Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on tosi kuormittunut ja sen takia "huutaa" palstalla, niin heti leimataan ihan häiriköksi ja hulluksi

Vierailija
02.09.2017 |

Vaikka juuri se kuormittuneisuushan pitäisi nähdä ja antaa tukea sille kirjoittajalle.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What? Siis palstalla pitäiis paapoa Ap:ta, joka huutaa syyttä suotta, koska sillä on huono päivä? Voisi onnistua jos se suoraan kertoisi että päivä on ollut surkea, mutta tuskin kukaan tulee päätä taputtelemaan jos muuten vaan vaikuttaa ikävältä ihmiseltä.

Sinullako se on jokin valta jaotella ihmiset ikäviin? Minä en ole ikävä ihminen, eikä sulla ole mitään valtaa määritellä minua.

ap

"

Voivoi, kun mielestäni kuitenkin olet ikävä ihminen, ja sinähän et sille mitään voi.

Sitäpaitsi, jos olisit oikein fiksu ihminen, sä pitäisit tuonkin mielipiteesi itselläsi, etkä kokisi tarvetta selostaa sitä aloituksessa kuvailemani kaltaisessa ketjussa.

ap

Vierailija
62/62 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What? Siis palstalla pitäiis paapoa Ap:ta, joka huutaa syyttä suotta, koska sillä on huono päivä? Voisi onnistua jos se suoraan kertoisi että päivä on ollut surkea, mutta tuskin kukaan tulee päätä taputtelemaan jos muuten vaan vaikuttaa ikävältä ihmiseltä.

Sinullako se on jokin valta jaotella ihmiset ikäviin? Minä en ole ikävä ihminen, eikä sulla ole mitään valtaa määritellä minua.

ap

"

Voivoi, kun mielestäni kuitenkin olet ikävä ihminen, ja sinähän et sille mitään voi.

Opettelisit ennemmin ymmärtämään kuormittuneita ihmisiä, niin kykenisit osaltasi hiukan parantamaan tätä maailmaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan