Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä monelle muulle yhdentekevät asiat ovat sinulle dealbreakereita kumppanissa?

Vierailija
02.09.2017 |

Kaikki me haluamme parisuhteilta vähän eri asioita, ja sen mukaan ihmiset joko sopivat kumppaneiksemme tai eivät. Mitkä ovat sellaisia asioita, jotka eivät sinulle käy kumppanissa, vaikka monelle muulle asia olisi ydhentekevä tai jopa toivottava?

Kommentit (162)

Vierailija
101/162 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole rehellinen. Jos ei ole mitään intoa uuteen ja mielikuvitusta. Jos ei viehätä ulkoisesti. Pelaa ihmissuhteissa pelejä, itsellenikin.

Vierailija
102/162 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet ihmissuhteet : 1 ilta-3 vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/162 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen treenaa kovaa, on hoikka ja lihasikas ja elää kurinalaisesti, terveitä elämäntapoja vaalien, se on minulle ehdoon dealbreaker. En kestä salikissoja yhtään ja minusta lihakset naisella ovat miesmäiset.

Mikä h** on salikissa? 

Entä salikoira? Valaiskaa, oi te viisaat??!?

Vastaus itse galluppiin: en halua parrakkaita/viiksekkäitä miehiä. Jotkut (yleensä ovat ulkolaisia kylläkin) pitävät tyylikästä HUOLITELTUA ja viimeisteltyä tummaa partajuttua, siis lyhyttä, muotoiltua ja viimeisteltyä, sellainen nyt saattaisi juuri ja juuri mennä, mutta koska olen kuitenkin suomipoikien ystävä niin ei haiventakaan naamaan kiitos. 

Vierailija
104/162 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholin juominen. Olen itse absolutisti, koen että minulla on oikeus "vaatia" raitista miestä.

Ja pitkää miestä en huoli, n 182 cm ylöspäin, jätän ne sellaista haluaville.

En huoli myöskään pitkää miestä, joku 182 cm on maksimi. 

Ylläri kaikille, itse olen pitkä nainen, 173 cm! :) Jännä ilmiö siis mutta haluan että mies on jotain 172-180 cm, ja aina niitä on löytynytkin :)  Nyksä on 174 cm. Joo joo, olen korkkareissa pidempi!!!! :)

Myöskään alle 170 senttisen kanssa ei toimi, kerran kokeiltu ja tunsin itseni tämän jätkän äidiksi :( 

Olen jo yli 40v ja kerran viinipäissäni otin tämän keskusteluksi sisareni kanssa, hänellä sama juttu paljatui, kyllä nauroimme että jo ollaan samasta puusta veistetty kun mieskriteeritkin on joiltain osilta samat. 

Meitin isä oli 180 cm eli peruspitkä. 

Vierailija
105/162 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Tupakointi

- Baareissa käyminen

- Ei pidä/välitä eläimistä

- Roskittaa luontoa

- Ei käytä autolla ajaessa tai siinä matkustaessa turvavöitä, koska "ne on turhia" tai "ei jaksa laittaa kii"

- Jättää ruoanlaittovälineitä ja ruokia pitkin pöytiä. Esim. tekee leipää ja jättää juustot, leikkeleet ja muut pöydälle, eikä laita takaisin sinne minne ne kuuluvat

- Sotkuinen asunto, ei tykkää tai jaksa siivota

- Joka vk loppu pitää vetää kännit

- Vanhanaikaisuus ja sovinistisuus. Esim. on olemassa naisten ja miesten työt. Naisen tehtävä on tehdä ruokaa ja diipadaapa. Naisen pitää näyttää aina huoliteltulta jne jne. Nainen on alempiarvoinen kuin mies, mies on perheen pää yms.

Olen 26v nainen, vaikka tässä nyt ei mitään sukupuolta ja ikää kysyttykään.

Vierailija
106/162 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Jatkuva musiikin kuuntelu. Itseäni musiikki kiinnostaa vain vähän, kuuntelen lähinnä klassista, sitäkin harvakseltaan.

-Jatkuva, pakonomainen liikuntaharrastus, treenaus salilla. Ei mun juttu. Ennemmin kävely tai reippailu metsässä, arkiliikunta ja pyöräily, hikiliikunta on mulle turn off.

- Yleissivistyksen puute, lukemattomuus.

- Jatkuva TV:n töllötys. Mun helvetissäni pakotetaan katsomaan Frendejä tai jotain muuta älytöntä jenkkiläistä sitcomia monta jaksoa putkeen.

- Tupakointi

Olen itse mies.

En tiedä minkä ikäinen olet, itse olen 40v nainen mutta yleissivistyksen puute on todellakin yleistä naisissa. Duunissa on kahvitunnilla ihan turha ottaa puheeksi mitään älyllistä, ainoa mitä seurataan ovat nuo roskasarjat telkkarista ja ainoa lukemisto on Seiskapäivää. 

Nyt kuulostan tosi sovinistiselta mutta uskallan sanoa kun olen itse nainen mutta olen huomannut että keskiverto mies on enempi perillä maailman tapahtumista kuin keskiverto mamma. Johtuu mistä lie? 

Vierailija
107/162 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäisi puolisoa joka ei hallitse kielioppia, oikeinkirjoitusta ja yhdyssanoja.

Vierailija
108/162 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ykkösenä on, että jos mies ei pidä eläimistä millään laatua. Siis sanoo ihan suoraan "minä en pidä eläimistä" tai vaikka "vihaan kissoja/koiria/susia..." Sellaiset ihmiset on vaan jotenkin todella epäilyttäviä....Tuskin ovat koskaan kenenkään/minkään heikomman puolella missään asiassa.

Tokana on huono suutelija, semmosen kanssa juttu ei vaan jatku vaikka ois millanen mies....

Tuo eläinjuttu kanssa. Itse olen älyttömän eläinrakas ja johan noita nelijalkaisia sitten löytyykin kotoani :)  Mutta en voisi kuvitellakaan miestä joka ei pitäisi eläimistä saati inhoaisi.

Olen huomannut että henkilöt jotka eivät pidä eläimistä, niissä on jotain  muutakin epäilyttävää. Ainakin jos on tarve korostaa oikein INHOAVANSA ELÄIMIÄ. Joskus sydämistyn ja kommentoin sellaiselle että "pidän eläimistä enemmän kuin useimmista ihmisistä". Se sanoo paljon. 

Vierailija
109/162 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtajat,kas kummaa kun ovat eronneet ja useita suhteita peräjälkeen.Tapailin yhtä jolla lapsi ja osoittautuikin ihan täydeksi valehtelijaksi joka pyörittiin useita naisia..varokaa näitä on netti pullollaan.

Vierailija
110/162 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille lienee merkityksetön seikka, jos elämänkumppani/puoliso on ateisti. Oikeastaan ateismi taitaa olla nykyisin lähestulkoon normi tai default-tilanne. Itselleni se olisi deal breaker, vaikka muuten laajempaan ystävä- ja tuttavapiiriini kuuluu myös ateisteja.

Vierailija
111/162 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtajat,kas kummaa kun ovat eronneet ja useita suhteita peräjälkeen.Tapailin yhtä jolla lapsi ja osoittautuikin ihan täydeksi valehtelijaksi joka pyörittiin useita naisia..varokaa näitä on netti pullollaan.

Oma ja kavereiden kokemus: nettimiehet ovat joko täysressukoita tai sitten pettureita joilla on usea nainen kierroksessa.

Fiksu ja asiallinen saa naisseuraa ilman senssipalstojakin. 

Nuorisosta en tiedä mutta puhun 45v + ikäluokan kokemuksista. Eli porukasta jotka on jo vähintään toisella kierroksella. 

Vierailija
112/162 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mielenkiintoinen ja valaiseva keskustelu. Minulla on paljon miehien kohdalla mainituista dealbrakereista, joista valtaosan minä itse koin positiiviseksi piirteeksi: Olen romanttinen, haluan läheisyyttä, en rakasta taidetta, en ole musikaalinen, parta, viikset, kalju, en osaa varmaankaan häävisti pussata, viihdyn kotona kahden rakkaani kanssa, pidän kissoista, en ole uskonnollinen mutta arvostan uskovia, käytän vain kohtuullisesti tai en ollenkaan alkoholia, hädin tuskin 180 cm pitkä.

Ei siis ihme, että naista ei löydy mutta alan olla jo siinä iässä että en jaksa enää moisesta piitata.

Vierailija
113/162 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monille lienee merkityksetön seikka, jos elämänkumppani/puoliso on ateisti. Oikeastaan ateismi taitaa olla nykyisin lähestulkoon normi tai default-tilanne. Itselleni se olisi deal breaker, vaikka muuten laajempaan ystävä- ja tuttavapiiriini kuuluu myös ateisteja.

Ihan mielenkiinnosta kysyn miten sinä määrittelet tarkoittamasi ateistin?

Minä en usko jumalaan, mutta en tottele mitään ismiä enkä koe olevani ateisti. Totuus kuitenkin on se että en voi uskotella itselleni uskovani johonkin jumalaan. En kertakaikkiaan voisi kääntyä uskovaiseksi, koska en usko sellaiseen mitä ei ole olemassa. Lähipiirissäni on silti useita uskovia, muun muassa Jehovan Todistajia, joita arvostan ja joiden vakaumusta kunnioita, vaikka minun sisimmässäni käykin heitä hieman sääliksi.

Vierailija
114/162 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestäisi puolisoa joka ei hallitse kielioppia, oikeinkirjoitusta ja yhdyssanoja.

Miksi et sitten itse osaa pilkkusääntöjä?

