Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on tosi kuormittunut ja sen takia "huutaa" palstalla, niin heti leimataan ihan häiriköksi ja hulluksi

Vierailija
02.09.2017 |

Vaikka juuri se kuormittuneisuushan pitäisi nähdä ja antaa tukea sille kirjoittajalle.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat sä kyllä hullukin olla. Paljon sulla on yksinpuhelua täällä ja vastailet omiin viesteihisi.

Vierailija
42/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat sä kyllä hullukin olla. Paljon sulla on yksinpuhelua täällä ja vastailet omiin viesteihisi.

En vastaile, ellen laita perään ap, eikä se ole koskaan vastaamista, vaan ajattelun jatkoa tms.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lue kahdesti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka juuri se kuormittuneisuushan pitäisi nähdä ja antaa tukea sille kirjoittajalle.

Mutta tassapa vahan muuta miettimista:

No kyllahan se hullun dignoosi kuormittaa pahimmalla mahdollisella tavalla, kun sen jalkeen ei ole enaan asiaa puolisoon, tytto, ja poikaystaviin, jne. kun kaiki katsovat vinoon. Nain se vain on.

Siksi voisi sanoa, etta hulluksi diagnosoidun kaytos johtuu kulttuurista, jonka osa esimerkiksi psykiatriakin on. Samalla logiikalla voi vaittaa aika perustellustikkin hulluksidiagnosoidun mahdollisen vakivallankin lopulta johtuvan puhtaasti turhautumisesta elamaan, jonka kulttuuri tekee vaikeaksi, kuuluuhan hulluksi diagnosoitu kulttuurinsa alinpiin kategorioihin. Aiheeseen liittyy vielapa se etta hulluksi diagnosoitu alkaa kayttaytya siten kuin odotettuun rooliin kuuluukin. Itselleen ja muille valehteluineen paivineen

Edella mainituista syista putoaa koko laaketieteelliselta hullundiagnoosilta myos tieteellinen pohja pois. Diagnosoidaanhan siina asiaa, joka on vuorovaikutuksessa kulttuurin kanssa, jota psykiatriakin on. Tuosta syysta psykiatria tutkii asiaa, johon on vaikuttanut, ja siten vaistamatta jaa mahdollisuus, etta se on kaikkine ilmioineen viela psykiatriankin luomien kasitysten aiheuttama.

Mietippa seuraavaa, voitko vaa-alla punnita kappaletta josta pidat samalla kiinni?

Asia on taysin toisenlainen muun todellisen laaketieteen kanssa, voit esimerkiksi yhdella silmayksella todeta, etta haava on selvasti haava, eika siihen ole vastaan vaittamista, et lasnaolollasi ole vaikutanut siihen mita tutkit.

Psykiatria taas jo olemassaolollaan on, eika opin kannattaja sita suostu myontamaan. Se tekee aiheesta pseudotieteen, jolla ei ole juuri horoskooppia suurempaa tiedearvoa.

No, mua ei ole diagnosoitu miksikään hulluksi. Masennusta vaan.

ap

Niin, olet sitten lahinna vastuuton, kun et halua tehda muiden pelastamiseksi yhtaan mitaan, syytat heita ainoastaan?

Eiko olisi parempi kaataa paha kulttuuri?

Vierailija
44/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennukseen en osaa sanoa mitään, kuin että kuulostaa pahalta. Siltä ettet tosiaan välitä. Toivottavasti asiat paranevat, pääset yhteisymmärrykseen miehesi kanssa. Toivottavasti miehesi ei ole äitisi kaltainen.

Vierailija
45/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lue kahdesti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tassapa vahan muuta miettimista:

No kyllahan se hullun dignoosi kuormittaa pahimmalla mahdollisella tavalla, kun sen jalkeen ei ole enaan asiaa puolisoon, tytto, ja poikaystaviin, jne. kun kaiki katsovat vinoon. Nain se vain on.

Siksi voisi sanoa, etta hulluksi diagnosoidun kaytos johtuu kulttuurista, jonka osa esimerkiksi psykiatriakin on. Samalla logiikalla voi vaittaa aika perustellustikkin hulluksidiagnosoidun mahdollisen vakivallankin lopulta johtuvan puhtaasti turhautumisesta elamaan, jonka kulttuuri tekee vaikeaksi, kuuluuhan hulluksi diagnosoitu kulttuurinsa alinpiin kategorioihin. Aiheeseen liittyy vielapa se etta hulluksi diagnosoitu alkaa kayttaytya siten kuin odotettuun rooliin kuuluukin. Itselleen ja muille valehteluineen paivineen

Edella mainituista syista putoaa koko laaketieteelliselta hullundiagnoosilta myos tieteellinen pohja pois. Diagnosoidaanhan siina asiaa, joka on vuorovaikutuksessa kulttuurin kanssa, jota psykiatriakin on. Tuosta syysta psykiatria tutkii asiaa, johon on vaikuttanut, ja siten vaistamatta jaa mahdollisuus, etta se on kaikkine ilmioineen viela psykiatriankin luomien kasitysten aiheuttama.

Mietippa seuraavaa, voitko vaa-alla punnita kappaletta josta pidat samalla kiinni?

Asia on taysin toisenlainen muun todellisen laaketieteen kanssa, voit esimerkiksi yhdella silmayksella todeta, etta haava on selvasti haava, eika siihen ole vastaan vaittamista, et lasnaolollasi ole vaikutanut siihen mita tutkit.

Psykiatria taas jo olemassaolollaan on, eika opin kannattaja sita suostu myontamaan. Se tekee aiheesta pseudotieteen, jolla ei ole juuri horoskooppia suurempaa tiedearvoa.

No, mua ei ole diagnosoitu miksikään hulluksi. Masennusta vaan.

ap

Niin, olet sitten lahinna vastuuton, kun et halua tehda muiden pelastamiseksi yhtaan mitaan, syytat heita ainoastaan?

Eiko olisi parempi kaataa paha kulttuuri?

Muiden pelastamiseksi? Niin kuin kuka pitää tässä nyt pelastaa?? Jos tajuaisit, mitä kuormittuminen vanhemmasta on, niin se on juuri sitä, että lapsi kokee olevansa vastuussa vanhemman pahasta mielestä jne. Voit miettiä, miten helvetin kuormittavaa se on lapselle. Ja voit miettiä, olinko vastuussa pelastamaan ketään.

Jos puhut lapsistani, niin mitä vittua, mistä heidät pitää pelastaa? Äidittömyydestäkö? Miten? Vastassa on saatanan kuormittunutäiti, minä, joka ei jaksa! Niin sä kehtaat haukkua mua vastuuttomuudesta!

ap

Vierailija
46/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä mikään masentunut ole, raivokas pikemminkin. Jos äitisi niin paljon sua ärsyttää, niin pistä välit poikki kokonaan. Et vastaa hänen soittoihinsa etkä viesteihinsä, anna elää omaa elämäänsä.

Vierailija
47/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennukseen en osaa sanoa mitään, kuin että kuulostaa pahalta. Siltä ettet tosiaan välitä. Toivottavasti asiat paranevat, pääset yhteisymmärrykseen miehesi kanssa. Toivottavasti miehesi ei ole äitisi kaltainen.

Mistä en välitä? Lapsistaniko? Mulla ei ole rahkeita siihen, he voivat paremmin kuin minä, miksi minun nyt pitäisi jotenkin heistä välittää? En minä heille mene sanomaan, etten teistä välitä, mutta suoraan sanoen en kyllä jaksa nyt piitata yhtään mistään joka voi minua paremmin.

ap

Vierailija
48/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

What? Siis palstalla pitäiis paapoa Ap:ta, joka huutaa syyttä suotta, koska sillä on huono päivä? Voisi onnistua jos se suoraan kertoisi että päivä on ollut surkea, mutta tuskin kukaan tulee päätä taputtelemaan jos muuten vaan vaikuttaa ikävältä ihmiseltä.

Vierailija
49/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis olen katsonut, ettei lapsilla ole mitään hätää. Jos olisi, mun ois pakko jaksaa.

ap

Vierailija
50/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

What? Siis palstalla pitäiis paapoa Ap:ta, joka huutaa syyttä suotta, koska sillä on huono päivä? Voisi onnistua jos se suoraan kertoisi että päivä on ollut surkea, mutta tuskin kukaan tulee päätä taputtelemaan jos muuten vaan vaikuttaa ikävältä ihmiseltä.

Sinullako se on jokin valta jaotella ihmiset ikäviin? Minä en ole ikävä ihminen, eikä sulla ole mitään valtaa määritellä minua.

ap

Vierailija
51/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole muiden tehtävänä sinua auttaa tai kuunnella valituksiasi.

Vierailija
52/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis olen katsonut, ettei lapsilla ole mitään hätää. Jos olisi, mun ois pakko jaksaa.

ap

Ja se "jaksaminen" ois sitten sitä, että kuormittuneena tehdä voileipiä lapsille ja huutaa kaikesta, että ne ois sitten "äidintekemiä", kuten jonkun mielestä täällä oli lapselle tärkeää.

ap

Vierailija
53/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole muiden tehtävänä sinua auttaa tai kuunnella valituksiasi.

Olenko mä sanonut niin??!! Jokainen täällä vastailee vapaaehtoisesti. Vai pitääkö joku pyssyä sun ohimolla, että tee tolle jotain?

ap

Vierailija
54/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä mikään masentunut ole, raivokas pikemminkin. Jos äitisi niin paljon sua ärsyttää, niin pistä välit poikki kokonaan. Et vastaa hänen soittoihinsa etkä viesteihinsä, anna elää omaa elämäänsä.

Ei sillä enää ole väliä, vaikka hän ois kuollut, niin mä kärsin hänen aiheuttamastaan vaikutuksesta silti, etkö tajua?

ap

Vierailija
55/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä enää ole väliä, vaikka hän ois kuollut, niin mä kärsin hänen aiheuttamastaan vaikutuksesta silti, etkö tajua?

ap

Hyvä että kärsit. Olet sen ansainnut!

Vierailija
56/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No, en kyllä ole, mutta kärsimys jalostaa. Ei tee mieli huudella muille vaikeassa elämäntilanteessa oleville, jotka tulevat siitä tänne esimerkiksi tekemään ketjun. Vaan koitan auttaa ja tukea, ja jos en aiihen pysty, autettavaa kuunnellen, eikä suut silmät täyteen sitä neuvoen, minkä mä LUULEN olevan parasta hänelle, niin olen hiljaa. Teepä perässä.

ap

Vierailija
57/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea se kommentti 36/47 niin paasee hiukan kasitykseen missa maailmassa mennaan, sitten voi yrittaa jasentaa omaa oloaan.

Jos on kehno olo siihen helpottaa se kun etsii ja loytaa maailmasta ihmista suuremman hyvan ja oikean.

Vierailija
58/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sitäpaitsi, tällä kommentillasi osoitat, ette välitä lapsistani paskaakaan, kuten en toki kuvitellutkaan, että olisit sellainen ihminen. Koska kaikki tuo kärsimys, mitä mulla äidistäni on on jotain, joka osuu lapsiini. Mutta vähätkö sä siitä välität.

ap

Vierailija
59/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinullako se on jokin valta jaotella ihmiset ikäviin? Minä en ole ikävä ihminen, eikä sulla ole mitään valtaa määritellä minua.

ap

"

Voivoi, kun mielestäni kuitenkin olet ikävä ihminen, ja sinähän et sille mitään voi.

Vierailija
60/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

"

Voivoi, kun mielestäni kuitenkin olet ikävä ihminen, ja sinähän et sille mitään voi.

Miksi haluat osoittaa, että teet hätiköityjä, mihin-lie-perustuvia päätöksiä ihmisistä omien rajoittuneisuuksiesi vuoksi? Haluat näyttää sen kaikille? No, mikäs siinä, jos haluat, että mä sanon sinusta, että olet rajoittunut ja ahdasmielinen.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi