Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Tinder-aikakausi pilannut mahdollisuuden ihastumiseen?

Vierailija
02.09.2017 |

Tuntuu että nykypäivänä on mahdotonta löytää ketään, joka näkisi vähän vaivaa tutustuakseen oikeasti ihmiseen siellä profiilin takana. Deitit sovitaan aika nopeasti, nähdään kerran tai pari, mutta sitten hävitään kuin tuhka tuuleen. Ymmärrän ettei kaikki vain nappaa eikä silloin tietenkään kannata jatkaa deittailua, mutta jos toinen laittaa viestiä kysyäkseen seuraavia mahdollisia deittejä, olisi kohteliasta kertoa ihan suoraan että seuraavia ei tule.

Jos tapaa jonkun mukavan tyypin ihan ilman Tindereitä sun muita deittisovelluksia, pettyä saa niinkin. Aivankuin etenkin miehet etsisivät pelkkää seksiseuraa iästä ja sosiaalisesta statuksesta riippumatta.

Olen siis alle 30v, 1,5vuotta sinkkuna viihtynyt nainen. Ulkonäköäni kehutaan hyvin usein kauniiksi, kuulen sitä ihan kadulla/töissä ollessani jne. lähes päivittäin. Minua ystäväni kuvailevat rehelliseksi, lojaaliksi ja hyväksi seuraksi, osaan keskustella muustakin kuin meikkilaukun sisällöstä ja olen kiinnostunut ympärilläni tapahtuvista asioista. Ongelma tuntuu olevan se että minusta ei yksinkertaisesti haluta mitään muuta kuin satunnaista seksiseuraa.

Tapailin keväällä hetken aikaa erästä miestä, kenet tunsin jo entuudestaan kohtuullisen hyvin. Pidin miehen huumorintajusta, tavasta keskustella ja siitä miten hän huomioi muita ympärillä oleviaan. Hän pyysi minua ulos ja suostuin ja ihastuinkin ihan kunnolla. Viihdyimme toistemme seurassa, nauroimme, juttelimme ja homma sujui hyvin, niin pitkälle että harrastimme seksiä joka sekin oli todella hyvää. Jossain välissä mies alkoi etääntyä ja kysyinkin häneltä että mikä tämä juttu välillämme on, onko tässä muutakin vai onko tämä hänelle pelkkää seksiä. Vastaukseksi sain että hänellä on tunteita minua kohtaan eikä pidä minua minään hoitona. Ei siltikään nähnyt lainkaan vaivaa pitääkseen yhteyttä sen enempää kuin jos tiesi saavansa seksiä. Kerroin hänelle että haluan lopettaa tapailun sillä tämä tuntuu yksipuoliselta, hän ei olisi halunnut jutun päättyvän. N. 2kk päästä kuitenkin vaihdoimme kuulumisia ja koska olimme edelleen kavereita, mies ehdotti että voisimme nähdä joku kerta ja käydä vaikka kahvilla. Päädyimme hengailemaan kotonani ja mies osoitti hellyyttään ja kohteli minua kuin tyttöystävää. Harrastimme seksiä pari kertaa ja sovimme näkevämme uudestaan mahdollisimman pian, mutta yet again mies lakkasi pitämästä mitään yhteyttä. Koin olevani hyväksikäytetty ja inhosin itseäni kun uskoin hänen sanojaan ja tapaansa kohdella minua. Ei hän halua muuta kuin seksiä, se on selvää.

Tinderissä tapasin miehen, kenen kanssa sovimme lenkkitreffit. Jälleen kerran keskustelu sujui hyvin ja meillä oli paljon yhteistä. Tapasimme yhteensä 5 kertaa ja päädyimme kahdella viimeisella kerralla sänkyyn. Tämän jälkeen hänkin lopetti yhteydenpidon aivan seinään.

Ja ei, en pommita miehiä viesteillä tai puheluilla, en odota heidän rakastuvan ensisilmäyksellä enkä odota mitään erityiskohtelua enkä painosta ketään mihinkään vaan annan asioiden mieluummin edetä omalla painollaan.

Viikko sitten keskustelin miespuolisen kaverini kanssa tästä samasta aiheesta ja hän väitti että ongelma on siinä, että olen liian kaunis ja seksikäs, miehet eivät halua sellaista tyttöystävää koska pelkäävät että saattaisin häipyä paremman tilaisuuden tullen toisen miehen matkaan. Mitä hel***??

Kertokaa nyt, onko ongelma ulkonäössä, luonteessa vai yksinkertaisesti siinä että deittaillaan monia ihmisiä päällekkäin ja kokoajan vain odotetaan sitä vielä parempaa? Vai siinä ettei oikeasti haluta mitään muuta kuin kevyttä tapailua ja satunnaista seksiä??

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsit liian korkeatasoisia/vääränlaisia miehiä jotka haluavat vain seksiä. Jos yksi toisensa jälkeen törmäät vain seksiä haluaviin miehiin niin yritä miettiä rehellisesti mikä heissä on yhteistä?

Ja jos väität että miehet ei olleet mitään tasokkaita vaan ihan tavallisia niin voin kertoa sulle että tavismies pitää kynsin ja hampain kiinni naisesta jonka saa. Esim mulla meni joku aika sitten 145 päivää ilman että pääsin kertaakaan trefffeille. Kuvio että jättäisin naisen parin seksikerran jälkeen kuulostaa täysin absurdilta.

Minä haluaisin loppuelämän kestävän parisuhteen mutta minua taas naiset ei kelpuuta, tasoni ei riitä.

Mikä on liian "korkeatasoinen"?

Tapailemani miehet ovat olleet mielestäni ihan tavallisen näköisiä kaduntallaajia, ei mitään miesmalleja tai lihaskimppuja. En edes ole kiinnostunut ns. Liian kauniista pojista joista paistaa kilometrien päähän mitä ovat vailla, ovat turhan itsetietoisia jne.

Tietysti kohtuulliset ulkonäkökriteerit on mielestäni ihan ok pitää. En minä halua ylipainoista ja homssuisen näköistä miestä, vaan siistin ja itsestään huoltapitävän. Onko se väärin? Sisäinen maailma ja arvot minua kiinnostavat kuitenkin enemmän kuin pyykkilautavatsa.

Ap

Tällaisille keskusteluille on aina tyypillistä, että nainen väittää miesten olleen ihan tavallisia..

Ei tavallisella miehellä ole monia naisia yhtä aikaa kierrossa ja mies ei antaisi pakkeja jos naisia ei riittäisi jo entuudestaan.

Naisen käsitys siitä minkälainen on tavallinen mies on vahvasti vääristynyt.

Väität, että sisäinen maailma ja arvot kiinnostaa. Ei todellakaan vaikuta siltä, koska kiltit kunnolliset hyväsydämiset herkät miehet eivät käyttäisi naisia hyväkseen. En ymmärrä miksi hyvät miehet on naisille näkymättömiä.

Anteeksi nyt, mutta minä ainakin häivyn välittömästi sellaisen miehen läheisyydestä, joka vaikuttaa siltä että on minun kanssani vain siksi ettei muita vaihtoehtoja ole. Tällainen ei ole minun kirjoissani normaali mies, vaan epätoivoinen ja itsensä kanssa hukassa oleva, henkisesti teiniasteella oleva poika. Tällaisella miehellä nimenomaan ei ole mitenkään vahva "sisäinen maailma", koska hän pyrkii kompensoimaan sen puutetta naisseuralla ja naisen tarjoamalla sisällöllä.

Nykyinen mieheni ja myös kaikki eksäni ovat olleet todella tarkkoja siitä, kenen ja minkälaisen naisen kanssa alkavat seurustelemaan, ja jakaneet ei-sopiville yksilöille pakkeja ihan riippumatta siitä onko ollut sillä hetkellä muita naisia tyrkyllä vai ei. Ja nyt en puhu kriittisyydestä ulkonäön suhteen (en pidä sellaisista miehistä vaan kierrän heidät kaukaa), vaan persoonallisuuden ja yhteensopivuuden merkityksen ymmärtämisestä. Tämän pitäisi olla itsestäänselvyys, mutta tällä palstalla on niin älyttömän paljon näitä tasoista höpöttäjiä että koen tarpeelliseksi tuoda asian erikseen esille.

Ap, minkälaisen miehen kanssa haluaisit suhteen? Oletko tarpeeksi valikoiva? Selostuksesi pohjalta vaikuttaa siltä että mietit enemmän omaa kelpaamistasi miehille kuin sitä, minkälainen mies kelpaa sinulle. Voin olla väärässäkin.

"Nykyinen mieheni ja myös kaikki eksäni ovat olleet todella tarkkoja siitä, kenen ja minkälaisen naisen kanssa alkavat seurustelemaan, ja jakaneet ei-sopiville yksilöille pakkeja ihan riippumatta siitä onko ollut sillä hetkellä muita naisia tyrkyllä vai ei."

Voi kuinka herttaista. Luuletko tosiaan että miehesi kertoisi sinulle totuuden? Eihän siinä olisi mitään järkeä. Harva mies pystyy valitsemaan naisia, vielä harvempi pystyy jakelemaan pakkeja ei-sopiville yksilöille koska vain parasta 5% miehistä koskaan lähestytään. Et elä todellisessa maailmassa, tyttöseni.

Vierailija
62/64 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi sänkyyn menen silloin kun se tuntuu hyvältä, seksi ei ole minulle asia joka tapahtuu pelkästään seurustelusuhteessa. Tarpeeni ne on minullakin, ja voisin hyväksyä pelkän seksisuhteenkin JOS se olisi molemmille osapuolille selvää heti alusta. Kuten tältä tapailemaltanikin mieheltä kysyin mikä on homman nimi heti alusta, ja vastaus oli että haluaisi muutakin. Miksi sanoa niin jos sitten teot ei vastaa sanoja? Miksi luoda toivo siitä että tapailu voisi johtaa johonkin vakavampaankin jos ei sitten kuitenkaan haluta kuin pelkkää seksiä?

Jotta saisi seksiä, tietenkin. Koska naiset saa tasokkaampia (tasokieltäjille käännettynä: komeampi, supliikimpi, rikkaampi, charmikkaampi) seksiin kuin parisuhteeseen, pitää esittää että haluaisi suhteen, kun tiedostaa liikkuvansa ylärajoilla.

Todellisuus on raadollinen, siksi moni laittaa pumpulia ympärille, että näyttäisi pehmeämmältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tämä sopii, koska olen sellaista tyyppiä, jonka kiinnostus herää muutamassa tunnissa tai sitten ei ollenkaan. Kaksien treffien jälkeen tiedän kyllä varmasti, kannattaako enää tapailla. Usein se selviää jo puolen tunnin sisään.

Jos on hitaammin lämpävä ihminen, tahti voi varmaan tuntua turhan kiivaalta. Ymmärrän kyllä tämänkin puolen asiasta. Mutta sinun kokemuksesi kuulostavat lähinnä siltä, ettet ole ollut vain tarpeeksi noiden tapaamiesi miesten mieleen. Siksihän sitä tapaillaan, että saadaan selville, onko toinen omaan makuun vai ei, ja näissä tapauksissa et ilmeisesti ollut.

En tiedä, miten tämä asia voisi mennä eri tavalla ilman Tinderiä.

Vierailija
64/64 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en oikein ymmärrä tuota ajatusmaailmaa, että sitä vilpillisyyttä mitataan sillä, onko menty sänkyyn. Itse tapailin erästä miestä muutaman kerran ja seksi ehti kuvioihin, mutta jossain vaiheessa sen jälkeen huomasin, että tästä ei nyt tule mitään. Minä olen nyt sitten joidenkin mielestä varmaan hirveä hyväksikäyttäjähoro, joka ei missään vaiheessa halunnutkaan muuta kuin seksiä.  

Sinä varmaan kerroit miehelle, että et enää ole kiinnostunut ainakaan parisuhteesta etkä lähettänyt vonkausviestejä kerran viikossa seksin toivossa?

Itse asiassa en tehnyt mitään selkoa asiasta. En vain jossain vaiheessa enää lähetellyt viestejä ja asia tuli varmasti ihan selväksi. Samalla tavalla kun ap:llakin tuon toisen miehen kanssa.