vierailija
20/72 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilastotieteilijä, mutta toivottavasti vastaukseni kelpaa. Minulla on puoliso, joka ei ole lainkaan matemaattisesti lahjakas. Se ei minua haittaa. Toki joskus tulee kinaa tai huvittavia tilanteita matemaattisuuteni takia, mutta varmaan kaikilla joskus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi