Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Tinder-aikakausi pilannut mahdollisuuden ihastumiseen?

Vierailija
02.09.2017 |

Tuntuu että nykypäivänä on mahdotonta löytää ketään, joka näkisi vähän vaivaa tutustuakseen oikeasti ihmiseen siellä profiilin takana. Deitit sovitaan aika nopeasti, nähdään kerran tai pari, mutta sitten hävitään kuin tuhka tuuleen. Ymmärrän ettei kaikki vain nappaa eikä silloin tietenkään kannata jatkaa deittailua, mutta jos toinen laittaa viestiä kysyäkseen seuraavia mahdollisia deittejä, olisi kohteliasta kertoa ihan suoraan että seuraavia ei tule.

Jos tapaa jonkun mukavan tyypin ihan ilman Tindereitä sun muita deittisovelluksia, pettyä saa niinkin. Aivankuin etenkin miehet etsisivät pelkkää seksiseuraa iästä ja sosiaalisesta statuksesta riippumatta.

Olen siis alle 30v, 1,5vuotta sinkkuna viihtynyt nainen. Ulkonäköäni kehutaan hyvin usein kauniiksi, kuulen sitä ihan kadulla/töissä ollessani jne. lähes päivittäin. Minua ystäväni kuvailevat rehelliseksi, lojaaliksi ja hyväksi seuraksi, osaan keskustella muustakin kuin meikkilaukun sisällöstä ja olen kiinnostunut ympärilläni tapahtuvista asioista. Ongelma tuntuu olevan se että minusta ei yksinkertaisesti haluta mitään muuta kuin satunnaista seksiseuraa.

Tapailin keväällä hetken aikaa erästä miestä, kenet tunsin jo entuudestaan kohtuullisen hyvin. Pidin miehen huumorintajusta, tavasta keskustella ja siitä miten hän huomioi muita ympärillä oleviaan. Hän pyysi minua ulos ja suostuin ja ihastuinkin ihan kunnolla. Viihdyimme toistemme seurassa, nauroimme, juttelimme ja homma sujui hyvin, niin pitkälle että harrastimme seksiä joka sekin oli todella hyvää. Jossain välissä mies alkoi etääntyä ja kysyinkin häneltä että mikä tämä juttu välillämme on, onko tässä muutakin vai onko tämä hänelle pelkkää seksiä. Vastaukseksi sain että hänellä on tunteita minua kohtaan eikä pidä minua minään hoitona. Ei siltikään nähnyt lainkaan vaivaa pitääkseen yhteyttä sen enempää kuin jos tiesi saavansa seksiä. Kerroin hänelle että haluan lopettaa tapailun sillä tämä tuntuu yksipuoliselta, hän ei olisi halunnut jutun päättyvän. N. 2kk päästä kuitenkin vaihdoimme kuulumisia ja koska olimme edelleen kavereita, mies ehdotti että voisimme nähdä joku kerta ja käydä vaikka kahvilla. Päädyimme hengailemaan kotonani ja mies osoitti hellyyttään ja kohteli minua kuin tyttöystävää. Harrastimme seksiä pari kertaa ja sovimme näkevämme uudestaan mahdollisimman pian, mutta yet again mies lakkasi pitämästä mitään yhteyttä. Koin olevani hyväksikäytetty ja inhosin itseäni kun uskoin hänen sanojaan ja tapaansa kohdella minua. Ei hän halua muuta kuin seksiä, se on selvää.

Tinderissä tapasin miehen, kenen kanssa sovimme lenkkitreffit. Jälleen kerran keskustelu sujui hyvin ja meillä oli paljon yhteistä. Tapasimme yhteensä 5 kertaa ja päädyimme kahdella viimeisella kerralla sänkyyn. Tämän jälkeen hänkin lopetti yhteydenpidon aivan seinään.

Ja ei, en pommita miehiä viesteillä tai puheluilla, en odota heidän rakastuvan ensisilmäyksellä enkä odota mitään erityiskohtelua enkä painosta ketään mihinkään vaan annan asioiden mieluummin edetä omalla painollaan.

Viikko sitten keskustelin miespuolisen kaverini kanssa tästä samasta aiheesta ja hän väitti että ongelma on siinä, että olen liian kaunis ja seksikäs, miehet eivät halua sellaista tyttöystävää koska pelkäävät että saattaisin häipyä paremman tilaisuuden tullen toisen miehen matkaan. Mitä hel***??

Kertokaa nyt, onko ongelma ulkonäössä, luonteessa vai yksinkertaisesti siinä että deittaillaan monia ihmisiä päällekkäin ja kokoajan vain odotetaan sitä vielä parempaa? Vai siinä ettei oikeasti haluta mitään muuta kuin kevyttä tapailua ja satunnaista seksiä??

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi on 

1 että olet kaunis, jolloin SUURIN OSA miehistä ovat kiinnostuneita kauneudestasi ja sinusta kaatona, joten sinun pitäisi skriinata miehen todelliset motiivit vielä tarkemmin kuin jonkun toisen.

2 että käytät seuranhakemiseen Tinderiä; SUURIN OSA etsii sieltä juuri sitä panoseuraa

3 annat seksiä ennenkuin mitään sitoutumista on tapahtunut.

Kolmas kohta on tärkein, tässä kohtaa teet sen virheen. Et varmaankaan halua tulla rumemmaksi ja Tinder on mahdollinen kanava kyllä seurustelunkin hakemiseen, jos sitä haluaa siihen käyttää. Kannattaa opppia tunnistamaan "fuckboy-profiili", et edes alunperin tykkää niistä jotka näyttävät olevan seksin perässä. Ole hyvä!

Vierailija
22/64 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olisi tyhmää syyttää sovellusta siitä, mikäli joku ei ole kiinnostunut juuri sinusta. Voivathan miehetkin mieltään muuttaa, ihan samalla tavalla myös minulla saattaa kiinnostus lakata 1, 5 tai vasta 8 treffien jälkeen. Olen myös kauniiksi kehuttu, mutta kyllä mä ymmärrän ja hyväksyn jos miestä ei sitten kiinnostakkaan, hänellä on siihen oikeus ja minulla myös. Ei seksi ole mikään sopimus, että nyt sitten aletaan seurustella. Kyllä mullakin on välillä pelkkää seksuaalista kiinnostusta miestä kohtaa, välillä on niitä kenenkaa jutut natsaa mutta ei seksi ja mä ainakin haluan seurustelukumppanilta että molemmat jutut natsaa. Sillä välin, että tää herra poikaystävä löytyy, niin hyvin voin pelkästään pano mielessä nähdä, mutta olen kyllä tästä rehellinen, enkä anna toiselle syytä uskoa jutusta muuta. Tinder on lisännyt valikoivuutta, mutta musta se on pelkästään hyvä juttu. 

Veikkaan ap että sun ongelma on siinä, ettet ole vielä sitä sopivaa löytänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen että vika on nyt jossain muussa kun Tinderissä tai siinä että olisit liian kaunis. Eikö sekin kaveri pitännyt sua vaan patjanaan jota et edes tavannut Tinderissä?

Enhän missään välissä syyttänyt pelkästään Tinderiä :D Vaan yleisesti nykypäivän deittailutyyliä "tinder-aikakautta" ihmettelen. Kun tuntuu että deittaillaan päällekkäin useampaa ihmistä, saatetaan käydä saman päivän aikana 2-3 treffit. Itse jos tapaan mielenkiintoisen tyypin, haluan ensin katsoa mihin juttu etenee. Jos ei kolahda niin vasta sitten siirryn seuraavaan.

Olenko sitten vanhanaikainen tai mitä, kun ei kiinnosta tapailla joka sormelle yhtä aikaa?

Ja niin, tämä tapailemani mies joka käytti minua patjanaan todellakin osasi tuon manipulaation taidon, sanoi juuri oikeat asiat jotka tiesi minun haluavan kuulla, esitti kiinnostunutta ollesaan kanssani, helli ja hyväili, halaili, suuteli ja piti kädestä ihan julkisella paikalla. Ja sitten katosi. Mitä seksitaitoihini tulee niin jos olisin huono, miksi nämä pelkkää seksiä haluavat kerta toisensa jälkeen ottavat yhteyttä silloin kun mieli tekee? Tai kehuvat sängyssä ollessaan sitä miten hyvältä tuntuu?

Ja ei, silloin jos kyseessä on pelkkä booty call niin en edes vastaa enää. Olen kyllästynyt siihen.

Vierailija
24/64 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneuttasi kehutaan kadulla/töissä päivittäin? Siis tuntemattomat pysäyttävät sinua lähes päivittäin ulkonäköäsi kehuakseen? Tätä on jotenkin hyvin vaikea uskoa, että Suomessa tapahtuisi todella näin, vaikka olisit kuinka kaunis. Tuon töissä kehumisen ymmärtää, jos olet jossain baarimikkona yökerhossa tai mallina tms.

Maahanmuuttajat kehuvat.

Vierailija
25/64 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin nämä jotka katoavat tuhkana tuuleen siis lakkaavat ottamasta tavanomaisista asioista yhteyttä. Eivät enää kysy mitä kuuluu, mutta muutaman viikon jälkeen saattaa tulla viestiä lauantai iltana että "nähtäiskö ;)"

Ja mulle on ihan ok jos miestä ei kiinnosta, hyväksyn sen kyllä. Tinder käytössä loppuen lopuksi aika vähän. 1,5vuoden aikana siis 4 treffit käynyt sitä kautta ja vain sellaisten miesten kanssa, joiden kanssa on tuntunut että juttu luistaa.

Vierailija
26/64 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ollut ongelmaa löytää seurusteluhalukkaita naisia Tinderistä. Deittejä ja yökyläilyjä on vuosien aikana ollut liikaakin. En ole jatkanut yhdenkään kanssa seurustelua. Ihastusta en ole löytänyt. En edes usko sellaiseen. Olen tietysti kaikille naisilleni kohtelias.

Vierailija
27/64 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
</p>

<p>Ja niin, tämä tapailemani mies joka käytti minua patjanaan todellakin osasi tuon manipulaation taidon, sanoi juuri oikeat asiat jotka tiesi minun haluavan kuulla, esitti kiinnostunutta ollesaan kanssani, helli ja hyväili, halaili, suuteli ja piti kädestä ihan julkisella paikalla. Ja sitten katosi. Mitä seksitaitoihini tulee niin jos olisin huono, miksi nämä pelkkää seksiä haluavat kerta toisensa jälkeen ottavat yhteyttä silloin kun mieli tekee? Tai kehuvat sängyssä ollessaan sitä miten hyvältä tuntuu?
</p>

<p>Ja ei, silloin jos kyseessä on pelkkä booty call niin en edes vastaa enää. Olen kyllästynyt siihen.[/quote kirjoitti:

Miksei pitäisi kädestä kiinni julkisella paikalla kaunista naista, vaikkei olisikaan syvemmin kiinnostunut?

Ja siksi, koska seksi on kuin pizza, silloinkin hyvää jos on aika huonoa. Harvoin se nyt todella huonolta tuntuu. Jos olet nätti, niin mies pystyy melko hyvin kiihottumaan, vaikka et tekisikään sängyssä paljon mitään, mikä heitä kiihottaisi. Kuulostat kyllä aika naiivilta, kannattaisi ehkä lakata kuuntelemasta mitä ihmiset sinulle sanovat ja katsoa sen sijaan, mitä he tekevät.

Vierailija
28/64 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
</p>

<p>Ja niin, tämä tapailemani mies joka käytti minua patjanaan todellakin osasi tuon manipulaation taidon, sanoi juuri oikeat asiat jotka tiesi minun haluavan kuulla, esitti kiinnostunutta ollesaan kanssani, helli ja hyväili, halaili, suuteli ja piti kädestä ihan julkisella paikalla. Ja sitten katosi. Mitä seksitaitoihini tulee niin jos olisin huono, miksi nämä pelkkää seksiä haluavat kerta toisensa jälkeen ottavat yhteyttä silloin kun mieli tekee? Tai kehuvat sängyssä ollessaan sitä miten hyvältä tuntuu?
</p>

<p>Ja ei, silloin jos kyseessä on pelkkä booty call niin en edes vastaa enää. Olen kyllästynyt siihen.[/quote kirjoitti:

Miksei pitäisi kädestä kiinni julkisella paikalla kaunista naista, vaikkei olisikaan syvemmin kiinnostunut?

Ja siksi, koska seksi on kuin pizza, silloinkin hyvää jos on aika huonoa. Harvoin se nyt todella huonolta tuntuu. Jos olet nätti, niin mies pystyy melko hyvin kiihottumaan, vaikka et tekisikään sängyssä paljon mitään, mikä heitä kiihottaisi. Kuulostat kyllä aika naiivilta, kannattaisi ehkä lakata kuuntelemasta mitä ihmiset sinulle sanovat ja katsoa sen sijaan, mitä he tekevät.

Myönnän, että saatan olla melko naiivi ja helposti vedätettävissä nykypäivän markkinoilla. Edellinen suhteeni kesti 10vuotta, ryhdyimme teini-ikäisinä seurustelemaan ja olimme kihloissa 3 viimeistä vuotta. Siksi en ehkä ihan "osaa" tunnistaa kuka on tosissaan, kuka ei. Sitäpä tässä juuri opettelen ja ihmettelen :D

Vierailija
29/64 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuoleinen ystävä selittää että olet liian kaunis, ja siksi miehet käyvät vain panemassa?

Ihme logiikkaa kaverillasi. Kukapa ei haluaisi kauniin ja kaikkea muuta ihanaa olevan tyttöystävän? Täälläkin palstalla jotkut miehet surkuttelevat kun kaunis nainen ei huomaa ja halua häntä, ihanaa uskollista miestä, joka on niitä seksin perässä juoksijoita parempi.

Vierailija
30/64 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen että vika on nyt jossain muussa kun Tinderissä tai siinä että olisit liian kaunis. Eikö sekin kaveri pitännyt sua vaan patjanaan jota et edes tavannut Tinderissä?

Enhän missään välissä syyttänyt pelkästään Tinderiä :D Vaan yleisesti nykypäivän deittailutyyliä "tinder-aikakautta" ihmettelen. Kun tuntuu että deittaillaan päällekkäin useampaa ihmistä, saatetaan käydä saman päivän aikana 2-3 treffit. Itse jos tapaan mielenkiintoisen tyypin, haluan ensin katsoa mihin juttu etenee. Jos ei kolahda niin vasta sitten siirryn seuraavaan.

Olenko sitten vanhanaikainen tai mitä, kun ei kiinnosta tapailla joka sormelle yhtä aikaa?

Ja niin, tämä tapailemani mies joka käytti minua patjanaan todellakin osasi tuon manipulaation taidon, sanoi juuri oikeat asiat jotka tiesi minun haluavan kuulla, esitti kiinnostunutta ollesaan kanssani, helli ja hyväili, halaili, suuteli ja piti kädestä ihan julkisella paikalla. Ja sitten katosi. Mitä seksitaitoihini tulee niin jos olisin huono, miksi nämä pelkkää seksiä haluavat kerta toisensa jälkeen ottavat yhteyttä silloin kun mieli tekee? Tai kehuvat sängyssä ollessaan sitä miten hyvältä tuntuu?

Ja ei, silloin jos kyseessä on pelkkä booty call niin en edes vastaa enää. Olen kyllästynyt siihen.

Tästä oli hiljattain pitkä ketju tällä palstalla. Tuohonkaan en näe mitenkään syynä sitä, että nykyään oltaisiin jotenkin sitoutumishaluttomampia kuin ennen, vaan kyse on lähinnä siitä, että se tutustumiskanava on erilainen kuin ennen. 

Kun aiemmin se tutustuminen tapahtui siinä kaveriporukassa, niin aika usein siinäkin kävi niin, että tutustutaan eikä homma etene mihinkään. Sitä ei vain sen kummemmin noteerattu minään pettymyksenä ja ajan tuhlaamisena, kun se tutustuminen tapahtui siinä muun hengailun ohessa. Nyt kun niitä treffejä sovitaan pelkästään tutustumistarkoituksessa, niin joillekin se tuntuu olevan hukkaan heitettyä aikaa, kun siinä ei ole sitä kaveriporukkaa tai muuta oheistoimintaa (työ, harrastus). Sinänsä onnistumisen todennäköisyys ei ole muuttunut miksikään, mutta se tutustumistapa ja odotukset ovat muuttuneet. 

Vierailija
31/64 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kukaanhan ei ole tällä "tinder aikakaudella" ihastunnut keheenkään. Ihan samallalailla ihmiset ihastuu, rakastuu, kyllästyy ja eroaa kun ennenkin. Mä en käsitä miten sä saat käännettyä syyn tinderiin kun noi miehet eivät ole tuntenneet kipinää sun kanssa.

Vierailija
32/64 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole erityisen vanhanaikainen. Nykyajalle on ominaista että deittaillaan niin kuin tuntuu hyvältä. Osa haluaa tapailla vain yhtä kerrallaan, osa useampaa. Ketään en tunne, jolla olisi 2-3 treffit saman päivän aikana, mutta kai sekin on mahdollista.

Minusta sinun ongelmasi on, ettet tunnu tuntevan itseäsi kovin hyvin. Jos haluat seksiä vasta vakavassa suhteessa, miksi sitten menet sänkyyn jo ennen sitoutumista? Itse haluan ehdottomasti että ollaan eksklusiivisia ennen kuin harrastan seksiä, ja siksipä teen sen selväksi enkä tee sitä ennen kuin näin on. Ei tule sitten pettymyksiä - ei minulle, eikä toisaalta miehillekään. 

Vierailija
33/64 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, nyt tuntuu että kuvitellaan minun syyttävän yksin Tinderiä. Tietenkään niin ei voi väittää. Joku tossa sanoi että tutustumiskaava on muuttunut. Ja tässäpä se "syy" lieneekin. Ja kuten kerroin, olen ollut sinkku viimeksi teini-ikäisenä joten tämä deittailumaailma on mulle ihan uutta. Nuorena tuntui että helpommin tutustui ja ihastui ja nykypäivänä näin ei tapajsu. En minäkään heti ihastu tai rakastu, enkä missään nimessä voi odottaa miehillekään tapahtuvan niin kohdallani.

Ja tuohon ulkonäköasiaan, tuhahdin kaverilleni asiasta enkä usko hänen teoriaansa pätkääkään. Ehkä minussa on jotakin sellaista luonteen tai muun puolesta, mitä en itse tiedosta mistä syystä ei kiinnostuta enempää.

Ja kyllä, minua kehutaan mm. Töissä (asiakaspalvelu, mutta ei baari/ravintola), julkisissa liikennevälineissä ja kadulla. Ihan suomalaisia henkilöitä nämä. "Lähes päivittäin" eli ei nyt joka päivä, mutta usein.

Seksitaitojeni arviointi jääköön miesten tehtäväksi. En ole lahna ja odota miehen tekevän kaikkea työtä ja pidän uusien asioiden kokeilusta. Haluan myös miehen kertovan onko jokin asia mistä erityisesi pitää, enhän osaisi tyydyttää miestä jos en tiedä mikä hänestä tuntuu erityisen hyvältä?!

Vierailija
34/64 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miespuoleinen ystävä selittää että olet liian kaunis, ja siksi miehet käyvät vain panemassa?

Ihme logiikkaa kaverillasi. Kukapa ei haluaisi kauniin ja kaikkea muuta ihanaa olevan tyttöystävän? Täälläkin palstalla jotkut miehet surkuttelevat kun kaunis nainen ei huomaa ja halua häntä, ihanaa uskollista miestä, joka on niitä seksin perässä juoksijoita parempi.

Mä en ainakaan huolisi kaunista ja ihanaa naista tyttöystäväksi jos ei ole oikeasti mitään tunteita mukana. En vaan pysty seurustelemaan sellaisen ihmisen kanssa jota kohtaan ei ole syvempiä tunteita. Eihän siinä ole mitään järkeä ottaa joku "edustusvaimoksi".

Vierailija
35/64 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsit liian korkeatasoisia/vääränlaisia miehiä jotka haluavat vain seksiä. Jos yksi toisensa jälkeen törmäät vain seksiä haluaviin miehiin niin yritä miettiä rehellisesti mikä heissä on yhteistä?

Ja jos väität että miehet ei olleet mitään tasokkaita vaan ihan tavallisia niin voin kertoa sulle että tavismies pitää kynsin ja hampain kiinni naisesta jonka saa. Esim mulla meni joku aika sitten 145 päivää ilman että pääsin kertaakaan trefffeille. Kuvio että jättäisin naisen parin seksikerran jälkeen kuulostaa täysin absurdilta.

Minä haluaisin loppuelämän kestävän parisuhteen mutta minua taas naiset ei kelpuuta, tasoni ei riitä.

Mikä on liian "korkeatasoinen"?

Tapailemani miehet ovat olleet mielestäni ihan tavallisen näköisiä kaduntallaajia, ei mitään miesmalleja tai lihaskimppuja. En edes ole kiinnostunut ns. Liian kauniista pojista joista paistaa kilometrien päähän mitä ovat vailla, ovat turhan itsetietoisia jne.

