Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ikinä osta lastenvaatteita H&Mstä, KappAhlilta, Lindexiltä tai tavarataloista! Kaikki tuollaisten ketjujen vaatteet

Vierailija
04.04.2006 |

on törkeitä printtipaitoja tai seksistisiä aikuisvaatteiden kopioita. Pienistä lastenvaateliikkeistä saa lapsille sopivia vaatteita ja ennenkaikkea LAPSILLE suunniteltuja.

Ovat kalliimpia mutta mieluummin maksan kun ostan törkeitä vaatteita.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta sinä mistä tykkäät!

Vierailija
2/40 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkujen vyötärö on vesirajalla ja poikien vaatteissa kammottavia lieskaprinttejä ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita saa pienistä lastenvaatekaupoista. Ne on tehty lapsille eikä pikkuaikuisille.

Vierailija
4/40 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ompelija ompelee osan vaatteista ja neuleet ovat käsityönä tehtyjä.

Vierailija
5/40 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen antamat vaatteet vaan eivät täsmää näihin tavallisiin senttikokoihin. Tai sitten vaihtoehtoisesti ne vaatteet ovat niin huonoja, että ne kutistuvat 10 senttiä heti ekassa pesussa. Joka tapauksessa luottamus on jo täysin mennyt kyseiseen muka-erikoisliikkeeseen.

Vierailija
6/40 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tajua....

Vierailija
7/40 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä muutenkaan ymmärrä, että miksi joku ottaa päänsärkyä sellaisten lastenvaatteiden ostamisesta, joita ei itse lapselleen ostaisi:)

Vierailija
8/40 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en osta senttikoon mukaan vaan omien silmieni mukaan...

Vierailija
9/40 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sieltä vauvapuolelta. Sitä isommat ovat, ainakin pojilla, tosiaan ihan kauheita hirviö-, pääkallo-, lieska- ym. hirvityksiä. Eli ennen shoppasimme siellä, nyt pakko etsiä muualta - en todellakaan pue puolitoistavuotiastani toppatakkiin, jonka selässä on pääkallon kuva.. ja ihmettelen kyllä, kuka muukaan pukisi.. Viimeksi ostin Lindexiltä ihan kivoja perusverkkarihousuja ja raitapaitoja, mutta niissä ei valitettavasti ole hinta-laatusuhde lähelläkään H&M:ää..

Vierailija
10/40 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkään en tajua miks joku ostaa pojalleen sellasia!

Vierailija
11/40 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan mieluummin HM:tä sellaisen ihanan Bambi-paidan, josta tiedän pienen tyttöni ilahtuvan kuin jostain lastenvaateliikkeestä jonkun pinkin hörhelöpaidan, joka maksaa monta kertaa enemmän. Kukin tyylillään, minä puen mielelläni lapseni HM vaatteisiin.

Vierailija:

on törkeitä printtipaitoja tai seksistisiä aikuisvaatteiden kopioita. Pienistä lastenvaateliikkeistä saa lapsille sopivia vaatteita ja ennenkaikkea LAPSILLE suunniteltuja.

Ovat kalliimpia mutta mieluummin maksan kun ostan törkeitä vaatteita.

Vierailija
12/40 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ero ei edes ole niin iso, jos pyytää 68-senttisen ja saa 62-senttistä vastaavan, että sitä helposti silmillään huomaisi. Mutta päällä se onkin sitten jo ratkaiseva ero.

Vierailija
13/40 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vielä tytölleni vauva-aikana sieltä H&M ihania vaatteita - ja kappas, kun siirryttiin kokoon 92 niin tilalle tulivat aivan kauheat tyttöjen rytkyt. En todellakaan osta tytölleni sellaisia matalavyötäröisiä farkkuja ym. 92-98cm lapsi on vielä PIENI.

Vierailija
14/40 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse ostan mieluummin HM:tä sellaisen ihanan Bambi-paidan, josta tiedän pienen tyttöni ilahtuvan kuin jostain lastenvaateliikkeestä jonkun pinkin hörhelöpaidan, joka maksaa monta kertaa enemmän. Kukin tyylillään, minä puen mielelläni lapseni HM vaatteisiin.

Vierailija
15/40 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niissä todellakin tapahtuu ihan järkyttävä muutos kun hypätään yli 86-senttisiin kokoihin..

13

Vierailija
16/40 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että poika tarvitsisi kotihousuksi jotain college-housun tyyppistä yksinkertaista, mutta eihän koko liikkeessä ollut muuta kuin näitä trendihousuja tuhannella saumalla. Ei ne ole minun makuuni riittävän mukavat päällä, jotta niitä viitsisi lapsellekaan kotihousuksi laittaa. Mutta tietysti silloin, kun sen tyyppistä menohousua etsii, niin HM:llä on valikoimaa kyllä.

Vierailija
17/40 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

housut ovat todella matalavyötäröisiä, paidoissa on rumia printtejä, paidat ovat usein jopa läpikuultavia, harsomaisia, kaula-aukot voivat olla todella isoja ja niin edelleen.

en käsitä kuinka kukaan itseään kunnioittava äiti suostuu tyttölapsensa pukemaan niin provokatiivisiin vaatteisiin. Varmaan sieltä löytyy joskus muutakin, mutta ne ovat pokkeuksia.

Vierailija
18/40 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niitä on ketjuliikkeet väärällään.

Vierailija
19/40 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voi vapaasti kantaa euronsa kauppihin, joissa vaatteet maksavat moninkertaisesti.

Vierailija
20/40 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomesta? Me tehdään naapurin rouvan kanssa aina keväisin ja syksyisin vaatehankintamatkoja ranskaan. sieltä ostamme ihanista pienistä lastenvaateliikkeistä tosi ihania lastenvaatteita. ja ne maksaa tosi ihanan pienesti. Ja onpahan ainakin yksilöllisiä ja niin ihanan erilaisia ihania vaatteita. Eipähän hoidossa muut 2-vuotiaat kiusaa. Oishan se tosi noloo et ois kaikilla samanlaista massavaatetta jo tuossa iässä.

Mut IHANAA et tulee kevät ja kesä, HEIPPARALLAA!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän