Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit ostaa, mutta et raaski?

Vierailija
02.09.2017 |

Mistä haaveilet esimerkiksi helpottamaan arkea?

Itse aloitan. Haluaisin ostaa todella tehokkaan tehosekoittimen, jonka hinta olisi kylläkin valitettavasti useita satasia, enkä millään raaski sellaista ostaa. Oi että olisi mukava sillä hurauttaa smoothiet, joita syön joka aamu, eikä halpisvehkeellä, jonka tehot riittää juuri ja juuri surauttamaan jäiset mansikat :D

Kommentit (243)

Vierailija
41/243 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton. Menisi kunnolliseen autoon aivan liikaa rahaa tämänhetkisistä säästöistä ottaen vielä tämänhetkiset tulot huomioon. Lisäksi auton mukana tulevat ylläpitokustannukset olisivat liikaa.

Vierailija
42/243 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitysoikeudet Yön ja Mamban ns "musiikkiin". Laittaisin molemmat totaaliseen esityskieltoon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/243 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaguar XF:n. Vain 65 000 uutena.

Toi on kyllä niiiiin kaunis, että tilapäisessä mielenhäiriössä voisi hyvinkin hairahtua ostamaan. Jos sulla on ton verran rahaa irrottaa jostain, niin kannustan kyllä ostamaan! Lupaan, ettet kadu, vaikka onkin ihanan kallis.

Tuohan näyttää kokolailla samalta kuin kaikki muutkin nykyautot.

Itse en kyllä tuota hankkisi.

Vierailija
44/243 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon alkanu haaveilla uudesta liesitasosta. Joka aamu mua ärsyttää yhä enemmän ja enemmän se, että paistinpannu lämpeää vain keskeltä, reunoilla on noin 4cm leveä vyöhyke, jota liesi ei lämmitä. Ja valurautapannussa lämpö siirtyy pannua pitkin aika hitaasti. Paista siinä sitten munakasta ja pekonia, kun lämpö tulee pannulle niin epätasaisesti. Äärimmäisen ärsyttävää! Mutta sellainen liesitaso missä tätä ongelmaa ei olisi maksaisi 1000€. Tai 1500€ jos haluaisi sellaisen, mikä on täysmusta silloin kun sähköt ei ole päällä. Se olisi niiiin hieno. Mutta kun ei raaski! 

Ikinä en ole joutunut katumaan jos olen ostanut jotain kallistakin, mikä tulee tarpeeseen. Mikä siinä silti on, ettei millään raaskisi laittaa vähän rahaa sellaiseen asiaan, joka parantaisi arkea? Neljä vuotta on jo tuon liesitason kanssa kärvistelty.

Vierailija
45/243 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuden patjan ja petauspatjan. Vaikka ostaisi jostain Jyskistä, menisi monta sataa. Hyvä petari maksaa jo 350€... Ei vaan raaski eikä ole niin paljoa ylimääräistä.

Ostin 374 euroa, yhteensä petari ja patja, osamaksuna.  Petari niin paksu että nyt on kaksi petiä.

Vierailija
46/243 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevosen. Edellyttäisi tietysti myös tallipaikan hankkimista yms. Ja niissä se ongelma oikeasti onkin, ei sen hevosen hinnassa.

Vierailija
47/243 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haaveilen juoksumatosta, mutta hyvät on vaan aika hintavia.

Vierailija
48/243 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olisi varaa laittaa hampaat kuntoon. Parodontiitti tuhoaa hampaitani, työttömäksi joutuneena ei ole varaa hoitaa kuntoon. Kunnallinen hammashoito ei välitä ikäisestäni. Häpeän hampaitani ja tilanne vaikuttaa koko elämääni. N50

Vierailija
49/243 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bebe-leivoksia. Päälle 5 e kuitenki kirpasee kahesta pullasta.

Vierailija
50/243 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esitysoikeudet Yön ja Mamban ns "musiikkiin". Laittaisin molemmat totaaliseen esityskieltoon...

Onnistuskohan joukkorahotuksella, tähän minäkin laittaisin rahaa.

Vierailija
51/243 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8 kissaa, mutta mies ei anna

Mulla on sama ongelma, mies ei anna. Kissoja on nyt vasta 4 :(

Vierailija
52/243 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia vaatteita, tietokoneen, isomman telkkarin

Vierailija
53/243 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kallein haaveeni asunnon jälkeen olisi maailmanympärysristeily. Nimenomaan risteily, vihaan lentämistä vaikka pari kertaa vuodessa sitäkin joutuu tekemään. Tosin rahaakin isompi ongelma unelmani toteuttamiseen on se, että meillä on kolmevuotias lapsi, eikä mies voi eikä halua tällaiselle reissulle lähteä. Että haaveilu jatkuu...

Haluaisin myös ostaa kunnollisen saumurin, ompelukoneen ja peitetikkikoneen. Sekä myös asunnon jossa minulla olisi oma ompeluhuone.

Ehkä ainoa realistinen haave olisi kampaajalla käyminen, mutta en vain raski maksaa pitkien hiusten monisävyvärjäykstä ja leikkauksesta niin paljon mitä se täällä pk-seudulla maksaa, etenkin kun lopputulos ei kestä kovin kauaa.

Vierailija
54/243 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bebe-leivoksia. Päälle 5 e kuitenki kirpasee kahesta pullasta.

Itsekin pidän niistä ja ne on kyllä täysin ylihinnoiteltu.

Vierailija
55/243 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei helpota arkea,mutta haluaisin oikein ihania kalliita lakanoita. En raaski ostaa

Vierailija
56/243 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ostaa koko rahalla nettiaikaa ja lähetellä hymiöitä av:lle.

Vierailija
57/243 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biokompostista haaveilen...

Vierailija
58/243 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artisokka-valaisin, hinta n. 7000 €

Vierailija
59/243 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden auton, mutta pihistelen vielä. Autolainaa saisin helpostikin ja osan maksettua käteisellä, mutta pihi luonne estää vaihtamasta.

Vierailija
60/243 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen kohotus olisi haaveena. Vaan ei ole miestäkään niin en viitsi panostaa moiseen. Ja toisaalta ajattelen että jos en näin kelpaa niin en sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi