Mitä haluaisit ostaa, mutta et raaski?
Mistä haaveilet esimerkiksi helpottamaan arkea?
Itse aloitan. Haluaisin ostaa todella tehokkaan tehosekoittimen, jonka hinta olisi kylläkin valitettavasti useita satasia, enkä millään raaski sellaista ostaa. Oi että olisi mukava sillä hurauttaa smoothiet, joita syön joka aamu, eikä halpisvehkeellä, jonka tehot riittää juuri ja juuri surauttamaan jäiset mansikat :D
Kommentit (243)
Catlady=dead lady kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8 kissaa, mutta mies ei anna
Mä voisin ottaa vaikka 20 :)
t. crazy cat lady
Ja sit ne söis sun ruumiin ku kuolet yksin asuntoos ;(
So? onks se kuollut sitä näkemässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukulelen tai kosketinsoittimen. Luulen vaan etten koskaan oppisi soittamaan ja rahat menis hukkaan.
Uke maksaa 28 euroa, ei kovin iso sijoitus.
Joo, halvimmat on sitä luokkaa, mutta en ihan mitään lelua haluais. Laadukkaat on satoja euroja.
En tiedä meneekö ohi aiheen, mutta tytön sängyn kanssa on dilemma. Se on 7 vuotta vanha ja se maksoi uutena 1500€. Jo silloin ostaessa ajattelin, että sitä voi käyttää vielä opiskelijana kun ei asu kotona. Siinä on sellainen kaverisänkykin, joka menee sängyn alle piiloon. Tyttö muuttaa ensi kesänä pois ja tuon sängyn kanssa on ongelma, kun sen liikuttaminen on vaikeaa. Tähän missä nyt asuttiin, muttomiehet kantoi sen ensin portaita 7 kerrosta ylös. Ja sitten vielä asunnon sisällä portaat 8. kerrokseen (meillä makkarit on yläkerrassa). Meidän piti portaikosta ruuvata käsijohteet irti, että se sänky ylipäätään mahtui. Ja kaksi ammattilaista huhki siinä tosissaan, oli tarkkaa ja raskasta puuhaa. Kotiin sitä sänkyä ei oikein voi jättää, koska me tarvitaan itselle tilaa. Ja tyttö haluaisi mieluummin jonkinasteisen parisängyn opiskelijakämppäänsä.
Sänky on todella tukeva ja mies on kasausvaiheessa laittanut liimaa kaikkiin mahdollisiin liitoksiin, joten luultavasti se menee päreiksi jos sitä yrittää purkaa. Ei raaskisi rikkoa noin kallista sänkyä. Ei myöskään raaskisi maksaa sängyn kuljetusta, jos sänky menee jollekin vieraalle. Ja vaikka menisi tutullekin, niin kuka suostuisi maksamaan sen kuljetuksesta? En ole kysynyt hintaa vielä, mutta tuskin se alle 300€ voi olla.
En vaan keksi miten tuon sängyn saisi kiertoon ilman kauheaa rahanmenoa.
Mä en raaski ostaa lohta kun harvoin tarjouksesta, vaikka se on ihan mun lempparia
Tiilerin takkaleivinuunin. Käyttövesiputrempan. Ölhylämmityksestä eroon.
Mä haluaisin tehosekoittimen. Mutta en vaan koskaan viitsi ostaa. Edes silloin kun oli joku tarjouksessa 19,90. Mikä ihme siinä on etten raaski tuota ostaa ikinä
Syöntikypsiä mangoja muutaman joka päivälle. En raaski kun on niin kallista, ja useimmiten mangot kuitenkin ovat raakoja..vaikka yritän odottaa kunnes ovat ihan pehmeitä..
Ostan pari kertaa kuussa kuitenkin..ja kun kypsän hyvän mangon saan käsiini niin olen oikeesti jossain aökukantaisessa viidakkomoodissa, ahmin ja revin mangosta paloja hampain ja käsin, imeskelen siementä ja lopputuloksena olo on oikeesti parempi kuin seksin jälkeen. Aivan vertaansa vailla. Eli helpottaa arkea kyllä ;).
Kunnon silmälasit, joita voisin käyttää päivittäin "osana minua ja tyyliäni". Tällä hetkellä omistan rumat ja mitäänsanomattomat, joita käytän vaan ajaessa tai esimerkiksi vieraissa paikoissa, kun pitää tähyillä katukylttejä ja metropysäkkien nimiä. Olisi ihana valita makeet kehykset kaikilla herkuilla, kuten tummentuvilla ja heijastamattomilla linsseillä... mutta kun ei raaski, kun nämä nykyiset ajavat asiansa pakollisissa tilanteissa.
Minäkin haaveilen oikein kunnollisesta sängystä. Olisi juuri sopiva minun kokoiselleni selkävaivaiselle. Luultavasti sellaisen jossain vaiheessa ostankin kunhan saan säästettyä. Olen Hästensejä katsellut mutta tiedättekö tekeekö mikään suonalainen yritys vastaavia ja onko kellään kokemusta niistä?
Haluaisin teettää vaatteita. Olen tehnyt hintavertailua ja löytänyt oikein hyvän ompelijan, joka varmasti tekisi minulle juuri sellaisen takin, jonka haluaisin, mutta mittatilaustakkien hinnat lähtevät 600 sadasta.
En ole vielä raaskinut, mutta yritän säästää rahaa tähän tavoitteeseen.
Olen siis myös niin pienikokoinen, että kaupasta on tosi vaikeaa löytää istuvia vaatteita. Yleensä pienimmätkin valmisvaatteet roikkuvat päällä.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon sänky olisi aika jees. Nukun edelleen vuosia vanhalla suht rähjäisellä runkopatjalla. Siihen laadukas petari. Olisi varmasti mukavampi nukkua.
Minä en sun tapauksessas miettisi yhtään raaskiiko vai ei. Kunnon sänky on sijoitus omaan hyvään oloon ja terveyteen. nyt Ikeaan, Askoon, Iskuun, tai vaikka Jyskiin viissatanen handussa : )
Köyhänä sitä haaveilee juuri siitä "turhasta". Omakotitalo, auto, elektroniikkaa kuten iPad tai iso televisio, meikkejä, vaatteita... Ihmiset jotka väittävät että raha ei tuo onnea, niin kyllä se vaan tuo onnen!
Useita tuhansia maksavan kuuluisan suunnittelijan villakankaisen housupuvun. Joo teen itse murto-osalla hinnasta..
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin teettää vaatteita. Olen tehnyt hintavertailua ja löytänyt oikein hyvän ompelijan, joka varmasti tekisi minulle juuri sellaisen takin, jonka haluaisin, mutta mittatilaustakkien hinnat lähtevät 600 sadasta.
En ole vielä raaskinut, mutta yritän säästää rahaa tähän tavoitteeseen.
Olen siis myös niin pienikokoinen, että kaupasta on tosi vaikeaa löytää istuvia vaatteita. Yleensä pienimmätkin valmisvaatteet roikkuvat päällä.
Mukava ketju, varsinkin tämä viesti. Järkeviä ja jollain tavoin vilpittömiä henkilöitä.
Aika inhimillisiä toiveita täällä☺
Itse kaipaisin akvaarioon 3D mangrovejuurakon näköisen taustan ja krokotiilinpään kaloille piiloksi. Sekä lisää vesikasveja.
Jonkun parimetrisen puun/viherkasvin sisälle koristeeksi.
Mustaa ja harmaata vinyylikontaktimuovia, jossa on se puun syinen kuviointi.. päällystäisin kolhiintuneen jääkaapin ja keittiön kaapistojen väärän väriset päädyt.
Nuo taustat maksaa ebayssakin n.150e, viherkasvia ei ole osunut sopivan näköistä kohdalle vielä..ja hinnatkin huitelevat parissa sadassa. Kontaktimuovia pitäisi käydä katsomassa vaikka K-raudan alekorista.
Hoitovapaalla ollessa aika hinnakkaita haaveita, vaikka melko arkisia. Ennen haaveilin aina matkustamisesta johonkin uuteen paikkaan, ehkä sekin aika koittaa, kun on remontti ja hoitovapaa ohi😎
Haluaisin ostaa kaikenlaista itselleni, mutta ei sitä vaan raaski, koska rahaa ei koskaan jää mihinkään ylimääräiseen. Olen ihan täysiaikaista työtä tekevä ihminen, mutta palkka niin pieni, että pakollisten menojen jälkeen ei voi kuvitellakaan ostavansa mitään. Itse asiassa rahat loppuvat aina viimeistään viikkoa ennen seuraavaa tilipäivää. No, onneksi saa kuitenkin olla lämpimissä sisätiloissa ja lämmintä vettäkin riittää :). Ihan tyytyväinen siis olen.
Teslan haluaisin mutta ei massi riitä.
Uusi sänky on toivelistalla, mutta sitä varten pitää vielä vähän säästää ja siltikin on harkinnassa maltanko maksaa niin paljon patjoista :D
Hyvät monitehosilmälasit hintoja katsomatta. Yleensä kun tarvitsen uudet, katselen tarjoukset, selailen nettiä viikkokaupalla ja etsin lopulta sellaisen kohtuuhintaisen paketin. Silloin joutuu yleensä jossain kohtaa tinkimään, joko linssit ovat huonompaa laatua kuin haluaisi tai kehykset eivät ihan ne ykkösvaihtoehdot.
Jos raaskisin, kävelisin hyvään optikkoliikkeeseen, valitsisin parhaat kehykset hintalappua katsomatta ja sitten niihin hyvälaatuiset linssit tunnetulta valmistajalta. Ottaisin kaikki kaikki uudet ominaisuudet ja parannukset, mitkä on keksitty helpottamaan selkeää näkemistä. Linsseillä on merkitystä, kun käyttää laseja joka päivä.
Ja sit ne söis sun ruumiin ku kuolet yksin asuntoos ;(