Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit ostaa, mutta et raaski?

Vierailija
02.09.2017 |

Mistä haaveilet esimerkiksi helpottamaan arkea?

Itse aloitan. Haluaisin ostaa todella tehokkaan tehosekoittimen, jonka hinta olisi kylläkin valitettavasti useita satasia, enkä millään raaski sellaista ostaa. Oi että olisi mukava sillä hurauttaa smoothiet, joita syön joka aamu, eikä halpisvehkeellä, jonka tehot riittää juuri ja juuri surauttamaan jäiset mansikat :D

Kommentit (243)

Vierailija
61/243 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkilaukun, kyllä vain. Aion kyllä varmasti ostaa sen jossakin vaiheessa. Mietin esim. Chanelin klassikkolaukkua. 

Toinen asia on designmerkkiä oleva vedenkeitin. Tyydyn ihan tavalliseen silmää miellyttävään.

Vierailija
62/243 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso hammasremontti olisi teetettävä, mutta hinnakas on. Haluaisin laitattaa ylhäälle implanttien avulla proteesin, mutta tuskin koskaan on niin paljon ylimääräistä. Ikää on jo jonniin verran, hammasluu on alkujaan jo huonolaatuista (äidiltä peritty!), joten kokoproteesi ylös on pakko teettää. Kitalaellinen on vain niin epämiellyttävä. Siksi haaveilen implanttineppareilla kiinnitettävästä hammasrivistöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/243 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hatun. Sellaisen aika kapealierisen. Tykkään hatuista ja ne sopivat minulle hyvin. Hyvä, sateenkestävä (=niin käsitelty) huopahattu maksaa 100+ euroa. -.-

Vierailija kirjoitti:

Mistä haaveilet esimerkiksi helpottamaan arkea?

Itse aloitan. Haluaisin ostaa todella tehokkaan tehosekoittimen, jonka hinta olisi kylläkin valitettavasti useita satasia, enkä millään raaski sellaista ostaa. Oi että olisi mukava sillä hurauttaa smoothiet, joita syön joka aamu, eikä halpisvehkeellä, jonka tehot riittää juuri ja juuri surauttamaan jäiset mansikat :D

Wilfan tehosekoitin maksaa noin 150e ja teho riittää niin pähkinöihin, siemeniin kuin jääpaloihinkin. Ainakin omassa on myös kuumuutta kestävä kannu (kaikissa blendereissähän ei ole).

Vierailija
64/243 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ostaa Moccamaster kahvinkeittimen, mutta pidän hintaa liian kalliina, koska kahvinjuontini on vähenemään päin. Moccamasterilla keitetty on aromikasta.

Vierailija
65/243 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rahaa olisi kuin roskaa, meillä kävisi siivooja. Se aloittaisi ikkunoista. Samoin ostaisin paljon enemmän ruokaa (puoli)valmiina, sellaista laadukasta pöperöä eikä halpiseineksiä. Kai sitä jostain isolla rahalla saisi tilattua?

Vierailija
66/243 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukulelen tai kosketinsoittimen. Luulen vaan etten koskaan oppisi soittamaan ja rahat menis hukkaan.

Vierailija
67/243 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000€ vanhojentanssimekon tyttärelle... Ihan liikaa kerran pidettävästä puvusta, sanoi jo tyttö itsekin 😁

Vierailija
68/243 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saisi hampaat kuntoon. Jäin työttömäksi ja ei ole varaa hoidattaa edes kunnallisella. Rumat, huonot hampaat vaikuttaa työnhakuunkin. Yksityinen hammashoito jäi kesken työttömäksi jäädessäni. Yksineläjänä, asuntolainaa maksellessa, ei ole varaa hammashoitoon edes kunnallisella.

Vierailija
69/243 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen karaatin timantin, värinä vähintään J ja puhtaus vähintään SI1. Hionta VG. Hintaa noin 20-30 ke.

Tyydyn toistaiseksi hieman yli yksikaraattiseeni.

Vierailija
70/243 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä tahtoisin ostaa sen Suomi 10v Katri Helenan löylykiulun ja -kauhan kun ovat niin nätin vaaleansiniset, mutta ovat musta liian hintavat :D 

Vierailija
71/243 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukulelen tai kosketinsoittimen. Luulen vaan etten koskaan oppisi soittamaan ja rahat menis hukkaan.

Uke maksaa 28 euroa, ei kovin iso sijoitus.

Vierailija
72/243 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna en tarvitse enkä halua mitään. Ei ole yhtään tavaraa josta en pitäisi eikä mitään puutu.

Vierailija
73/243 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammasremontti. Rumat ja huonot hampaat. Proteesit pitäisi saada, mutta ei ole varaa. Vaikuttaa työnhakuun ja ulkomuotoon.

Vierailija
74/243 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metallinpaljastin. Kohtuu hyvä maksaa n.700€ eli aivan liikaa. Kotipaikalta ja sen lähettyviltä saattaisi löytää vaikka mitä aarteita ja historian havinaa.

M34

Vierailija
75/243 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät vaelluskengät (Hanwag Tatra) ja rinkan (Deuter SL). Maksavat yhteensä n. 450 €. Olen haaveillut noista jo toooosi pitkään, mutta jostain syystä en vain raaski niitä ostaa. Jospa joulupukki toisi edes toisen...

Vierailija
76/243 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestävästä tehosekoittimesta haaveileville suosittelen NutriBullet:ia.

Omalla toivelistalla Eero Aarnion Poni -tuoli. Ois mulla siihen varaa mutta se on vähän turhake.

Vierailija
77/243 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmw 335 coupe,saa jo 20000€ ,mutta en millään raaskisi niin paljon laittaa autoon,vanhasta saisi 6-7000€ vaihdossa,mutta parempia ollut yksityisillä.

Vierailija
78/243 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelykengät.

Vanhat halkesivat pohjasta ja olen pitänyt kympin tennareita ja grokseja koko kesän mutta nyt pitäis mennä kenkäkauppaan mutta olen maailman huonoin hankkimaan mitään uutta.

Rahasta ei ole kiinni

Vierailija
79/243 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin chanelin 2.55 laukun. Ihan järjetön ajatus laittaa monta tuhatta yhteen laukkuun, mutta en haaveelleni mitään voi. Rahallisesti olisi mahdollistakin, mutta ei kyllä yhtään järkevää.

Vierailija
80/243 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittojen mukaan tehdyt kengät. Mun on vaikea löytää sopiva kenkiä koska mulla on kapea kantapää. Tähän asti on tullut ravattua kenkäkaupasta toiseen. En ole raaskinut teettää kenkiä. Mutta ehkä sekin päivä tulee joskus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan