Mitä haluaisit ostaa, mutta et raaski?
Mistä haaveilet esimerkiksi helpottamaan arkea?
Itse aloitan. Haluaisin ostaa todella tehokkaan tehosekoittimen, jonka hinta olisi kylläkin valitettavasti useita satasia, enkä millään raaski sellaista ostaa. Oi että olisi mukava sillä hurauttaa smoothiet, joita syön joka aamu, eikä halpisvehkeellä, jonka tehot riittää juuri ja juuri surauttamaan jäiset mansikat :D
Kommentit (243)
Ruokakaupasta pensasmustikoita, kukkia ja naistenlehtiä. Ei vaan raahi.
KitchenAid yleiskone, ei kyl oo tilaa eikä niin paljoo käyttöö, että kannattais.
Järjestelmäkamera, ehkä ostan itelleni joululahjan...
Yleiskoneen ja polkupyörän. Hyvät maksavat niin paljon, että en ihan suorilta pysty ostamaan, ja huonon ostaminen olisi rahan haaskausta.
Laadukkaat lakanat, egyptin puuvillaa tms.
BoConceptin Imola-nojatoulin. Kaunis katsella...
Kamera olisi aika vaihtaa uudempaan, mutta odotan erään mallin hinnan laskevan.
Yleiskonetta tarvitseville vihjeeksi, että niitä voi ostaa myös käytettyinä.
Kunnon sänky olisi aika jees. Nukun edelleen vuosia vanhalla suht rähjäisellä runkopatjalla. Siihen laadukas petari. Olisi varmasti mukavampi nukkua.
Hyvä yleiskone minullakin haaveena. Kitchen aid etenkin olisi ihana.
Mulla olisi siihen kyllä varaa periaatteessa, en joutuisi liiaksi kukkaron nyörejä kuristamaan loppukuuksi, mutta en vaan raaski, en sitten millään.
Ihan järjetöntä, koska kuitenkin tykkään leipoa ja kokkailla, eli koneelle varmasti olisi käyttöä.
Tehosekoittimesta haaveileville. Haaveilin itse monta vuotta kunnon blenderistä, en raaskinut ostaa ja sitkuttelin menemään halpiksella, joka jätti aina kökköjä smoothieen. Kunnes veronpalautusten myötä sekosin ja ostin lopulta Vitamixin. Ja jeesus halleluja - vielä 3 vuoden jälkeenkin jokaikisellä käyttökerralla ajattelen, että rakastan tuota laitetta.
Aika paljon kaikkea. Uusia verhoja ikkunoihin, jonkun kivan syyslaukun, uusia lyhtyjä terassille, uusi kuivausrumpu/vanhan korjaus...Noihin olisi varaa, mutta en nyt vain raaski.
Asioita, joihin pitäisi ottaa lainaa, joita tekisi mieli, on keittiöremontti, uudet tapetit olohuoneeseen, makkariin uusi sisustus, pihaan paviljongi-tyyppinen oleskelupaikka, joku kiva lomareissu ulkomaille seuraavaa lomaa varten ja pari viikonloppureissua, siivouspalvelu kotiin.
Pyykinpesukone. Erityisesti ostoa jarruttaa sähkömiehen kommentti siitä kuinka kylppärissä on vääränlainen pistorasia ja väärässä paikassa.
Kunnon kahvikone, jolla saisi ihanan cappuccinon aamulla ja latten iltapäivällä. Itsestään puhdistavat vain ovat niin kalliita ja melko kookkaitakin. Mahtuisikohan edes meidän keittiöön... Haaveilen tästä silti.
Tassuammeen kylppäriin. Entinen amme vietiin pois kylpyhuoneremontin yhteydessä ja talvella olisi mukava lillua ammeessa. Jäin työttömäksi, juuri ja juuri yksineläjänä saan asunnon pidettyä, ei ole varaa edes haaveiluun.Mutta ei kai haaveilu ole kiellettyä.
Uuden patjan ja petauspatjan. Vaikka ostaisi jostain Jyskistä, menisi monta sataa. Hyvä petari maksaa jo 350€... Ei vaan raaski eikä ole niin paljoa ylimääräistä.
Vierailija kirjoitti:
Jaguar XF:n. Vain 65 000 uutena.
Toi on kyllä niiiiin kaunis, että tilapäisessä mielenhäiriössä voisi hyvinkin hairahtua ostamaan. Jos sulla on ton verran rahaa irrottaa jostain, niin kannustan kyllä ostamaan! Lupaan, ettet kadu, vaikka onkin ihanan kallis.
Paremman robotti-imurin mutta tuo reilun satasen Vileda Ellokselta välttää vielä. Katselin jo Neatoa tuosta lähikodinkoneliikkeestä. Kuivaavan pesukoneen, jossa on höyrypesutoiminto. Olisi kätevä housupukujen ja sellaisten puhdistamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Tehosekoittimesta haaveileville. Haaveilin itse monta vuotta kunnon blenderistä, en raaskinut ostaa ja sitkuttelin menemään halpiksella, joka jätti aina kökköjä smoothieen. Kunnes veronpalautusten myötä sekosin ja ostin lopulta Vitamixin. Ja jeesus halleluja - vielä 3 vuoden jälkeenkin jokaikisellä käyttökerralla ajattelen, että rakastan tuota laitetta.
Minä haaveilen juuri Vitamixista :D Mutta hinta on niin suolainen, niin suolainen. Käyttöä kyllä olisi, kun tapana on lähes päivittäin tehdä smoothieita ja tykkään myös tehdä erilaisia soseita ja sosekeittoja usein. Todennäköisimmin tosin päädyn ostamaan halvemman, mutta kumminkin nykyistä ikivanhaa tehosekoitintani reilusti laadukkaamman laitteen. Ideoita?
Pellavalakanat. Jostain syystä en ole raaskinut niitä ostaa, vaan odotan alennusmyyntiä. Ne vain eivät ole alessa olleet. Rahaa olisi kyllä ne ostaa, mutta tätä ostosta olen miettinyt, vaikka välillä tulee tehtyä huononpiakin ostoksia.