Tietysti kohtuulliset ulkonäkökriteerit on mielestäni ihan ok pitää. En minä halua ylipainoista ja homssuisen näköistä miestä, vaan siistin ja itsestään huoltapitävän. Onko se väärin? Sisäinen maailma ja arvot minua kiinnostavat kuitenkin enemmän kuin pyykkilautavatsa.

Ap

Tällaisille keskusteluille on aina tyypillistä, että nainen väittää miesten olleen ihan tavallisia..

Ei tavallisella miehellä ole monia naisia yhtä aikaa kierrossa ja mies ei antaisi pakkeja jos naisia ei riittäisi jo entuudestaan.

Naisen käsitys siitä minkälainen on tavallinen mies on vahvasti vääristynyt.

Väität, että sisäinen maailma ja arvot kiinnostaa. Ei todellakaan vaikuta siltä, koska kiltit kunnolliset hyväsydämiset herkät miehet eivät käyttäisi naisia hyväkseen. En ymmärrä miksi hyvät miehet on naisille näkymättömiä.

Anteeksi nyt, mutta minä ainakin häivyn välittömästi sellaisen miehen läheisyydestä, joka vaikuttaa siltä että on minun kanssani vain siksi ettei muita vaihtoehtoja ole. Tällainen ei ole minun kirjoissani normaali mies, vaan epätoivoinen ja itsensä kanssa hukassa oleva, henkisesti teiniasteella oleva poika. Tällaisella miehellä nimenomaan ei ole mitenkään vahva "sisäinen maailma", koska hän pyrkii kompensoimaan sen puutetta naisseuralla ja naisen tarjoamalla sisällöllä.

Nykyinen mieheni ja myös kaikki eksäni ovat olleet todella tarkkoja siitä, kenen ja minkälaisen naisen kanssa alkavat seurustelemaan, ja jakaneet ei-sopiville yksilöille pakkeja ihan riippumatta siitä onko ollut sillä hetkellä muita naisia tyrkyllä vai ei. Ja nyt en puhu kriittisyydestä ulkonäön suhteen (en pidä sellaisista miehistä vaan kierrän heidät kaukaa), vaan persoonallisuuden ja yhteensopivuuden merkityksen ymmärtämisestä. Tämän pitäisi olla itsestäänselvyys, mutta tällä palstalla on niin älyttömän paljon näitä tasoista höpöttäjiä että koen tarpeelliseksi tuoda asian erikseen esille.

Ap, minkälaisen miehen kanssa haluaisit suhteen? Oletko tarpeeksi valikoiva? Selostuksesi pohjalta vaikuttaa siltä että mietit enemmän omaa kelpaamistasi miehille kuin sitä, minkälainen mies kelpaa sinulle. Voin olla väärässäkin.

Vierailija
36/64 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi sänkyyn menen silloin kun se tuntuu hyvältä, seksi ei ole minulle asia joka tapahtuu pelkästään seurustelusuhteessa. Tarpeeni ne on minullakin, ja voisin hyväksyä pelkän seksisuhteenkin JOS se olisi molemmille osapuolille selvää heti alusta. Kuten tältä tapailemaltanikin mieheltä kysyin mikä on homman nimi heti alusta, ja vastaus oli että haluaisi muutakin. Miksi sanoa niin jos sitten teot ei vastaa sanoja? Miksi luoda toivo siitä että tapailu voisi johtaa johonkin vakavampaankin jos ei sitten kuitenkaan haluta kuin pelkkää seksiä?

Vierailija
37/64 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et treffaile näitä sinua päivittäin kauniiksi kehuvia?

Vierailija
38/64 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko pk-seudulla? Se voi vaikuttaa.

Vierailija
39/64 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten oli lyhyt suhde miehen kanssa, joka halusi tavallisemman naisen. Miestä ärsytti, kun minua katseltiin ja sekä miehet ja naiset antoivat hyvää palautetta. Ja en todellakaan ole tuollaisen tarpeessa, mutta noin vaan oli. Mies oli 20kg ylipainoinen, tavallinen, mutta olin ihastunut häneen. Hyvä luonne ja mukava juttukumppani. En vaan ollut hänelle tarpeeksi.

Vierailija
40/64 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä tuohon, kun tapaillaan monia yhtä aikaa piti kommentoida. Ennen saatettiin esim opiskelukaveriporukassa jutella ja flirttailla Matin kanssa ja silti viettää jutellen aikaa festareilla Pekan kanssa eikä siinä ollut mitään kyseenalaista. 

30