Mitkä monelle muulle yhdentekevät asiat ovat sinulle dealbreakereita kumppanissa?
Kaikki me haluamme parisuhteilta vähän eri asioita, ja sen mukaan ihmiset joko sopivat kumppaneiksemme tai eivät. Mitkä ovat sellaisia asioita, jotka eivät sinulle käy kumppanissa, vaikka monelle muulle asia olisi ydhentekevä tai jopa toivottava?
Kommentit (162)
– huono suutelija
– viihtyy vain kotona
– uskonnollinen
– haluaa lapsia
Ruskeat silmät. Tunnen vetoa vain sinisilmäisiin. Itselläni on ruskeat, puolisoll siniset.
Mikään kissaa suurempi tai pienempi lemmikki.
M
- uskonnollinen, tapakristitty, kuuluu kirkkoon, vaikka ei ole kumpaakaan edellä mainituista (viimeisin ehkä pahin vaihtoehto, kertoo ihmisestä paljon)
Minä haluan kumppanin, joka on hyvää seuraa. Tämä on yllättävän hankala kriteeri. Hyvän näköisiä, uskollisia, mukavia, sitoutumiskykyisiä ja vastuullisia ihmisiä kyllä tapaa, mutta jos ei ole hyviä keskusteluja, hyvää seksiä ja sellaista keskinäistä hassuttelua, mitä sillä mukavalla luonteella tekee?
Jos nainen treenaa kovaa, on hoikka ja lihasikas ja elää kurinalaisesti, terveitä elämäntapoja vaalien, se on minulle ehdoon dealbreaker. En kestä salikissoja yhtään ja minusta lihakset naisella ovat miesmäiset.
Se, ettei käytä lainkaan alkoholia, ei syö epäterveellisiä ruokia, ei koskaan valvo myöhään.
Ulkonäkökeskeisyys, siis ihan normaaliasteinenkin. En kestä kumppania, joka on aina kiinnostunut siitä miltä näyttää ja vaatteet/hiukset on hyvin. Tämä ei tarkoita, että kelpuuttaisin resupekkaakaan, mutta sellainen nykyaikana normaalina pidettävä itsensä puunaaminen selfieineen kaikkineen on liikaa minulle. Tahdon sielukkaan ja älykkään puolison, sellaisen joka on enemmän pähkähullu professori-tyyppiä kuin sliipattu herrasmies tai somehipsteri.
Jos on lapsirakas. Enemmän ehkä varoitusmerkki mutta kuitekin.
Vierailija kirjoitti:
Tahdon sielukkaan ja älykkään puolison, sellaisen joka on enemmän pähkähullu professori-tyyppiä kuin sliipattu herrasmies tai somehipsteri.
Minä olen tuota kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Röökimuijat on yöks.
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Ruskeat silmät. Tunnen vetoa vain sinisilmäisiin. Itselläni on ruskeat, puolisoll siniset.
Mites vihreä silmäiset? Ihan mielenkiinnosta ootko mies vai nainen?
-päällepäsmäri
-sottapytty
-haluaa lapsia
-tunteellinen puhuja
Nainen olen
Liian huoliteltu ulkonäkö. Tykkään hieman rähjäisestä lookista. Hygieniakaan ei ole mun juttu vaan pidän hien hajusta ja jopa hieman likaisesta alapäästä kumppanillani. Olen ainoa jonka tiedän tykkäävän tämmöisestä. En kuitenkaan mitään jalkasilsaa tai kynsisientä diggaa tai mätäneviä hampaita :D
- yleissivistyksen puute
- kaljapullohartiat
- tatuoinnit
- uskovaisuus
En ottaisi miestä, joka ei rakasta taidetta.