Vierailija
115/162 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- täytetyt huulet

- suorakaidekulmat

- töröhuulikuvia Instassa

- ei osaa käyttää alkoholia ihmisiksi

- selvä ylipaino

- kielitaidottomuus

- yhdyssanavamma

- huono yleissivistys

- pahanhajuinen hengitys

- äänestää vihreitä tai vasemmistoa

- feministi

- ei pidä koirista

- harrastaa aglityä/tokoa/koiranäyttelyitä

- tykkää jyrsijöistä

- ei anna suuseksiä / ei halua ottaa sitä vastaan

- ei halua seksiä joka päivä

- estot seksissä

- peruskoulu + lukio

- tykkää teknosta

- käyttää kannabista kovempia huumeita

- uskovainen

T: mies 38, naimisissa

Vierailija
116/162 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syty, tai ole ainakaan tähän päivään mennessä syttynyt miehistä, joilla on pitkät hiukset tai kalju, jonkinlainen tuhero- tai pujoparta, koira tai silmälasit. Tai no, yhden seksikkään miehen tiedän, jolla on silmälasit, mutta hän on poikkeus. Nämä ovat ulkoisia seikkoja, ja on mahdollista, että jos mies muuten kolahtaisi, voisi joustaa. Mutta ehkä vain noista silmälaseista.

Sisäisesti taas...Pidän suurpiirteisistä miehistä, joita kiinnostaa miesten asiat. Kuten jääkiekko, jalkapallo, pitkäveto, metsästys, kalastus, formulat, autot, moottoripyörät, mönkkärit, lihansyönti, saunominen, olut, vaaralliset harrastukset jne. Itseäni nuo eivät kiinnosta vähääkään (paitsi jalkapallo ja pitkäveto, mutta sitä en miehelle paljasta).

Minkäänlaista pikkusieluisuutta tai nipottamista en voi miehessä sietää. Miehen pitää olla myös antelias, tai ei ainakaan pihi. MIes ei saa olla stressaaja ja hermoilija, joka ei saa nukuttua ja ripuloi jännityksestä, ja joka vartioi syömisiään ettei vatsa mene sekaisin. Miehen pitää olla sellainen, että syö meetvurstipaketin sohvalla lojuen ja nukahtaa sitten siihen tyhjän pakkauksen kanssa, vaikka vieressä paukutettaisiin kattilankansia.

Vierailija
117/162 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syty, tai ole ainakaan tähän päivään mennessä syttynyt miehistä, joilla on pitkät hiukset tai kalju, jonkinlainen tuhero- tai pujoparta, koira tai silmälasit. Tai no, yhden seksikkään miehen tiedän, jolla on silmälasit, mutta hän on poikkeus. Nämä ovat ulkoisia seikkoja, ja on mahdollista, että jos mies muuten kolahtaisi, voisi joustaa. Mutta ehkä vain noista silmälaseista.

Sisäisesti taas...Pidän suurpiirteisistä miehistä, joita kiinnostaa miesten asiat. Kuten jääkiekko, jalkapallo, pitkäveto, metsästys, kalastus, formulat, autot, moottoripyörät, mönkkärit, lihansyönti, saunominen, olut, vaaralliset harrastukset jne. Itseäni nuo eivät kiinnosta vähääkään (paitsi jalkapallo ja pitkäveto, mutta sitä en miehelle paljasta).

Minkäänlaista pikkusieluisuutta tai nipottamista en voi miehessä sietää. Miehen pitää olla myös antelias, tai ei ainakaan pihi. MIes ei saa olla stressaaja ja hermoilija, joka ei saa nukuttua ja ripuloi jännityksestä, ja joka vartioi syömisiään ettei vatsa mene sekaisin. Miehen pitää olla sellainen, että syö meetvurstipaketin sohvalla lojuen ja nukahtaa sitten siihen tyhjän pakkauksen kanssa, vaikka vieressä paukutettaisiin kattilankansia.

Oletko homomies?

Vierailija
118/162 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian jäykkä ajatusmaailma naisella sukupuoliroolien ja muunkin suhteen, paitsi periaatteiden ja arvojen. Muuten taas haluaisin toisen olevan itseni tavoin konservatiivinen osittain: mm. perhekeskeisyys, muiden ihmisten arvostus...mutta liian sulkeutunutta tyyliä on vaikeaa kestää. Itse olen kiinnostunut maailmasta ja haluaisin nähdä sitä ja erilaiset ihmiset kiinnostavat myös.

Vierailija
119/162 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian romanttinen mies, kiitos ei. Itse en välitä merkkipäivistä (esim ystävänpäivä, hyi hitto), koska lahjominen ja "pakolla" hienompien juttujen keksiminen ahdistaa. Rasittaisi, jos täytyisi stressata, että taas "pitää" keksiä jotain annettavaa/tehtävää/ylistyssanoja käytettäväksi, koska mieskin niin tekee. Imelyys yleisesti, hyhhyh.

Vierailija
120/162 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko homomies?

Lisään vielä, että ihannemieheni on pesunkestävä juntti heteromies, jolle kaikki nämä sateenkaari- ja transjutut on herttaisen yhdentekeviä ja vieraita.