Mitä haluaisit ostaa, mutta et raaski?
Mistä haaveilet esimerkiksi helpottamaan arkea?
Itse aloitan. Haluaisin ostaa todella tehokkaan tehosekoittimen, jonka hinta olisi kylläkin valitettavasti useita satasia, enkä millään raaski sellaista ostaa. Oi että olisi mukava sillä hurauttaa smoothiet, joita syön joka aamu, eikä halpisvehkeellä, jonka tehot riittää juuri ja juuri surauttamaan jäiset mansikat :D
Kommentit (243)
Rakennuttaa pienen omakotitalon jonnekkin maalle lähelle kaupunkia... Mutta sit tarvisin autonkin, ja ajokortin. Yksin en uskaltais asua joten mieskin olis kiva. Tai koira ainakin, mut olen kai allerginen. Joten tyydynpä vuokra-asuntooni kerrostalossa, yksin ._.
Höyrypesurin jolla pesisin kylppärin kaakelit harjalla jynssäämisen sijasta.
Kannattaako, onko kokemusta?
Minustakin kiva ketju.
uuden hajuveden, mutta ne on niin kalliita ja töissäkään ei saa hajusteita käyttää, joten jäisi aika vähälle käytölle.. haluaisin myös uuden parkatakin syksyksi, mutta on vielä 2 ihan käyttökelpoista syystakkia niin en millään raaski ostaa :/ haaveilen myös kunnon hengittävistä/vedenkestävistä ulkoiluhousuista.
Kiva ketju, oli mielenkiintoista lukea teidän toiveita. Toivottavasti joskus toteutuvat :) Itse haaveilen MACin huulipunasta joko sävyssä Ruby Woo tai Russian Red. Ei mikään mahdoton toive sinänsä, mutta en vaan millään raaskisi maksaa 30 euroa yhdestä huulipunasta...
Neuleen lämmittämään syksyäni. Maksaa 300 e, joten jää hankkimatta.
Onpa ankea ketju, surullista lukea kuinka niin moni ei suo itselleen pieniä saati suurempia elon ja arjen helpottajia ja ilahduttajia.
Haluaisin ostaa automaattivaihteisen auton, helpottaisi elämää todella paljon kun talvikin on tulossa. Ehkä olisi varaa käytettyyn, mutta en ymmärrä mitään autoista enkä tunne ketään joka voisi auttaa hyvän valitsemisessa. Ehkä suurempi este on se, että ajoin ajokortin n. 10 vuotta sitten enkä juurikaan ole sen jälkeen ajanut. Pelkään ja stressaan autoilua.
Vierailija kirjoitti:
Catlady=dead lady kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8 kissaa, mutta mies ei anna
Mä voisin ottaa vaikka 20 :)
t. crazy cat lady
Ja sit ne söis sun ruumiin ku kuolet yksin asuntoos ;(
So? onks se kuollut sitä näkemässä?
Siis sou? Miks aina pitää tiuskasta takasi jos joku laittaa vähän erilaisen kommentin ja alapeukuttaa :D kyllä ainaki mun mielestä varsin oksettava ajatus tuo. Sun mielest vaan sou?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä meneekö ohi aiheen, mutta tytön sängyn kanssa on dilemma. Se on 7 vuotta vanha ja se maksoi uutena 1500€. Jo silloin ostaessa ajattelin, että sitä voi käyttää vielä opiskelijana kun ei asu kotona. Siinä on sellainen kaverisänkykin, joka menee sängyn alle piiloon. Tyttö muuttaa ensi kesänä pois ja tuon sängyn kanssa on ongelma, kun sen liikuttaminen on vaikeaa. Tähän missä nyt asuttiin, muttomiehet kantoi sen ensin portaita 7 kerrosta ylös. Ja sitten vielä asunnon sisällä portaat 8. kerrokseen (meillä makkarit on yläkerrassa). Meidän piti portaikosta ruuvata käsijohteet irti, että se sänky ylipäätään mahtui. Ja kaksi ammattilaista huhki siinä tosissaan, oli tarkkaa ja raskasta puuhaa. Kotiin sitä sänkyä ei oikein voi jättää, koska me tarvitaan itselle tilaa. Ja tyttö haluaisi mieluummin jonkinasteisen parisängyn opiskelijakämppäänsä.
Sänky on todella tukeva ja mies on kasausvaiheessa laittanut liimaa kaikkiin mahdollisiin liitoksiin, joten luultavasti se menee päreiksi jos sitä yrittää purkaa. Ei raaskisi rikkoa noin kallista sänkyä. Ei myöskään raaskisi maksaa sängyn kuljetusta, jos sänky menee jollekin vieraalle. Ja vaikka menisi tutullekin, niin kuka suostuisi maksamaan sen kuljetuksesta? En ole kysynyt hintaa vielä, mutta tuskin se alle 300€ voi olla.
En vaan keksi miten tuon sängyn saisi kiertoon ilman kauheaa rahanmenoa.
Vuokratkaa nosturi ja siirrätte sängyn ikkunan kautta?
Uudet koskettimet. Ostin halvat ja innostuin soittamisesta ja haluaisin nyt paremmat, mutta en viitsi ostaa, koska juuri vuosi sitten ostin nuo.
Chanelin laukun. En raaski laittaa niin paljon rahaa laukkuun.
Peakin tän syksyn malliston kevytuntsikan, en raaski ostaa täyteen hintaan.
Vaalean maton olkkariin, mutta en raaski, koska likastuu koiran takia niin nopeesti .
Keittiö- ja kylppärirempan.
Kotisiivouspalvelun (ehkä raaskin mutta harkitsen vielä).
Olen tällä hetkellä osa-aikatyössä. Minulla jää kuukausittain käteen vain muutama hassu satanen. Joudun tällä hetkellä miettimään koko ajan, mitä raaskii ostaa.
Tällä hetkellä haluaisin uuden ompelukoneen rikkinäisen tilalle. Hyvät talvikengätkin olisivat ihanat. Ei raaski...
Vierailija kirjoitti:
Höyrypesurin jolla pesisin kylppärin kaakelit harjalla jynssäämisen sijasta.
Kannattaako, onko kokemusta?
Minustakin kiva ketju.
Kannattaa.
Tosi tehokas vempele.
Mutta sinne ei kannata laittaa hanavettä, tai kohta se on kalkkia täynnä, eikä enää toimi.
Kalkinpoistossa taas saattaa tulla painekattilaan reikä, sillä se ei välttämättä kestä sitruunahappoa.
Siis vain tislattua vettä jos haluaa siitä pitkäikäisen (akkuvettä tai itse käytän kondensoivan pyykinkuivaajan säiliöstä ottamaani).
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin teettää vaatteita. Olen tehnyt hintavertailua ja löytänyt oikein hyvän ompelijan, joka varmasti tekisi minulle juuri sellaisen takin, jonka haluaisin, mutta mittatilaustakkien hinnat lähtevät 600 sadasta.
En ole vielä raaskinut, mutta yritän säästää rahaa tähän tavoitteeseen.
Olen siis myös niin pienikokoinen, että kaupasta on tosi vaikeaa löytää istuvia vaatteita. Yleensä pienimmätkin valmisvaatteet roikkuvat päällä.
Ranskasta voisit löytää valmiina, sillä siellä ollaan pieniä ja myös laihoja.
Kai niillä on nettikauppojakin.
Köyhänäsaahaaveilla kirjoitti:
Metallinpaljastin. Kohtuu hyvä maksaa n.700€ eli aivan liikaa. Kotipaikalta ja sen lähettyviltä saattaisi löytää vaikka mitä aarteita ja historian havinaa.
M34
Sitten voisit 🤔 tulla etsimään kotitilalle kadonneet vihki- ja kihlasormukseni 😋
Ostettiin uudet sormukset. Kihlasormuksen sain samanlaisen. Vihkisormus valmistettiin kuvailemisen perusteella. Ois pitänyt piirtää malli. Ei tullut samanlaista, ostin sen, mutta harmittaa hieman.
Kunnon maantiepyörän. Mies ei tätä ymmärrä.
https://www.zalando.fi/petite-koot/ meille lyhyemmille naisille