Mitkä monelle muulle yhdentekevät asiat ovat sinulle dealbreakereita kumppanissa?
Kaikki me haluamme parisuhteilta vähän eri asioita, ja sen mukaan ihmiset joko sopivat kumppaneiksemme tai eivät. Mitkä ovat sellaisia asioita, jotka eivät sinulle käy kumppanissa, vaikka monelle muulle asia olisi ydhentekevä tai jopa toivottava?
Kommentit (162)
Alkoholi. En voisi elää jonkun kanssa joka joisi edes kohtuudella tai silloin tällöin, täysin nollatole kaikissa päihteissä. Haluan kumppanin jolla ei ole tarvetta päihtymiselle.
Kitkerä kiveshiki tai ummehtunut nivushiki.
Liian monta seksikumppania tai sukupuolitaudit.
-Jatkuva musiikin kuuntelu. Itseäni musiikki kiinnostaa vain vähän, kuuntelen lähinnä klassista, sitäkin harvakseltaan.
-Jatkuva, pakonomainen liikuntaharrastus, treenaus salilla. Ei mun juttu. Ennemmin kävely tai reippailu metsässä, arkiliikunta ja pyöräily, hikiliikunta on mulle turn off.
- Yleissivistyksen puute, lukemattomuus.
- Jatkuva TV:n töllötys. Mun helvetissäni pakotetaan katsomaan Frendejä tai jotain muuta älytöntä jenkkiläistä sitcomia monta jaksoa putkeen.
- Tupakointi
Olen itse mies.
Rasistisuus ja housujen toimittaminen.
N21
Koirat, lapset (en halua uusperhettä)
Vierailija kirjoitti:
Missä todellisuudessa sinä elät jos kuvittelet sp-tautien olevan okei suurimmalle osalle?!
Kunnioittaa ns. perinteisiä arvoja, uskonnollinen, haluaa lapsia, ei pidä eläimistä, rutinoitunut, ei ole taiteellinen, ei osaa keskustella, tupakoi.
Vierailija kirjoitti:
Rasistisuus ja housujen toimittaminen.
N21
Housujen toimittaminen?
Liian miehekäs (pitkä, lihaksikas, isot kädet, kalju, karvainen jne.) mies. (Olen itse siis nainen.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä todellisuudessa sinä elät jos kuvittelet sp-tautien olevan okei suurimmalle osalle?!
Minkä ikäinen olet? Olen vähän yli 20 ja siltä se vaikuttaa tässä ikäluokassa elämän sekä netin perusteella.
Ateismi, kokoomuksen äänestäminen,
Sellainen tyyli, josta en tykkää. Nimenomaan tyyli, jossa saa kyllä olla paljon variaatiota.
Habitus muuten. Ja täytyy olla eroottista kemiaa, kaikki naiset eivät iske sillä tavoin.
Myös arvot ovat lopulta tärkeitä. Minun on aika hankala löytää täällä ihmisiä muutenkin, joiden kanssa ajatusmaailmat kohtaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Paksut pohkeet.
Siis miehellä.
Tupakoivat naiset ja punavihreässä kuplassa elävät.
Venytyskorut korvissa, lävistyskoru silmien välissä.
Ykkösenä on, että jos mies ei pidä eläimistä millään laatua. Siis sanoo ihan suoraan "minä en pidä eläimistä" tai vaikka "vihaan kissoja/koiria/susia..." Sellaiset ihmiset on vaan jotenkin todella epäilyttäviä....Tuskin ovat koskaan kenenkään/minkään heikomman puolella missään asiassa.
Tokana on huono suutelija, semmosen kanssa juttu ei vaan jatku vaikka ois millanen mies....
Koiraihminen tai eläimet tärkeämpiä kuin ihmiset. Kovat arvot. Joissain asioissa liian liberaali tai pintaliitäjä, tinder-pissis. Ei arvosta kulttuuria tai muita ihmisiä. Liian itsekäs. M29
Olen nainen ja mielestäni rahaton mies on rassukka.